We zitten ongeveer op de pollenpiekquote:Op maandag 19 mei 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij ook last van?
Bij mij sinds vrijdag eigenlijk. 's Ochtends en 's middags en dan 's avonds nergens last van en de volgende ochtend begint het weer.
Kusje der opquote:
Morguh Nattequote:
Waarschijnlijk wel, droge lucht en veel zon met een beetje wind, ideaal weer voor pollen om zicht te verspreiden (kijk maar naar je autoquote:
Maar waarom heb ik er dan 's avonds en 's nachts geen last van.quote:Op maandag 19 mei 2025 08:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, droge lucht en veel zon met een beetje wind, ideaal weer voor pollen om zicht te verspreiden (kijk maar naar je auto). Die gaan lekker lopen klooien in je hoofdholtes
Moet ze maar niet zo doen over haar eigen TT..quote:
Wanneer krijg je te horen of de aanvraag is goedgekeurd?quote:Op maandag 19 mei 2025 08:51 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor de visa aanvraag en natuurlijk te ongeduldig
kan tot tien werkdagen durenquote:Op maandag 19 mei 2025 08:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Wanneer krijg je te horen of de aanvraag is goedgekeurd?
's Avonds zweven er niet zoveel pollen meer rond. Maar dat verschilt ook per persoon, de ene krijgt dan veel minder last en de ander juist extra veel als ze gaan liggen en de aanwezige pollen zich verplaatsen in de holtesquote:Op maandag 19 mei 2025 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waarom heb ik er dan 's avonds en 's nachts geen last van.
Ze .ogen er tien werkdagen over doen. Dus op dag 9 gaan ze het bekijken.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:01 schreef bitterbal het volgende:
En weet niet hoeveel aanvragen hier binnen komen. In landen rond thailand zoals vietnam hebben ze het gigantisch druk. In Nederland mag je hem alleen aanvragen als je ook een nederlander bent dus misschien hebben ze dan minder aanvragen en gaat het sneller
Dat is vrouweigenquote:Op maandag 19 mei 2025 08:51 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor de visa aanvraag en natuurlijk te ongeduldig
Bedankt voor de info.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
's Avonds zweven er niet zoveel pollen meer rond. Maar dat verschilt ook per persoon, de ene krijgt dan veel minder last en de ander juist extra veel als ze gaan liggen en de aanwezige pollen zich verplaatsen in de holtes
quote:Op maandag 19 mei 2025 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze .ogen er tien werkdagen over doen. Dus op dag 9 gaan ze het bekijken.
Ja kun je verder niks meequote:
Maar dan is het weer bijna tijd voor weekend dus dat tillen ze er even overheenquote:Op maandag 19 mei 2025 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan zeggen ze "we missen nog informatie, lever deze zo snel mogelijk aan" en dan heb je 2 uur om dat te doen.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sleeprrrrrrrrr.quote:
Ja ik ben eigenlijk best verbaasd dat ze hier al een uur naast me ligt en niet buiten aan het rondrennen is.quote:
mja de 5e is weer mijn vluchtquote:Op maandag 19 mei 2025 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan is het weer bijna tijd voor weekend dus dat tillen ze er even overheen
Waarom heb je dat zo strak voor jezelf gepland?quote:
Enige waar ze misschien nog om zouden kunnen vragen zijn de stempels van immigratie in mijn paspoortquote:Op maandag 19 mei 2025 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan zeggen ze "we missen nog informatie, lever deze zo snel mogelijk aan" en dan heb je 2 uur om dat te doen.
was 3 weken, dacht dat dat wel genoeg wasquote:Op maandag 19 mei 2025 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom heb je dat zo strak voor jezelf gepland?
Door blijven ademen en hopen dat het over gaat.quote:
Blijft een kat hequote:Op maandag 19 mei 2025 09:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ben eigenlijk best verbaasd dat ze hier al een uur naast me ligt en niet buiten aan het rondrennen is.
Naast Ama liggen?quote:
Moet je maar wat langer blijven, paar weekjes extra crackers met hagelslag en broodjes kroketquote:
Je zou kunnen stomen, kan het even tijdelijk verlichtenquote:Op maandag 19 mei 2025 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Door blijven ademen en hopen dat het over gaat.
Als ze begint te blaffen identificeert ze zich als hondquote:
👀quote:Op maandag 19 mei 2025 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ze begint te blaffen identificeert ze zich als hond
Uh huhquote:Op maandag 19 mei 2025 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou gewoon zo languit liggen.
Moet je niet minimaal eerst zoveel weken/maanden weer buiten Thailand zijn? Of was 3 weken genoeg?quote:Op maandag 19 mei 2025 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was 3 weken, dacht dat dat wel genoeg was
hmm ja. heb het op de fb group gevraagd wat zij denken. Misschien moet ik idd langer blijven, das opzich ook geen probleem. Weet alleen nog niet wat het kost om de vlucht te verplaatsenquote:Op maandag 19 mei 2025 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je maar wat langer blijven, paar weekjes extra crackers met hagelslag en broodjes kroket
er is geen minimum tijd om buiten thailand te zijn. Enige eis is dat je hem niet in thailand zelf mag aanvragen.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet je niet minimaal eerst zoveel weken/maanden weer buiten Thailand zijn? Of was 3 weken genoeg?
Ik duim voor jequote:Op maandag 19 mei 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er is geen minimum tijd om buiten thailand te zijn. Enige eis is dat je hem niet in thailand zelf mag aanvragen.
Maar misschien is dit idd te krap ja . Lees nu net op google dat vele mensen toch gauw 20 dagen hebben gewacht al weet ik niet welke landen dat zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |