Ja Aziatische ambtenaren zijn nog veel langzamer dan Nederlandsequote:Op maandag 19 mei 2025 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja. heb het op de fb group gevraagd wat zij denken. Misschien moet ik idd langer blijven, das opzich ook geen probleem. Weet alleen nog niet wat het kost om de vlucht te verplaatsen
"WE WANT REAL FOOD HOOMAN."quote:Op maandag 19 mei 2025 09:21 schreef CherryLips het volgende:
*geeft caafs groenten*
*caaf parkeert op groenten*
*caaf piest over groenten heen*
Zo respectloos
Eva air. Stomme is dat ik het niet online kan doen , alleen telefonisch omdat ik mijn stoelkeuze al heb gedaanquote:Op maandag 19 mei 2025 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Aziatische ambtenaren zijn nog veel langzamer dan NederlandseMaar als je bij een beetje normale maatschappij hebt geboekt en zal het een paar honderd euro zijn
En dan straks gewoon opeten zekerquote:Op maandag 19 mei 2025 09:21 schreef CherryLips het volgende:
*geeft caafs groenten*
Zo respectloos
Eigenlijk al de hele week een beetje af en aan, maar nu is het wel wat erger.quote:Op maandag 19 mei 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij ook last van?
Bij mij sinds vrijdag eigenlijk. 's Ochtends en 's middags en dan 's avonds nergens last van en de volgende ochtend begint het weer.
quote:Op maandag 19 mei 2025 09:21 schreef CherryLips het volgende:
*geeft caafs groenten*
Zo respectloos
Vliegtuigmaatschappijen zijn vaak wat ouderwets op het gebied van automatisering, werkt allemaal nog op DOS systemenquote:Op maandag 19 mei 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eva air. Stomme is dat ik het niet online kan doen , alleen telefonisch omdat ik mijn stoelkeuze al heb gedaan
ahquote:
Gewoon groentjes met caviavinaigrette dusquote:Op maandag 19 mei 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Weet je wat dat allemaal kost.
quote:Op maandag 19 mei 2025 09:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk al de hele week een beetje af en aan, maar nu is het wel wat erger.
Neem je hagelslag weer mee of smelt dat?quote:Op maandag 19 mei 2025 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah
-bitterballen
-broodje kroket
-haring
-broodje paling
-appelflappen-
-crackers met hagelslag
-mislukte pasta
-mango noten salade
denk dat dit het is
ja dat smelt dus dat kan niet meequote:Op maandag 19 mei 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neem je hagelslag weer mee of smelt dat?
Fixedquote:Op maandag 19 mei 2025 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah
-bitterballen
-broodje kroket bitterstaaf
-haring
-broodje paling
-appelflappen-
-crackers met hagelslag
-mislukte pasta
-mango noten salade
denk dat dit het is
Dat is vloeibare hagelslag.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mis het daar niet. eet nu 1 toast met nutella in de ochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |