geen wolken helpt goed mee voor de ervaring, zelfs in de polder valt het tegenquote:Op zondag 18 mei 2025 22:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik weet niet waar jij woont maar het is hier toch behoorlijk donker buiten.
Het is hier pik donker buiten.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
geen wolken helpt goed mee voor de ervaring, zelfs in de polder valt het tegen
Komt omdat je binnen zit met de lampen aanquote:
als dat zou werken, helaas..quote:
Maar ligt dat dan aan de gordijnen of iets anders?quote:Op zondag 18 mei 2025 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
als dat zou werken, helaas..
ik heb gordijnen en rolgordijnen in het kozijn, werkt geen ene fuck
Maar als het beddengoed aan het wasrek hangt, wat ligt er dan op je bed?quote:Op zondag 18 mei 2025 23:19 schreef CherryLips het volgende:
Schoon bedje
Gewassen beddengoed aan het wasrek
Een ander setje beddengoedquote:Op zondag 18 mei 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als het beddengoed aan het wasrek hangt, wat ligt er dan op je bed?
Heb jij maar één beddengoed setje?quote:Op zondag 18 mei 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh sweet summer child.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, een uurtje later op werk is te overzien. Ook vervelend even goed.quote:
Wakker worduhhhhhhhhquote:
Beetje kaneel erin is lekkerquote:
Dan is toch de hele smaak van de koffie weg?quote:
Kun je geen 2 smaken proeven?quote:Op maandag 19 mei 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is toch de hele smaak van de koffie weg?
Gee idee, kan het een keer proberenquote:Op maandag 19 mei 2025 07:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Kun je geen 2 smaken proeven?
Het voegt juist wat toe
Wakker worden is weer gelukt. Wel matig geslapen omdat ik een spier in mijn schouder heb verrekt, dus iedere draai deed pijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |