Yup Davina is vooral populair vanwege haar stemgeluid, maar eigenlijk heeft ze nog amper een goede hit van zichzelf afgeleverdquote:Op maandag 31 augustus 2026 09:23 schreef blackswangreen het volgende:
Wat ik niet helemaal begrijp aan dat hypen van Davina steeds: luisteren die mensen haar muziek wel eens? Haar album is 3 dagen uit en de nieuwe nummers hebben 5000 streams op Spotify. De nummers hebben bijna allemaal last van hetzelfde syndroom: best een paar leuke ideeën, maar het voelt allemaal erg onpersoonlijk en gezocht, en ze weet niet of ze nou Lana Del Rey wil zijn of Sia. Moet je het refrein van dit nummer ho
ren, veel te overdreven aangezet en daardoor werkt het (bij mij in elk geval) op de lachspieren:
Bekijk deze YouTube-video
En hebben die mensen wel door dat haar laatste echte hit al +3 jaar oud is?quote:Op maandag 31 augustus 2026 09:23 schreef blackswangreen het volgende:
Wat ik niet helemaal begrijp aan dat hypen van Davina steeds: luisteren die mensen haar muziek wel eens? Haar album is 3 dagen uit en de nieuwe nummers hebben 5000 streams op Spotify. De nummers hebben bijna allemaal last van hetzelfde syndroom: best een paar leuke ideeën, maar het voelt allemaal erg onpersoonlijk en gezocht, en ze weet niet of ze nou Lana Del Rey wil zijn of Sia. Moet je het refrein van dit nummer horen, veel te overdreven aangezet en daardoor werkt het (bij mij in elk geval) op de lachspieren:
Het is een lied wat je vooral in serie zoals Glee hoort. Iemand die met een gitaar op een groot podium staat en denkt aan een geliefde die haar hart heeft gebroken.quote:Op maandag 31 augustus 2026 09:23 schreef blackswangreen het volgende:
Wat ik niet helemaal begrijp aan dat hypen van Davina steeds: luisteren die mensen haar muziek wel eens? Haar album is 3 dagen uit en de nieuwe nummers hebben 5000 streams op Spotify. De nummers hebben bijna allemaal last van hetzelfde syndroom: best een paar leuke ideeën, maar het voelt allemaal erg onpersoonlijk en gezocht, en ze weet niet of ze nou Lana Del Rey wil zijn of Sia. Moet je het refrein van dit nummer horen, veel te overdreven aangezet en daardoor werkt het (bij mij in elk geval) op de lachspieren:
Ik denk dat het beoogde ESF-liedje, als het allemaal echt zou spelen natuurlijk, nog steeds het liedje zou zijn dat eigenlijk vorig jaar had moeten gaan.quote:Op maandag 31 augustus 2026 09:26 schreef Momo het volgende:
En het album is ook paar dagen te vroeg uitgebracht als ze nummers hiervan wil gebruiken voor ESF.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |