Er hebben er ook veel verloren.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:17 schreef Gerard-Joling het volgende:
Een queer. Want die winnen al drie jaar op rij
We hebben die afsluiting nodig.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hopen mag altijd, maar of het realistisch is..
Als ze dan maar niet voor NL uitkomen.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:28 schreef Eurochacha het volgende:
Lijkt me leuk als Sera of Rondé een keer meedoet
Hoe bedoel je, 'betekenisvol'? Bijna alle inzendingen hebben wel iets van een betekenis of speciale gedachte of wat dan ook, inclusief de winnaars.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:08 schreef grazz het volgende:
En kap nou eens met betekenisvolle inzendingen.
Dit is misschien meer iets voor in de SC.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stel na vanavond de selectie van PSV voor.
Ik was even vergeten dat dit topic er was!quote:Op maandag 19 mei 2025 19:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is misschien meer iets voor in de SC.
Noano feat. Karim Rekikiquote:Op maandag 19 mei 2025 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat dit topic er was!
Maar ieder jaar komen er toch onzinnige bijdrages als Jan Smit, een zangeres met een DJ en Zanger Rinus. Dan heb ik die van mij maar vast gemaakt
Ik gok dat het meest geopperde (slechte) antwoord een zanger met een hoge stem met een operalied. Want er zijn altijd hele hordes die denken dat als je het jaar erna hetzelfde stuurt als de vorige winnaar dat een unaniem belachelijk groot succes gaat worden.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat dit topic er was!
Maar ieder jaar komen er toch onzinnige bijdrages als Jan Smit, een zangeres met een DJ en Zanger Rinus. Dan heb ik die van mij maar vast gemaakt
quote:Op maandag 19 mei 2025 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik gok dat het meest geopperde (slechte) antwoord een zanger met een hoge stem met een operalied. Want er zijn altijd hele hordes die denken dat als je het jaar erna hetzelfde stuurt als de vorige winnaar dat een unaniem belachelijk groot succes gaat worden.
Ik snap dat nooit, zeker het publiek heeft toch liefst steeds een ander type winnaar? Kun jij de laatste keer benoemen dat twee vergelijkbare liedjes wonnen?quote:Op maandag 19 mei 2025 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik gok dat het meest geopperde (slechte) antwoord een zanger met een hoge stem met een operalied. Want er zijn altijd hele hordes die denken dat als je het jaar erna hetzelfde stuurt als de vorige winnaar dat een unaniem belachelijk groot succes gaat worden.
Voor dat soort mensen zullen alle winnaars van 2000 - 2015 wel als kermis hebben geklonken, dus allemaal hetzelfde ofzo.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dat nooit, zeker het publiek heeft toch liefst steeds een ander type winnaar? Kun jij de laatste keer benoemen dat twee vergelijkbare liedjes wonnen?
Er heeft toch maar 1 echte kermisact gewonnen. En dan zou je Dana, Conchita en Netta daar ngo toe kunnen rekenen als je het een beetje breed meet. Of mis ik iemand?quote:Op maandag 19 mei 2025 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor dat soort mensen zullen alle winnaars van 2000 - 2015 wel als kermis hebben geklonken, dus allemaal hetzelfde ofzo.
Nog even los van iets kopiëren zelden goed werkt. Tenzij je daar heel eg goed in bent, zoals de Zweden.
Maar één kermisact ja, Lordi. Waarbij dat liedje wel gewoon goed was, maar daar heeft bijna niemand het over. Ik bedoelde dat dergelijke mensen dat zo zien. Wat uiteraard onzin is.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er heeft toch maar 1 echte kermisact gewonnen. En dan zou je Dana, Conchita en Netta daar ngo toe kunnen rekenen als je het een beetje breed meet. Of mis ik iemand?
Er zijn vooral heel veel kermisacts tweede/derde geworden voor mijn gevoel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |