quote:Op maandag 19 mei 2025 20:32 schreef Coco het volgende:
[..]Oh je schreef over “ik” dus ik dacht aan een selfie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergat foto te maken toen ze pal voor ons stonden.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Selfiesquote:Op maandag 19 mei 2025 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh je schreef over “ik” dus ik dacht aan een selfie.
Jij dacht dat coco 12 was?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh je schreef over “ik” dus ik dacht aan een selfie.
Jaquote:
Prachtig uitvakquote:
Zouden ze dit bij de KNVB door ChatGPT laten doen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Op 18 juni wordt het conceptspeelschema voor de Eredivisie bekend.
Ik weet dat @:Caland hier ontzettend naar uitkijkt. Jaarlijks hoogtepuntje om te checken of zijn Feyenoord daadwerkelijk alle zeventien Eredivisieploegen thuis en uit treft.
Zo benieuwd wie er nu weer KNJB gaan roepen omdat ze een wat moeilijker slotprogramma hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik weet dat @:Caland hier ontzettend naar uitkijkt. Jaarlijks hoogtepuntje om te checken of zijn Feyenoord daadwerkelijk alle zeventien Eredivisieploegen thuis en uit treft.
Zou zowaar een bruikbare toepassing zijn zolang de vraagstelling klopt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zouden ze dit bij de KNVB door ChatGPT laten doen?
Sneller dan bij Feijenoord.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nieuw stadion voor Excelsior:
[ x ]
quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Go Ahead begon vorig jaar trouwens ook al tegen Fortuna, al was dat toen thuis.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beginnen in Sittard vind ik ook niet zo heel charmant eigenlijk. Daar mogen ze wel eens wat op verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |