Wat vertel je dat weer geilquote:Op zondag 18 mei 2025 20:51 schreef Ama het volgende:
Nou volgens mij heb ik inmiddels die gecrashte boot in New York vanaf 20 verschillende kanten gezien nu.
Ja las ik ook..quote:Op zondag 18 mei 2025 20:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja wat bezielen die mensen. Las ook geruchten dat een agent gestoken zou zijn.
en plakjes?quote:Op zondag 18 mei 2025 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat lijkt op slang dus dat kan je niet eten
Ja. echt gewoon zo zwaar mogelijk straffen. Wat ik nu denk als straf zal ook wel wettelijk niet mogelijk zijn...quote:Op zondag 18 mei 2025 20:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Met scherp schieten. Maarja dat mag niet.
Met twee handen in mijn broek gaat wat lastig typen.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij typt sowieso nu met 1 hand in je broek
maar nu wel, samen met de meest afgrijselijk hete pepersquote:Op zondag 18 mei 2025 20:58 schreef Ama het volgende:
Salami eet ik eigenlijk echt nooit op brood of pizza.
Waarom ben jij ineens weer zo gemeen tegen mij.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar nu wel, samen met de meest afgrijselijk hete pepers
AHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAA!!!!
en geen water
quote:Op zondag 18 mei 2025 20:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom ben jij ineens weer zo gemeen tegen mij.
Rupsjenooitgenoeg.quote:
Ja, dat heb ik ook. Ik wil pas naar bed als het donker wordt, maar op zich zou ik wel al naar bed willen, maar 21 uur, vind ik wel erg vroeg. Dan ben ik vannacht om 4 uur wakker of zo.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga jij ook zo?
Ik vind het wat irritant dat het nog licht is
zit er een weekje naast bastogne is pas volgende week dus ben ik viesmadquote:
Moet je jezelf maar bezighouden!quote:Op zondag 18 mei 2025 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zit er een weekje naast bastogne is pas volgende week dus ben ik viesmad
Genoten van de race?quote:Op zondag 18 mei 2025 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Ik wil pas naar bed als het donker wordt, maar op zich zou ik wel al naar bed willen, maar 21 uur, vind ik wel erg vroeg. Dan ben ik vannacht om 4 uur wakker of zo.
moeten we nog maar even blijven zittenquote:Op zondag 18 mei 2025 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Ik wil pas naar bed als het donker wordt, maar op zich zou ik wel al naar bed willen, maar 21 uur, vind ik wel erg vroeg. Dan ben ik vannacht om 4 uur wakker of zo.
Ja, mooie overwinning van Maxquote:Op zondag 18 mei 2025 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je jezelf maar bezighouden!
[..]
Genoten van de race?
Ja, idd.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moeten we nog maar even blijven zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |