Goed idee, of gaat het niet neer achteraf???quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:21 schreef greysbones het volgende:
Waarom fix je hem dan niet als je zo snel wilt opnenen ?? @:Zipportal
Nee dat had je tijdens openen moeten doenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Goed idee, of gaat het niet neer achteraf???
Ik zeg toch laat maar. De nummering was wel goed. Die Miami troep zag ik over het hoofd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:21 schreef greysbones het volgende:
Waarom fix je hem dan niet als je zo snel wilt opnenen ?? @:Zipportal
Op het moment dat je opent kun je de TT én het nummer vh topic aanpassen. Daarna niet meer.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Goed idee, of gaat het niet neer achteraf???
Miami??quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zeg toch laat maar. De nummering was wel goed. Die Miami troep zag ik over het hoofd.
Deze optie is afgekeurd denk ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Norris is alvast een shortcut voor morgen aan het zoeken.
Niksquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:29 schreef Nattekat het volgende:
Wat is er in godsnaam mis met de nummering van de TT
Niet alleen bij RBRquote:
Echt een top ideequote:
Nah idd, de rooie banden kunnen in de klikoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt een top idee
De zachtste soft gebruiken hier
En dan vanmiddag die soft verplicht gebruiken in Q3?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt een top idee
Pirelli wil meer pitstops forceren. Alleen verwacht ik niet dat er in de race met de softs gereden gaat worden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt een top idee
Niet verplicht, maar ze hebben niet heel veel keus willen ze nog rubber hebben voor de race.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:33 schreef Sally het volgende:
[..]
En dan vanmiddag die soft verplicht gebruiken in Q3?
Pfffft. 8 setjes van deze troep?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:37 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Niet verplicht, maar ze hebben niet heel veel keus willen ze nog rubber hebben voor de race.
Drivers will get two sets of the hard tyre (marked white), three sets of the medium tyre (marked yellow), and eight sets of the soft tyre (marked red)
Klopt. Medium in SQ1 en 2, soft in SQ3.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Pfffft. 8 setjes van deze troep?![]()
Maar die verplichting is dan alleen als er een Sprintquali/race is.
Fastest lap is alleen nog voor de statistiek ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:39 schreef Sally het volgende:
Want meer pitstops willen forceren... Nu succes. 2x medium en in het eind eventjes soft voor de FL (die niet meer telt ook nog?)
Best of the rest.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:01 schreef DKUp het volgende:
Derde tijd is wel prima met die raket van McLaren voor hem. De enige persoon die nog in de buurt komt ook.
Niet heel waarschijnlijkquote:
Ik denk niemand.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:50 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
hogere motorstand McLaren, tja,...vermoedens
Aka ultra softs van een paar jaar terugquote:
Let op de klokquote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:58 schreef _UserName_ het volgende:
Hmm, intro al geweest.. nu zien te syncen met GPRadio
Ik heb het perfect getimed.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:58 schreef _UserName_ het volgende:
Tijd voor een 2de banden leverancierquote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Aka ultra softs van een paar jaar terug![]()
Nu wachten tot de hyper softs terug komen.
Ben outquote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tijd voor een 2de banden leverancier
Maar dat zal Ben niet willen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:58 schreef _UserName_ het volgende:
Dat ben ik sinds Australië al vergeten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:03 schreef _UserName_ het volgende:
Hmm, had de manager nog bij moeten werken, kan ie nog ff open?
Pirelli is er nog tot en met 2027. Daarna is alles weer open.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tijd voor een 2de banden leverancier
Maar dat zal Ben niet willen
Je zou wel eens gelijk kunnen krijgen.quote:
Nee dus.quote:
Ach, doen ze bij het voetbal ook.quote:
Hij is blij dat ie Q1 overleeftquote:
Hey, der komt een auto op me wegquote:
Silverstone belde samen met Zhouquote:
Hier wordt zo gemod!quote:
Dan ook nog avond/nachtwerkquote:
Yuki raakte de kerbs waar Max ze vermeedquote:
De enige die een beetje overleefd heeft is Sainz.quote:
Terecht, allemaal kelderklasse.quote:
Alleen omdat dat niet in de Red Bull wasquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De enige die een beetje overleefd heeft is Sainz.
Verstandige keuze om voor Williams te gaan rijdenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Alleen omdat dat niet in de Red Bull was
"De spiegel is kapot"quote:
Zijn wel concurrent van Ferrari als het zo doorgaatquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verstandige keuze om voor Williams te gaan rijden
En panikerende Horner voor zijn baan.quote:
HALO zal daarbij geholpen hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:12 schreef Red_85 het volgende:
Pittig
Crash lijkt op die van Ratzenberger daar.
Verschil: Yuki stapt uit en loopt gewoon weg.
Ik zie geen led paneel. Maar mijn hersenen werken ook maar op halve kracht vandaagquote:
Kan gewoon de switch terug maken naar de Racing Bulls en Hadjar er in.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopen dat Yuki nog een beetje opkrabbelt dit seizoen anders is zijn carrière klaar
De eerste is altijd speciaalquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nou nou, hij is gewoon uitgestapt hoor.quote:
En de rest van de afgelopen 31 jaar.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
HALO zal daarbij geholpen hebben
Die won zelfs het kwalificatieduel van VER als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:12 schreef Red_85 het volgende:
Pittig
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:14 schreef Perox het volgende:
LED bord lijkt het wel te doen gewoon even afstellen.
Daarom zeg ik "daarbij geholpen"quote:
En die kwam (gelukkig) ook levend wegquote:
Punt blijft nog steeds staan, ook dan hoop ik dat die opkrabbelt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kan gewoon de switch terug maken naar de Racing Bulls en Hadjar er in.
Meh, Yuki mag hopen dat hij na dit jaar emplooi vindt bij een Alpine of Haas, dan kan hij nog mooi een paar jaar mee in F1.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopen dat Yuki nog een beetje opkrabbelt dit seizoen anders is zijn carrière klaar
Gewoon het seizoen afmaken met 1 auto - ivm cost cap.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:18 schreef aeque het volgende:
Ben benieuwd met wie ze Yuki gaan vervangen.
Toen lag daar nog geen chicane, alleen een volgas rechterbocht.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:12 schreef Red_85 het volgende:
Pittig
Niet. Kan niet meer voor deze race.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:18 schreef aeque het volgende:
Ben benieuwd met wie ze Yuki gaan vervangen.
Ook dat inderdaad.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:19 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Toen lag daar nog geen chicane, alleen een volgas rechterbocht.
Ik ben nooit te laat.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:20 schreef Perox het volgende:
[..]
Moet jij daar nu uitgerekend over beginnen?
Huishoudenquote:
*proest*quote:
Gaat mee in ons overlegquote:
Het was ook verschrikkelijk om te doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is een verschrikkelijk slecht excuus.
Je bent er vaak niet dan wel.quote:
Scheelt dat jij die beslissing niet maakt. Ik denk dat ie bij een ander team alsnog aan de bak kan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Punt blijft nog steeds staan, ook dan hoop ik dat die opkrabbelt.
Maar ja als die niet goed genoeg is is die niet goed genoeg.
Vooralsnog is er nog geen ander team geïnteresseerd geweest tijdens zijn F1-carriere. Dus dat is maar de vraag.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Scheelt dat jij die beslissing niet maakt. Ik denk dat ie bij een ander team alsnog aan de bak kan.
Het seizoen is nog jong, en er lopen wat contracten af dacht ik. Mochten ze niemand vinden is Hadjar snel gevonden gok ik zo.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vooralsnog is er nog geen ander team geïnteresseerd geweest tijdens zijn F1-carriere
Olav is het met je eensquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:23 schreef Nattekat het volgende:
McLaren lang binnen. Ik zie een duivels scenario voor me.
Zou ik niet vanuit gaanquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Scheelt dat jij die beslissing niet maakt. Ik denk dat ie bij een ander team alsnog aan de bak kan.
Ben benieuwd.quote:
Doe ik ook niet, anders had ik wel gereageerd met "Ik ga er van uit dat hij bij een ander team aan de bak kan".quote:
Tsunoda heeft een auto afgschreven.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:26 schreef 3rr0r het volgende:
Wat is er gebeurd, kon nu pas kijken maar ze zijn nog niet eens door Q1
Crash Tsunodaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:26 schreef 3rr0r het volgende:
Wat is er gebeurd, kon nu pas kijken maar ze zijn nog niet eens door Q1
Niet om zijn gezondheid maar om een weer falende coureur.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet. Kan niet meer voor deze race.
Maar hij kan hopelijk gewoon rijden.
Voornamelijk blikjes energydrink.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hebben ze bij Red Bull wat gevonden?
Jaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vleugelsquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Je bedoelt vervangen bij RBR? Ze kunnen hem sowieso swappen met Hadjar.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet om zijn gezondheid maar om een weer falende coureur.
Deze sport gaat alleen maar om Ferrari.....quote:
Hamilton mag daar blij mee zijn..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Deze sport gaat alleen maar om Ferrari.....
Al staan ze op de 10e plek.....
Fijn voor jequote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Deze sport gaat alleen maar om Ferrari.....
Al staan ze op de 10e plek.....
\Ik ga voor 1:14.126quote:
Doo dan.quote:
en ook fijn voor jouquote:
Sta je er ook zo in als een voetganger geschept wordt door een auto?quote:
Als die voetganger tijdens een gp bedenkt over de baan te gaan lopenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Sta je er ook zo in als een voetganger geschept wordt door een auto?
Wat is een goede manier om een Argentijn uit te schelden/kleineren?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:34 schreef PirE het volgende:
Waardeloze coureur die Colapinto.
Ga gelijk wat nare dingen op zijn Instagram posten.
Ik moet nog even wachten ik loop wat achter met de stream.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, pauze jongens en meisjes.
Dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:34 schreef PirE het volgende:
Waardeloze coureur die Colapinto.
Ga gelijk wat nare dingen op zijn Instagram posten.
Iets over de Falkland eilanden dacht ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat is een goede manier om een Argentijn uit te schelden/kleineren?
Nee, het is geen Indycars of F2quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:34 schreef Perox het volgende:
Was toch een regel als je rood veroorzaakt? Ik neem aan dat Cola niet doorgaat toch?
waarom stream? race is op het open net.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten ik loop wat achter met de stream.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:35 schreef ondeugend het volgende:
Ging senna daar ook niet destijds?
Ja er is nu een chicane.. dat weet ik
kwam na de vlag over de streep dus helaas peanut butterquote:
Had het niet per se zó snel verwacht, maar dit is natuurlijk niet verrassend verder.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:31 schreef heywoodu het volgende:
Alvast wat geld opzij gezet ook voor de schade van Colapinto?
Ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:35 schreef ondeugend het volgende:
Deed ie express voor de Falkland eilandenquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:35 schreef ondeugend het volgende:
quote:
Omdat sommige mensen geen reguliere televisie hebben.quote:
Perez komt terug bij RBRquote:
quote:
De veel betere kwaliteit telt ook wel behoorlijk hard mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen geen reguliere televisie hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |