Op zich heeft hij wel een punt dat de maatschappij heel anders aankijkt tegen een man die een kind aanspreekt of een vrouw. Heel veel mensen zullen bv een ‘manny’ niet willen omdat ze dat niet vertrouwen. Ook kinderdagverblijven schijnen niet zo happig te zijn op het aannemen van mannen, ook al omdat een deel van de ouders het verdacht vindt als een man die loopbaan kiest.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet want een kind "knap" of "mooi" noemen is heel vrouwelijk.
(vanuit een volwassene)
Als een vrouw dat zegt, is de vrouw complimenteus en lievvv.
![]()
Als een man dat zegt, is de man geyl en gooooor![]()
Dit is waarop ik reageerde en dit is complete onzin.
Zou Freek niet gewoon met die meisjes willen wippen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:32 schreef Swango het volgende:
Freek is te oud voor de wipwap en de glijbaan, zo'n volwassen kerel hoeft zich niet op te houden bij een speeltuin.
Genoeg kinderdagverblijven waar mannen werken. Zeker de naschoolse opvang, waar oudere kinderen komen.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op zich heeft hij wel een punt dat de maatschappij heel anders aankijkt tegen een man die een kind aanspreekt of een vrouw. Heel veel mensen zullen bv een ‘manny’ niet willen omdat ze dat niet vertrouwen. Ook kinderdagverblijven schijnen niet zo happig te zijn op het aannemen van mannen, ook al omdat een deel van de ouders het verdacht vindt als een man die loopbaan kiest.
Dat vind ik niet, als een leraar mooi of knap zegt is dat gewoon een compliment.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op zich heeft hij wel een punt dat de maatschappij heel anders aankijkt tegen een man die een kind aanspreekt of een vrouw. Heel veel mensen zullen bv een ‘manny’ niet willen omdat ze dat niet vertrouwen. Ook kinderdagverblijven schijnen niet zo happig te zijn op het aannemen van mannen, ook al omdat een deel van de ouders het verdacht vindt als een man die loopbaan kiest.
Dat ben ik met je eens hoor.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Genoeg kinderdagverblijven waar mannen werken. Zeker de naschoolse opvang, waar oudere kinderen komen.
In ieder geval, hier werken wel mannen/ jongens.
De kinderen vinden dat zelfs leuk. En voor dit soort dingen hebben we ook een VOG.
Het is goed voor kinderen om ook mannen te hebben op een kinderdagverblijf. Ik ben benieuwd waar ze mannen niet aannemen omdat ze bang zijn voor misbruik.
Maar herken je het nou echt niet dat mannen sneller als ‘verdacht’ gezien worden dan vrouwen in dezen? Niet in het minst omdat de daders nu eenmaal ook veel vaker mannen zijn?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, als een leraar mooi of knap zegt is dat gewoon een compliment.
Net als tig anderen zaken waar dat gewoon normaal gedrag is.
Als een vrouw in een speeltuin uit het niks naar mijn dochter loopt, aanspreekt en haar haar telefoonnummer geeft wat lijkt op het voorbeeld in de OP dan gaan ook de alarmbellen hier af. Want vind ik vreemd.
2017.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens hoor.
Maar dat doet niets af aan wat ik schreef.
https://www.hartvannederl(...)-man-in-kinderopvang
Met hoe het allemaal omschreven wordt (Freek die overdag blikjes loopt in te zamelen, Freek die met een warrige smoes over "een volwassen vrouw" komt die hij in de speeltuin zou hebben ontmoet) lijkt Freek inderdaad wel iemand die baat zou hebben bij begeleiding ofzo. Maar ja, ook dan moet er veel gebeuren moet iemand daartoe gedwongen kunnen worden.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:17 schreef Horzula het volgende:
[..]
(Zou het kunnen dat Freek een verstandelijke beperking heeft?)
Daarnaast lijkt me de enorme personeelstekorten een groter probleem dan het rechtssysteem.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Met hoe het allemaal omschreven wordt (Freek die overdag blikjes loopt in te zamelen, Freek die met een warrige smoes over "een volwassen vrouw" komt die hij in de speeltuin zou hebben ontmoet) lijkt Freek inderdaad wel iemand die baat zou hebben bij begeleiding ofzo. Maar ja, ook dan moet er veel gebeuren moet iemand daartoe gedwongen kunnen worden.
Nee, in kindermisbruikzaken zijn ook vrouwen betrokken.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar herken je het nou echt niet dat mannen sneller als ‘verdacht’ gezien worden dan vrouwen in dezen? Niet in het minst omdat de daders nu eenmaal ook veel vaker mannen zijn?
Helaas moet Freek dan eerst een slachtoffer maken, dan is het al te laat, qua wetgeving heeft hij inderdaad nog niks fouts gedaan maar je zult als ouder maar z’n creep in je buurt hebben wonen, het eigen rechter spelen maakt het op deze manier wel verleidelijkquote:Op zondag 18 mei 2025 09:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Met hoe het allemaal omschreven wordt (Freek die overdag blikjes loopt in te zamelen, Freek die met een warrige smoes over "een volwassen vrouw" komt die hij in de speeltuin zou hebben ontmoet) lijkt Freek inderdaad wel iemand die baat zou hebben bij begeleiding ofzo. Maar ja, ook dan moet er veel gebeuren moet iemand daartoe gedwongen kunnen worden.
Ja verschrikkelijk al die mannen. Stuk voor stuk viespeuken, pedofielen, verkrachters, en moordenaars! Daar wil je toch niks mee te maken hebben?!quote:Op zondag 18 mei 2025 09:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Een man alleen in een speeltuin, doet bij de meeste mensen al de alarmbellen afgaan.
Misschien naast het rookvrijbord ook een kids only bord hangen zoals de hotels doen met hun vakanties voor alleen volwassenen.
Eens. Dus laten we er niet een mannen VS de vrouwen topic van maken.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, in kindermisbruikzaken zijn ook vrouwen betrokken.
Dat stel uit Vlaardingen bijvoorbeeld, maar ook de vrouw van Detroux en Michel Fourniret.
Maar ook in die zaak van Barbie.
Vrouwen zijn goed en mannen zijn slecht is imo echt grote onzin.
Eens, dat is net geopend door Kim Holland…quote:Op zondag 18 mei 2025 09:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eens. Dus laten we er niet een mannen VS de vrouwen topic van maken.
Kinderen van die leeftijd gaan niet met hun ouders naar de speeltuin.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:52 schreef Cockwhale het volgende:
![]()
Freek had hier al met op z'n minst een blauw oog, de speeltuin verlaten. Hij mag blij zijn dat ie zulke terughoudende ouders is tegengekomen.
Kinderen gaan na zo’n ervaring helemaal niet meer naar de speeltuin… bedankt Freek.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:03 schreef klipper het volgende:
[..]
Kinderen van die leeftijd gaan niet met hun ouders naar de speeltuin.
Dat is toch niet vreemd? wij allen voelen aan dat het wel een ondertoon had, maar we hebben geen bewijs. De man heeft geen daad verricht.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:45 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dus tegen willekeurige kleine meisjes zeggen wat ben je mooi, hier heb je mijn telefoonnummer had geen enkele ondertoon volgens mijnheer de rechter. Interessant.
Waarom denk je dat er nu wezenlijk anders over wordt gedacht? Het is niet alsof het vertrouwen in elkaar de afgelopen 10 jaar enorm is toegenomen.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
2017.
We zijn ondertussen weer bijna 10 jaar verder.
En het grappige is, dat ik ook bij Venlo woon en zoals gezegd op de BSO’s in de omgeving genoeg mannen en jongens werken en stage lopen.
Dat schreef ik dan ook niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, in kindermisbruikzaken zijn ook vrouwen betrokken.
Dat stel uit Vlaardingen bijvoorbeeld, maar ook de vrouw van Detroux en Michel Fourniret.
Maar ook in die zaak van Barbie.
Vrouwen zijn goed en mannen zijn slecht is imo echt grote onzin.
Ik denk dat het vertrouwen wel is toegenomen.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er nu wezenlijk anders over wordt gedacht? Het is niet alsof het vertrouwen in elkaar de afgelopen 10 jaar enorm is toegenomen.
Wat heeft dit met dit onderwerp te maken?quote:Op zondag 18 mei 2025 11:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens zag een discussie mannen/vrouwen qua viesheid.
Op reels op insta, TikTok ed worden jonge vrouwen de nieuwe vieze mannetjes.
Wat is deze?
Allemaal de meest vulgaire filmpjes, en ook heel triest. (Ja dat ligt ook aaan mijn algoritme)
Dutroux, Benno L, Robert M, inderdaad allemaal kerels die beter nooit geboren hadden kunnen wordenquote:Op zondag 18 mei 2025 11:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het vertrouwen wel is toegenomen.
Je had in 2012 die zaak van die Robert M die heel veel baby’s op een kinderdagverblijf in Amsterdam had misbruikt, en toen was het vertrouwen op een dieptepunt. Dat had echt wat teweeg gebracht in de samenleving.
Het is pas strafbaar als ze er een levenslang trauma aan over hebben gehouden. Laat ik het zo zeggen dat als het mijn kind was geweest, we hier een andere discussie gehad zouden hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hoe hier mee om te gaan? Dat het onwenselijk is lijkt me duidelijk. Krijgt deze man de kans het net zo lang te proberen tot hij "beet" heeft?
Wat is het probleem hier? De wetgeving? De rechter of deed de man werkelijk niks verkeerd?
[..]
https://www.ad.nl/breda/b(...)ns-rechter~a3d39caa/
Aha, dus alleen als kinderen er een levenslang trauma aan overhouden is het strafbaar. Zo niet, dan sturenquote:Op zondag 18 mei 2025 13:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is pas strafbaar als ze er een levenslang trauma aan over hebben gehouden. Laat ik het zo zeggen dat als het mijn kind was geweest, we hier een andere discussie gehad zouden hebben.
Daar lijkt het wel op. Onze kinderen zijn vogelvrijquote:Op zondag 18 mei 2025 13:24 schreef matspontius het volgende:
[..]
Aha, dus alleen als kinderen er een levenslang trauma aan overhouden is het strafbaar. Zo niet, dan sturen
we dit soort daders gewoon weer op pad met een dikke foei. Echt 😶
Volgens mij was dat cynisch bedoeldquote:Op zondag 18 mei 2025 13:24 schreef matspontius het volgende:
[..]
Aha, dus alleen als kinderen er een levenslang trauma aan overhouden is het strafbaar. Zo niet, dan sturen
we dit soort daders gewoon weer op pad met een dikke foei. Echt 😶
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |