Je kijkt voor het eerst?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:59 schreef bianconeri het volgende:
Wat is dit
Waarom is 99% van alle mannelijke deelnemers en publiek van dat vreselijk overdreven gay gedoe?
Echt te walgelijk
Man dit heeft geen fuck met Nightwish te maken, van muziek net zoveel verstand als voetbal, niks dusquote:
Wow, dat is een indrukwekkende hoeveelheid frustratie voor één koffietentje en een MacBook. Ik hoop dat je bier net zo scherp smaakt als je oordeel, al vrees ik dat het vooral bitter is.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:57 schreef Stoorzendert het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Doe niet zo woke", van wooooooow kijk jou eens dom zijn in woke-land en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens popie zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Ik drink meer bier en jij bent middelmaat!
Voor de liefhebber.quote:
Neem die act van @Tjacka nou niet zo serieus.quote:Op zondag 18 mei 2025 00:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Man dit heeft geen fuck met Nightwish te maken, van muziek net zoveel verstand als voetbal, niks dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |