abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221697475
Wat ik niet helemaal begrijp aan dat hypen van Davina steeds: luisteren die mensen haar muziek wel eens? Haar album is 3 dagen uit en de nieuwe nummers hebben 5000 streams op Spotify. De nummers hebben bijna allemaal last van hetzelfde syndroom: best een paar leuke ideeën, maar het voelt allemaal erg onpersoonlijk en gezocht, en ze weet niet of ze nou Lana Del Rey wil zijn of Sia. Moet je het refrein van dit nummer horen, veel te overdreven aangezet en daardoor werkt het (bij mij in elk geval) op de lachspieren:

Bekijk deze YouTube-video
  maandag 31 augustus 2026 @ 09:26:02 #102
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221697484
En het album is ook paar dagen te vroeg uitgebracht als ze nummers hiervan wil gebruiken voor ESF.
pi_221697511
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 09:23 schreef blackswangreen het volgende:
Wat ik niet helemaal begrijp aan dat hypen van Davina steeds: luisteren die mensen haar muziek wel eens? Haar album is 3 dagen uit en de nieuwe nummers hebben 5000 streams op Spotify. De nummers hebben bijna allemaal last van hetzelfde syndroom: best een paar leuke ideeën, maar het voelt allemaal erg onpersoonlijk en gezocht, en ze weet niet of ze nou Lana Del Rey wil zijn of Sia. Moet je het refrein van dit nummer ho
ren, veel te overdreven aangezet en daardoor werkt het (bij mij in elk geval) op de lachspieren:

Yup Davina is vooral populair vanwege haar stemgeluid, maar eigenlijk heeft ze nog amper een goede hit van zichzelf afgeleverd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 31 augustus 2026 @ 12:32:50 #104
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221698871
quote:
Wat ik niet helemaal begrijp aan dat hypen van Davina steeds: luisteren die mensen haar muziek wel eens? Haar album is 3 dagen uit en de nieuwe nummers hebben 5000 streams op Spotify. De nummers hebben bijna allemaal last van hetzelfde syndroom: best een paar leuke ideeën, maar het voelt allemaal erg onpersoonlijk en gezocht, en ze weet niet of ze nou Lana Del Rey wil zijn of Sia. Moet je het refrein van dit nummer horen, veel te overdreven aangezet en daardoor werkt het (bij mij in elk geval) op de lachspieren:

En hebben die mensen wel door dat haar laatste echte hit al +3 jaar oud is?

https://dutchcharts.nl/search.asp?cat=s&search=Davina+michelle

Goed, het is geen artiest uit een ver verleden die opeens weer opgegraven zou worden. Maar actueel, vers bloed? Ook niet echt.
pi_221699411
quote:

Het is een lied wat je vooral in serie zoals Glee hoort. Iemand die met een gitaar op een groot podium staat en denkt aan een geliefde die haar hart heeft gebroken.
pi_221699934
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 09:26 schreef Momo het volgende:
En het album is ook paar dagen te vroeg uitgebracht als ze nummers hiervan wil gebruiken voor ESF.
Ik denk dat het beoogde ESF-liedje, als het allemaal echt zou spelen natuurlijk, nog steeds het liedje zou zijn dat eigenlijk vorig jaar had moeten gaan.

Met dan dus al meteen de ontnuchterende conclusie dat ze in de tussentijd geen dringende behoefte hebben gevoeld dat uit te brengen, ondanks de onzekerheid of Nederland ooit nog naar het ESF zou gaan.
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')