quote:
Op vrijdag 21 augustus 2026 20:49 schreef Momo het volgende:[..]
Bij Davina moet ik altijd een beetje denken aan Anja Nissen uit Denemarken van de 2017 editie
Bekijk deze YouTube-videoOok een geweldige zangeres met een matig wat saai nummer. Met de steun van de jury kom je de finale wel in maar dan wordt je net als Anja 20ste. Maar misschien dat Davina met het nummer zou kunnen verrassen met een modern nummer met hit potentie.
Al kon het ook nog wel erger met een geweldige stem in 2017, Lindita kwam niet eens in de finale
Bekijk deze YouTube-videoMaar daar ging ook van alles mis met de staging en nummer.
Die laatste was ik alweer even vergeten. Wat was dat zonde zeg. Zij ging ook de fout in om haar nummer in het Engels te zingen ipv Albanees. Ik heb haar FIK optreden eens gezien en dat klonk best goed. Het is ook een prachtige meid maar je ziet duidelijk dat haar gezicht helemaal geplamuurd is. Sorry ik ben off-topic. En weer door....
Wat Davina ook nog kan sturen is iets zoals Alika in 2023. Maar daar loopt ze een groot risico dat de jury het geweldig vind maar het niet aanslaat bij het publiek. Alika is wel 8ste geworden maar dat was meer een gelukstreffer.
Bekijk deze YouTube-videoVerder heb ik de OG3NE vergelijking al gemaakt in het nieuwtjes topic.