Wat dacht je van Nemo en JJ? Niet exact hetzelfde maar toch wel vrij veel raakvlakken.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dat nooit, zeker het publiek heeft toch liefst steeds een ander type winnaar? Kun jij de laatste keer benoemen dat twee vergelijkbare liedjes wonnen?
Die ellende wordt ons en Europa bespaardquote:Op maandag 19 mei 2025 22:03 schreef GeorgeM het volgende:
Suzan en Freek waren vanmorgen in de studio bij 538 en kregen natuurlijk de vraag. Ze gaven aan dat ze geen ambities hebben in die richting.
YESSAAAAA
In beide zitten wat opera achtige tonen. Maar bij Nemo was dat slechts een onderdeel binnen diverse pop elementen (het refrein vooral), dus echt vergelijkbaar ook weer niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat dacht je van Nemo en JJ? Niet exact hetzelfde maar toch wel vrij veel raakvlakken.
Als ik het genre zou moeten noemen, popera met wat techno (JJ) en drum'n'bass (Nemo)-invloeden... het zit toch wel erg in de buurt van elkaar. En natuurlijk lekker veel vocale acrobatiek met de kopstem voor de jurypunten.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
In beide zitten wat opera achtige tonen. Maar bij Nemo was dat slechts een onderdeel binnen diverse pop elementen (het refrein vooral), dus echt vergelijkbaar ook weer niet.
Vocale acrobatiek wel. Maar het nummer van Nemo zou zonder dat nog steeds een volwaardig nummer zijn. Die van JJ niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als ik het genre zou moeten noemen, popera met wat techno (JJ) en drum'n'bass (Nemo)-invloeden... het zit toch wel erg in de buurt van elkaar. En natuurlijk lekker veel vocale acrobatiek met de kopstem voor de jurypunten.
Stuur maar een goed lied in, Glennis. En dan zullen ze het toch niet doen. Je weet zelf wel waarom, toch 😊quote:
Een hele crewquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Kan er weer een cameravrouw gemept worden.
Als AvroTros zou ik haar wel bellen .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Glennis is een verbinderquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:55 schreef Greys het volgende:
Wat zijn we lekker eensgezind op dit vlak!
Jaaa. Die zal zich wel gedragen.quote:
En dat Ilse dan nog wel wat leuke stagingideetjes heeft en ze elkaar daar de tent uit knokken. Jottem!quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:06 schreef d_elise het volgende:
Na Anouk en Glennis is het wachten op Waylon die aangeeft weer mee te willen doen. Alle drie zo fijn en makkelijk om mee te werken. Ook heel vriendelijk naar de pers, kat in het bakkie.
Waylon hoeft sowieso niet meer, nee.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:06 schreef d_elise het volgende:
Na Anouk en Glennis is het wachten op Waylon die aangeeft weer mee te willen doen. Alle drie zo fijn en makkelijk om mee te werken. Ook heel vriendelijk naar de pers, kat in het bakkie.
'Als Avrotros me belt'.quote:
En als het in haar internationale tournee past hè!quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
'Als Avrotros me belt'.
Nou mooi daar kan ook een streep door.
Gelukkig is Glennis door haar succes niet veranderd, wat je toch vaak ziet bij artiesten.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En als het in haar internationale tournee past hè!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |