Op dat eiland vindt veel ordinairs plaats.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom stuurt Malta tegenwoordig alleen nog maar zeer ordinaire acts?
Omdat het scoortquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom stuurt Malta tegenwoordig alleen nog maar zeer ordinaire acts?
Goed dat je dat niet bij Polen zeiquote:
Toy van Netta, ook hier ooit…quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:52 schreef vencodark het volgende:
Doet me denken aan dat ene lied van die dikke dame met die kip geluiden.
Nina? Nena?
Ik vind het ook wel grappigquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:52 schreef engine het volgende:
Nu ik het weer hoor vind ik het toch wel leuk
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Zou de vakjury ook Kunt/Cunt geroepen hebben?
Rondjes rijdend op dat eiland?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Deze woont in een woonwagen, kan niet anders.
Huisje op wielenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Deze woont in een woonwagen, kan niet anders.
Echt heel jammer. Sfeerloze bende maken ze er van.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:53 schreef Ama het volgende:
Het mooie is je weet gewoon dat het publiek mee schreeuwt maar ze zijn zo kinderachtig om niet te laten horen.
vroeger was het braafquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Het is en blijft een feestje voor homo's en lelijke ordinaire vrouwen.
Ja wel eens want iedereen weet dat het publiek het wel mee schreeuwt dus waarom niet gewoon laten horen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt heel jammer. Sfeerloze bende maken ze er van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |