Dat kan je geen aanbieding noemenquote:
fles en vakanties gaan gewoon niet goed samenquote:Op zondag 18 mei 2025 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hčhč. Uiteindelijk in dezelfde trein als gepland. Maar wel met een hoop extragratis gezeik en ergernis. Vuile hoere ns
Zelf en door KLM goden 40 minuten winst opgebouwd. Alles weer vernietigd door die neukfouten van de ns.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2025 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelf en door KLM goden 40 minuten winst opgebouwd. Alles weer vernietigd door die neukfouten van de ns.
Nee ik moet blij zijn zeker
Er is godverdomme altijd wel gezeik en altijd tussen mijn huis en Schiphol. En altijd net als ik het ECHT niet kan gebruiken. Pure aids met vlekken en haren erop.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
fles en vakanties gaan gewoon niet goed samen
en wat heb je er van geleerd?quote:Op zondag 18 mei 2025 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is godverdomme altijd wel gezeik en altijd tussen mijn huis en Schiphol. En altijd net als ik het ECHT niet kan gebruiken. Pure aids met vlekken en haren erop.
Ik niet, want Even tot hier komt zo op TVquote:
De vrijheid van de auto is wel onbetaalbaar, geen stinkende lui naast je, weg wannneer je wil, even stoppen bij het tankstation. Goede muziek aan die je zelf wil luisteren.quote:
Als ik wat beter zou weten wat ik eraan mis, had ik het waarschijnlijk allang gedaan.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De vrijheid van de auto is wel onbetaalbaar, geen stinkende lui naast je, weg wannneer je wil, even stoppen bij het tankstation. Goede muziek aan die je zelf wil luisteren.
Heerlijk!
Ja, dat kijk ik van de week wel terug.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet, want Even tot hier komt zo op TV
Wanneer kun je het wel gebruiken?quote:Op zondag 18 mei 2025 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is godverdomme altijd wel gezeik en altijd tussen mijn huis en Schiphol. En altijd net als ik het ECHT niet kan gebruiken. Pure aids met vlekken en haren erop.
👀quote:Op zondag 18 mei 2025 22:35 schreef CherryLips het volgende:
@:ama heb je al het vreten gezien in de nieuwe folder van Kruidvat?
Ik wil die kitkatbolletjes en de hippo's van Kinder.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:35 schreef CherryLips het volgende:
@:ama heb je al het vreten gezien in de nieuwe folder van Kruidvat?
Nou ik weet niet waar jij woont maar het is hier toch behoorlijk donker buiten.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:38 schreef mschol het volgende:
half 11 en het is nog niet echt donker buiten
En dan moet juni nog komenquote:Op zondag 18 mei 2025 22:38 schreef mschol het volgende:
half 11 en het is nog niet echt donker buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |