Dan is toch de hele smaak van de koffie weg?quote:
Kun je geen 2 smaken proeven?quote:Op maandag 19 mei 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is toch de hele smaak van de koffie weg?
Gee idee, kan het een keer proberenquote:Op maandag 19 mei 2025 07:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Kun je geen 2 smaken proeven?
Het voegt juist wat toe
Wakker worden is weer gelukt. Wel matig geslapen omdat ik een spier in mijn schouder heb verrekt, dus iedere draai deed pijnquote:
Lekker hoor. Ook met een scheutje rum is heerlijkquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 07:49 schreef bitterbal het volgende:
kwam hier net een cruiseschip voorbij wat ik nog niet kende. Geen foto's gemaakt.
Afgelopen dagen is het druk met ze. elke dag nieuwe
Eerste pak hagelslag al op?quote:Op maandag 19 mei 2025 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begint nu gelukkig stuk minder te worden
gefeliciteerd met het kampioenschap, wij hebben een brabander op het werk, dus die timmeren wij wel even in elkaar vandaagquote:Op zondag 18 mei 2025 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ook maar zo naar bed..
Ik heb 2 rubberen PSV armbandjes om...
Die heb ik niet zo vaak gedragen, omdat ik ze ook al droeg in de tijd dat ze veel punten verspeelden.![]()
Morgen even wat Ajaxliefhebbende collegae plaagjes uitdelen...
quote:Op maandag 19 mei 2025 08:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
gefeliciteerd met het kampioenschap, wij hebben een brabander op het werk, dus die timmeren wij wel even in elkaar vandaag
Die ene Brabander tikt al jullie moeders en neuzen plat.quote:Op maandag 19 mei 2025 08:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
gefeliciteerd met het kampioenschap, wij hebben een brabander op het werk, dus die timmeren wij wel even in elkaar vandaag
O dat is kudt, heb je zo van die gebroken nachten.quote:Op maandag 19 mei 2025 07:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wakker worden is weer gelukt. Wel matig geslapen omdat ik een spier in mijn schouder heb verrekt, dus iedere draai deed pijn
Jij ook last van?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |