quote:Op maandag 19 mei 2025 20:32 schreef Coco het volgende:
[..]Oh je schreef over “ik” dus ik dacht aan een selfie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergat foto te maken toen ze pal voor ons stonden.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Selfiesquote:Op maandag 19 mei 2025 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh je schreef over “ik” dus ik dacht aan een selfie.
Jij dacht dat coco 12 was?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh je schreef over “ik” dus ik dacht aan een selfie.
Jaquote:
Prachtig uitvakquote:
Zouden ze dit bij de KNVB door ChatGPT laten doen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Op 18 juni wordt het conceptspeelschema voor de Eredivisie bekend.
Ik weet dat @:Caland hier ontzettend naar uitkijkt. Jaarlijks hoogtepuntje om te checken of zijn Feyenoord daadwerkelijk alle zeventien Eredivisieploegen thuis en uit treft.
Zo benieuwd wie er nu weer KNJB gaan roepen omdat ze een wat moeilijker slotprogramma hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik weet dat @:Caland hier ontzettend naar uitkijkt. Jaarlijks hoogtepuntje om te checken of zijn Feyenoord daadwerkelijk alle zeventien Eredivisieploegen thuis en uit treft.
Zou zowaar een bruikbare toepassing zijn zolang de vraagstelling klopt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zouden ze dit bij de KNVB door ChatGPT laten doen?
Sneller dan bij Feijenoord.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nieuw stadion voor Excelsior:
[ x ]
quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Go Ahead begon vorig jaar trouwens ook al tegen Fortuna, al was dat toen thuis.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beginnen in Sittard vind ik ook niet zo heel charmant eigenlijk. Daar mogen ze wel eens wat op verzinnen.
Wat moeten ze verzinnen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beginnen in Sittard vind ik ook niet zo heel charmant eigenlijk. Daar mogen ze wel eens wat op verzinnen.
Stukje hersendood.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:28 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nog meer bierzoepers kunnen er straks in.
Nu maar hopen dat ze dezelfde bouwkundige vaardigheden hebben als in Enschede.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:28 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nog meer bierzoepers kunnen er straks in.
Adam Maher is op proef.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:57 schreef Makamba_ het volgende:
Ik was vergeten dat Telstar gepromoveerd is. Hebben zij inmiddels de zaken op orde?
Door het Maher nieuws werd mij inderdaad weer helder dat Telstar was gepromoveerdquote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Adam Maher is op proef.
Heeft 20 minuten mee kunnen spelen tegen de amateurs van HFC en toen maar even gewisseld.
Nee dus.
https://community.kpn.com(...)=2155702#post2155702quote:Verbeterde beeldkwaliteit
Voor de ESPN én ZIggo Sport kanalen voeren we in de loop van augustus een kwaliteitsverbetering door. We gaan deze zenders uitzenden in 1080P50 op multicast, met een hogere bitrate van 14 Mbit/s. Wat resulteert in een scherper beeld en een vloeiendere kijkervaring.
Voor KPN TV+ wordt dit toegepast op de reguliere zendernummers en krijg je deze verbeterde kwaliteit automatisch. Heb je nog een oudere tv ontvanger? Dan worden deze verbeterde kanalen als aanvullende HD-Glas kanalen toegevoegd in de 600-rij aan zendernummers.
Ik heb helemaal nog geen zin in deze rubriek.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
Go Ahead moet winnen van die turkenclub en anders schaam je kapot als je niet van die sittardse losertjes kunt winnen, dan straftraining graag
Laat 'nog' maar weg.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nog geen zin in deze rubriek.
Geldt dit ook voor illegale Russische streams van deze zenders?quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://community.kpn.com(...)=2155702#post2155702
Erg mooi.
Ik had hem er bij Heracles toch ook wel bij gewild. Het verlies van Talvitie ligt me te zwaar op de maag...quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
losers zoals Marko Kerkez, Ivan Marquez verdienen hun welverdiende karma qua degraderen, en zeker als je die achterlijke crimineel Ihattaren ook nog wil
Heracles blijft er wel in, zeker als je genoeg zwakkere hebt, met als zwakste (Excelsior, Fortuna Sittard)quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik had hem er bij Heracles toch ook wel bij gewild. Het verlies van Talvitie ligt me te zwaar op de maag...
We willen dit seizoen niet alleen handhaven, we willen minimaal kampioen rechterrijtje worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Heracles blijft er wel in, zeker als je genoeg zwakkere hebt, met als zwakste (Excelsior, Fortuna Sittard)
en ook de 16de plek zie ik ze wel boven blijven, qua onderlinge concurrentie (Volendam, Telstar)
1080pquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://community.kpn.com(...)=2155702#post2155702
Erg mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |