SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
En even voor de duidelijkheid:
Geniet iedereen!Juin uit Eigen Tuin!
Hier zal Geert Wilders wel een pittige mening over hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dit wordt aardig groot inderdaadquote:Op zondag 18 mei 2025 00:36 schreef Spablauw214 het volgende:
Gat tussen Zweden en Oostenrijk begint op te lopen nu.
Een juryvote waar geen touw aan vast te knopen is.quote:
Oostenrijk staat zo te zien vrij hoog, dat is toch niet zo raar?quote:Op zondag 18 mei 2025 00:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een juryvote waar geen touw aan vast te knopen is.
Dat klopt. Maar voor de rest een enorme willekeur.quote:Op zondag 18 mei 2025 00:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oostenrijk staat zo te zien vrij hoog, dat is toch niet zo raar?
Dat is verschrikkelijkquote:Op zondag 18 mei 2025 00:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oostenrijk staat zo te zien vrij hoog, dat is toch niet zo raar?
Vorig jaar niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 00:40 schreef Guanabana het volgende:
Oja die gast uit Cyprus die 1x per jaar Greece mag zeggen.
Maar wel een typisch jury liedje.quote:
Ja. Al kunnen nog heel veel landen winnen.quote:
Ok, ik ben net ingekomen, dus ik zie alleen het totaal nu. Eigenlijk vind ik van wat ik zo snel zie alleen de vierde plek voor Italië een tikje vreemd, maar dat is gebaseerd op mijn eigen smaak.quote:Op zondag 18 mei 2025 00:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar voor de rest een enorme willekeur.
Italië is juist ook een liedje wat voor de jury is.quote:Op zondag 18 mei 2025 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, ik ben net ingekomen, dus ik zie alleen het totaal nu. Eigenlijk vind ik van wat ik zo snel zie alleen de vierde plek voor Italië een tikje vreemd, maar dat is gebaseerd op mijn eigen smaak.
Nee, dat is indrukwekkend.quote:
Lijkt mij ook. Zweden gaat eroverheen. Verder mogelijk Oekraïne en Israël.quote:
Ja misschien welquote:Op zondag 18 mei 2025 00:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Italië is juist ook een liedje wat voor de jury is.
Nee, dit is een zeer matige juryscore. Het is meer dat er meer tegenvallen.quote:
Nee, dat is indrukwekkend.quote:
Ja absoluut. Maar dat is dan wel weer heel erg wisselend per jaar.quote:
Spanje 10.quote:Op zondag 18 mei 2025 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan ff niet kijken, dus post ff de scores please
Nee maar wel vrijwel zeker boven Nederland.quote:
Ja, dat zat er wel inquote:Op zondag 18 mei 2025 00:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee maar wel vrijwel zeker boven Nederland.
Ik wel.quote:Op zondag 18 mei 2025 00:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Israël zoveel punten van het publiek had ik dan weer niet verwacht
Ik vond dit een beter nummer dan wat ze vorig jaar stuurde, en vorig jaar zeiden mensen tegen mij "neeeee Israel kreeg alleen maar zo veel punten omdat het zo'n goed nummer was", dus dan is dat dit jaar al helemaal het geval imoquote:Op zondag 18 mei 2025 00:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Israël zoveel punten van het publiek had ik dan weer niet verwacht
Ja. Meestal wel voor degene die laatste wordt.quote:
Nogal ja.quote:
Het is elke keer weer hetzelfde he...quote:
Dat hoop ik wel jaquote:Op zondag 18 mei 2025 00:54 schreef Moira het volgende:
Die discrepantie tussen televote en jury maakt het juist niet spannend, maar het eindigt dan alleen maar met nog wat teleurstellingen van mensen die bovenaan de jurylijst stonden
Misschien Frankrijk nog maar weet niet in hoeverre dat televotes trekt eigenlijkquote:
Serieus?quote:Op zondag 18 mei 2025 00:56 schreef heywoodu het volgende:
Israël heeft gewonnen, kan mathematisch niet meer anders.
Hoeveel punten nog?quote:Op zondag 18 mei 2025 00:56 schreef heywoodu het volgende:
Nee, please?quote:Op zondag 18 mei 2025 00:56 schreef heywoodu het volgende:
Noooquote:Op zondag 18 mei 2025 00:56 schreef heywoodu het volgende:
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2025 00:57 schreef spapaars het volgende:
Was te verwachten met die Oost-Europeanen.
Bedankt voor de hartverzakkingquote:Op zondag 18 mei 2025 00:56 schreef heywoodu het volgende:
Israël vind ik nog wel wat minder. Te vaak al zoiets gehoord.quote:Op zondag 18 mei 2025 00:58 schreef Moira het volgende:
Maar waarom wint Oostenrijk nou weer met zo'n kutnummerwat is dit voor onzin
Dan was het nummer van Israël wel echt een beter winnend nummer geweest
Echt nietquote:Op zondag 18 mei 2025 00:58 schreef Moira het volgende:
Ik kan er echt niet bij wat mensen aan het nummer van Oostenrijk vindenquote:
klopt,maar denk dat Israel niet mocht winnen! want stel je voor!!!quote:Op zondag 18 mei 2025 00:58 schreef Moira het volgende:
Die hadden bijna de uitslag gekregen die het verdiende. Want dan hadden ze een heel groot probleem gehad.quote:Op zondag 18 mei 2025 00:59 schreef Fred_B het volgende:
FUCK DE EBU
(Dat wilde ik gewoon even zeggen)
Vorig jaar?quote:Op zondag 18 mei 2025 01:00 schreef Fred_B het volgende:
Ik gun de EBU wel een winnaar die niets gaat doen in de hitlijsten.
Ik vind het nummer niet fantastisch, maar zijn stem is wel echt megagoedquote:Op zondag 18 mei 2025 01:00 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet bij wat mensen aan het nummer van Oostenrijk vindenvond The Code eigk al meh als winnaar
Tssskk..quote:Op zondag 18 mei 2025 01:00 schreef Fred_B het volgende:
België gaf Nederland 5 punten bij de televoting
Snap ik ook niet helemaalquote:
Ineens zal uitsluiting van Israël bespreekbaar zijn nu het bijna werkelijkheid leek te worden daar organisatorisch aan vast te zittenquote:Op zondag 18 mei 2025 01:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hadden bijna de uitslag gekregen die het verdiende. Want dan hadden ze een heel groot probleem gehad.
Ik kom niet verder dan godverdomme….quote:Op zondag 18 mei 2025 00:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik had niet gedacht blij te zijn dat Oostenrijk wint.
Dat was wel een ellende geweest ja. De vraag of het daar georganiseerd kan worden. En hoeveel landen er dreigden dan af te haken en ook echt afhaken.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
We ontsnappen aan teringveel gezeik gelukkig
Kroatië had toen nog een landslide en versloeg Israël ja. Nu niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:02 schreef Guanabana het volgende:
Israël wel publiekswinnaar dus?
Vorig jaar niet toch?
The people’s real winnerquote:Op zondag 18 mei 2025 01:02 schreef Guanabana het volgende:
Israël wel publiekswinnaar dus?
Vorig jaar niet toch?
Maar hoe close. Wat een shitshow. Compleet kut zoquote:Op zondag 18 mei 2025 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
We ontsnappen aan teringveel gezeik gelukkig
Jij overschatte ons in je chauvinismequote:Op zondag 18 mei 2025 01:02 schreef Strani het volgende:
Elfde was achteraf toch niet zo slecht geweest hè?
Zou de EBU niet daar alles aan doen om dat te voorkomen in het stemprocesquote:Op zondag 18 mei 2025 01:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was wel een ellende geweest ja. De vraag of het daar georganiseerd kan worden. En hoeveel landen er dreigden dan af te haken en ook echt afhaken.
quote:Op zondag 18 mei 2025 01:02 schreef Symphonic het volgende:
Een sneeuwvlokje wint in Zwitserland
Dat is dan wel weer mooi symbolisch
Dit is eigenlijk wel erg mooiquote:Op zondag 18 mei 2025 01:02 schreef Redefine het volgende:
De uitslag qua startpositie is dus doodleuk: 9, 4, 3 HOE DAN
Enorme stap lager nu ja.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:02 schreef Strani het volgende:
Elfde was achteraf toch niet zo slecht geweest hè?
Ik zat te trillen, heywoodu zei op een gegeven moment dat het niet meer anders konquote:Op zondag 18 mei 2025 01:03 schreef Strani het volgende:
En Israël bah, veel te hoog geëindigd natuurlijk maar wat ben ik opgelucht dat ze niet gewonnen hebben...
Ik vind de jury ook rommel maar televoting heeft echt een groot probleem.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar hoe close. Wat een shitshow. Compleet kut zo
Dat hebben ze nu eigenlijk al geprobeerd.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou de EBU niet daar alles aan doen om dat te voorkomen in het stemproces
Zo close was het nou ook weer niet hèquote:Op zondag 18 mei 2025 01:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar hoe close. Wat een shitshow. Compleet kut zo
Ja ik ook, trillenquote:Op zondag 18 mei 2025 01:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zat te trillen, heywoodu zei op een gegeven moment dat het niet meer anders kon
Er is niet veel aan gelogenquote:Op zondag 18 mei 2025 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Dat je het lied niks vindt (ik ook niet), ok. Maar dit?
En een liedje stuurt dat het goed genoeg doet voor de juryquote:Op zondag 18 mei 2025 01:03 schreef Redefine het volgende:
Als de situatie nog hetzelfde is en Israël er dan weer bij is, dan is de winnaar van 2026 wel bekend...
Ja. Nu gaan mensen die nergens verstand ervan hebben dat een vierde startpositie helemaal zo slecht nog niet is.quote:
Ja, maar zegmaar gewoon de uitslag manipuleren.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hebben ze nu eigenlijk al geprobeerd.
Dit is niet het live-topic hè. We mogen het hier niet eens over het ESF hebben. Maar in het live-topic ben je meer dan welkom!quote:
Beiden hebben een probleem. Door ze beiden te gebruiken hef je het probleem van de ander grotendeels op.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de jury ook rommel maar televoting heeft echt een groot probleem.
Slechte startpositie voor Nederland. We waren te laatquote:Op zondag 18 mei 2025 01:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Nu gaan mensen die nergens verstand ervan hebben dat een vierde startpositie helemaal zo slecht nog niet is.
Dat ook ja. Maar dat kunnen ze wel in Israël. Af en toe hele matige inzendingen, maar meestal is het wel het niveau van de laatste twee jaar.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En een liedje stuurt dat het goed genoeg doet voor de jury
Wel een stuk minder gezeik dan vorig jaar.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, bijzonder jaar/bijzondere editie dit jaar. Is mijn beste samenvatting
Dat zou wel het failliet van het festival zijn.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar zegmaar gewoon de uitslag manipuleren.
quote:Op zondag 18 mei 2025 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is niet het live-topic hè. We mogen het hier niet eens over het ESF hebben. Maar in het live-topic ben je meer dan welkom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |