Er is áltijd 50% kans op regen; het regent of het regent niet!quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er schijnt wel kans op regen te zijn.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:25 schreef Zorro het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar deze race gaat voor het eerst sind vele jaren niet mijn hoofdgerecht zijn van deze zondag. Dit mag op een klein schermpje het bijprogramma worden van het kampioenschap van PSV
Dan hoop ik dat Sparta gaat stunten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:25 schreef Zorro het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar deze race gaat voor het eerst sind vele jaren niet mijn hoofdgerecht zijn van deze zondag. Dit mag op een klein schermpje het bijprogramma worden van het kampioenschap van PSV
99,9 procent kans dat die bui pas losbarst bij de finishvlagquote:Op donderdag 15 mei 2025 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er schijnt wel kans op regen te zijn.
Nounounou, van je vrienden moet je het hebben hoorquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Sparta gaat stunten.
We hopen erop. En dan voor Ajax een Walkover tegen Twentequote:Op donderdag 15 mei 2025 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Max Verstappen dolblij met pole position PSV in titelrace: 'Ik denk dat Ajax...'
Ik hoop dat die crasht.
Ajax wint toch niet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Oscar met overmacht kampioen wordt.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat betreft Imola: denk dat McLaren wint. En hopelijk weer eens een keertje Norris natuurlijk.
En hebben die Britten weer wat om over te janken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Oscar met overmacht kampioen wordt.
Ik ben echt helemaal klaar met Norris.
Pff, 22 man(nen) in korte broekjes die achter een bal aanrennen, wat doe je jezelf aan...quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:25 schreef Zorro het volgende:
Een episch gevecht tussen Norris en Piastri zoals we ook tussen Hamilton en Rosberg zagen is toch veel mooier. Paar goede klappers zodat andere coureurs ook nog een race kunnen winnen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Oscar met overmacht kampioen wordt.
Ik ben echt helemaal klaar met Norris.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:10 schreef franske19 het volgende:
[..]
Een episch gevecht tussen Norris en Piastri zoals we ook tussen Hamilton en Rosberg zagen is toch veel mooier. Paar goede klappers zodat andere coureurs ook nog een race kunnen winnen.
Ieder interview van Norris valt mij tegen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Die klappers hoeven van mij dan weer niet, maar die misgunnerij voor Norris hier valt me dan wel weer tegen.
Interviewtjes met coureurs zijn sowieso zelden de moeite waard.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ieder interview van Norris valt mij tegen.
Oscar is ook van het Britse rijkquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En hebben die Britten weer wat om over te janken.
Of nog steeds.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moest opnieuw inloggen op F1tv op de kpn kastje
Welcomequote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moest opnieuw inloggen op F1tv op de kpn kastje
Gaat nu met hooivorken en fakkels richting kpnquote:
quote:
Skattiequote:
Nomnomnom.quote:
banden sparenquote:
Dacht al wat te horen piepenquote:
Slide door de bochtquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
3e sector was slecht, of hij liet hem lopen.
Of definitief einde tijdperk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
3e sector was slecht, of hij liet hem lopen.
Zou wat zijnquote:
Tis de zachtste compound toch( van alle softs die ze hebben )quote:
Allerzachtste.quote:
Hyper toch?quote:
quote:
P2quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:57 schreef SiGNe het volgende:
Franz Hermann doet 't nog niet echt lekker..
De teringquote:
Wist je dat niet meerquote:
Ik wist dat er heel veel types waren jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wist je dat niet meer![]()
Welke de zachtste was, kon ik ook niet uit elkaar halen.
Volgens mij is dit nog steeds zo. Alleen noemen ze per race hard -medium - soft.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wist dat er heel veel types waren ja
Kloptquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nog steeds zo. Alleen noemen ze per race hard -medium - soft.
Het werd te gek toen ze naar ultra hyper soft wouden toevoegen.
En dan vergeten ze megaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nog steeds zo. Alleen noemen ze per race hard -medium - soft.
Het werd te gek toen ze naar ultra hyper soft wouden toevoegen.
Absoluut een realm of the crown. Maar wel andere vlag.quote:
Neequote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je vind supersofts niet erg genoeg ?
Doet geen half werkquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:16 schreef greysbones het volgende:
Albon harkt het grind en maait het gras
Ferrari is rood etcquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:19 schreef greysbones het volgende:
Ham doet even een beetje boel overdreven
Mwah...quote:
Door Kelly genomenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max problemen met zijn achterste.
Hij reed als een slakquote:
quote:
Albon Hoveniersquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:16 schreef greysbones het volgende:
Albon harkt het grind en maait het gras
Had je wat anders verwacht?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:23 schreef greysbones het volgende:
Long run van leclerc toch een stuk langzamer dan die van piastri
Er zag zeker 0.5/0.6 tussenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht?
Longrun van bea op medium beter dan de longrun van lec op softquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht?
Softs wellicht op?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Longrun van bea op medium beter dan de longrun van lec op soft
Ze komt er niet eens bijquote:
Moet ze eerst langs mijquote:
quote:
Jij mag er ook bijquote:
Franz, Franz, Franz, Super, Franz, Franz, Franz, SUPER SUPER, Franz, Franz!!!!!quote:
Duuu duuu duuu duuuuu, Fraaanz Hermann, duuuu duuu duuuuuuu.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Franz, Franz, Franz, Super, Franz, Franz, Franz, SUPER SUPER, Franz, Franz!!!!!
+1quote:
Hee, jij hier?quote:
quote:
Allemaal tegen Alonsoquote:
Hey maatquote:
Hallo makker, dit gaat weer een heerlijk F1 weekend worden!quote:
Ik hoop het maat. 2 tv’tjes aan zondag?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hallo makker, dit gaat weer een heerlijk F1 weekend worden!
Jazekerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik hoop het maat. 2 tv’tjes aan zondag?
De vraag is voor hoelangquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:21 schreef Radegast het volgende:
Mooi om de Williamsen weer vooraan te zien met de McLarens, like the old days.
Nieuwe fave gevonden, bro?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris overtroeft de Williams alweer. Mooizo.
dus dan kan Max nog 6 tiende sneller.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Koekoek
Yuki minder dan een tiende onder een max.
En Hadjar ertussen. Die gast is mega.
Er zit meer in.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:26 schreef Jane het volgende:
Yuki paars in sector 1. Dat geeft de burger moed.
Ik hoop het voor hem.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus dan kan Max nog 6 tiende sneller.
Ik betwijfel het eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus dan kan Max nog 6 tiende sneller.
Swap incomingquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:29 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Hadjar sneller dan Yuki, ik herhaal, Hadjar sneller dan Yuki
Kostte Barrichello een titel of tenminste de kans erop bij Brawn.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis zijn brake magic werkt niet zoals bij Mercedes zo te horen
Hebben ze allebei de ‘upgrade’?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Koekoek
Yuki minder dan een tiende onder een max.
En Hadjar ertussen. Die gast is mega.
Brake magic is wat specifieks, althans in die race in Bakuquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis zijn brake magic werkt niet zoals bij Mercedes zo te horen
Niets zo te zien. Nog niet echt aangezet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:34 schreef Jane het volgende:
Wat is er met Antonelli eigenlijk (ben later ingeschakeld)?
Mmm oke.... apart. Ben er al helemaal aan gewend dat hij ergens bij Russell in de buurt staat, vandaar de vraag.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niets zo te zien. Nog niet echt aangezet.
Gaat nu naar buiten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Mmm oke.... apart. Ben er al helemaal aan gewend dat hij ergens bij Russell in de buurt staat, vandaar de vraag.
Co de Roodt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:53 schreef Jane het volgende:
Hadjar zoekt even letterlijk de grenzen van het circuit op.
Ik heb niks tegen Norris, maar die jongen zit mentaal zichzelf in de weg. Je wint geen WDC's door aardig te zijn. Piastri is hierin gewoon veel verder, die is gewoon ijskoud.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Die klappers hoeven van mij dan weer niet, maar die misgunnerij voor Norris hier valt me dan wel weer tegen.
In welke zin vind je Norris te aardig?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:59 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Norris, maar die jongen zit mentaal zichzelf in de weg. Je wint geen WDC's door aardig te zijn. Piastri is hierin gewoon veel verder, die is gewoon ijskoud.
Alds in: Het is geen killer. Die do or die mentaliteit zit er gewoon niet in. Hij durft ook niet langs max "omdat het crashen wordt" terwijl Leclerc en Piastri al prima hebben laten zien dat het wel kan.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In welke zin vind je Norris te aardig?
Ik denk niet dat die te aardig is maar hij maakt wat teveel fouten. Of misschien wel veel te veel. In Miami was die op zich foutloos. Maar zijn kwali’s dit seizoen zijn niet heel goed.
Dit. Al vaker gezegd. Norris is te lief. De rest is dat niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:06 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Alds in: Het is geen killer. Die do or die mentaliteit zit er gewoon niet in. Hij durft ook niet langs max "omdat het crashen wordt" terwijl Leclerc en Piastri al prima hebben laten zien dat het wel kan.
Langs Max komen is dan ook moeilijk en niet zonder risico. Kijk naar Oostenrijk 2024. Dus wat dat betreft heeft die gelijk. Het kan een soort trauma voor hem zijn. Het lukt hem wel maar hij is iets voorzichtiger. En inderdaad te voorzichtig.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:06 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Alds in: Het is geen killer. Die do or die mentaliteit zit er gewoon niet in. Hij durft ook niet langs max "omdat het crashen wordt" terwijl Leclerc en Piastri al prima hebben laten zien dat het wel kan.
Zijn racecraft moet het ook afleggen tegen de meesten in het veld imo,niet alleen Max. Hij heeft de ballen niet en de rest weet het en maakt er gebruik van.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Langs Max komen is dan ook moeilijk en niet zonder risico. Kijk naar Oostenrijk 2024. Dus wat dat betreft heeft die gelijk. Het kan een soort trauma voor hem zijn. Het lukt hem wel maar hij is iets voorzichtiger. En inderdaad te voorzichtig.
Dat zou iedereen doen in elke sport, het uitbuiten van de zwakheden van je tegenstander. Het is en blijft topsport.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Zijn racecraft moet het ook afleggen tegen de meesten in het veld imo,niet alleen Max. Hij heeft de ballen niet en de rest weet het en maakt er gebruik van.
Vind niet echt dat Norris’ lack of racecraft bij iedereen geldt eigenlijk. Het blijft gewoon het geval Max, iemand waarbij je weet dat het in een crash kan eindigen. Of dat die je van de baan duwt. Max speelt een beetje met hem af en toe.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Zijn racecraft moet het ook afleggen tegen de meesten in het veld imo,niet alleen Max. Hij heeft de ballen niet en de rest weet het en maakt er gebruik van.
sir Lewis is niet zomaar iemand he, de greatest of all time and has more wins dan wie dan ookquote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:08 schreef QuidProJoe het volgende:
Norris is een bijzonder onintelligente coureur. Dat hij twee (!) keer op rij met DRS terug werd gepakt door Hamilton zegt alles.
2x rode vlag.quote:
Dus niks gemistquote:
Ook buiten de auto komt hij zeer simpel over, heeft ook geen middelbare school diploma. Quizjes van F1tv enzo,algemene ontwikkeling, hij weet nooit wat, terwijl Max rustig alle vlaggen van de wereld weet, meeste hoofdsteden etc. ik weet het, het boeit niet maar toch,quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:08 schreef QuidProJoe het volgende:
Norris is een bijzonder onintelligente coureur. Dat hij twee (!) keer op rij met DRS terug werd gepakt door Hamilton zegt alles.
Managerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mark Webber is de trainer van Piastri. dat blijkt goed te werken.
Norris is zeker niet onintelligent. Hij zit er nu maar 2,5 honderste achter, hè.
Jij mag morgen VT3 hier in de gaten houden, ik ben er niet.quote:
Ik ben dan ook niet. Succes @Nattekatquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij mag morgen VT3 hier in de gaten houden, ik ben er niet.
Het boeit zeker wel wat. Vettel, Max, Schumacher..... die hadden altijd ruimte over om tijdens de race met andere dingen bezig te zijn. Mensen zijn niet gelijk, we moeten eens af van die drang naar middelmatigheid. Niet iedereen is een zesje.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:44 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ook buiten de auto komt hij zeer simpel over, heeft ook geen middelbare school diploma. Quizjes van F1tv enzo,algemene ontwikkeling, hij weet nooit wat, terwijl Max rustig alle vlaggen van de wereld weet, meeste hoofdsteden etc. ik weet het, het boeit niet maar toch,
Seb met al zn wereldkampioenen.
Denk dat alle coureurs in F1 wel boven middelmaat zitten hoor, maar als je bijvoorbeeld een Verstappen neemt, die zit daar wel weer uniek ver boven, dat maakt de rest niet meteen middelmaat.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:41 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het boeit zeker wel wat. Vettel, Max, Schumacher..... die hadden altijd ruimte over om tijdens de race met andere dingen bezig te zijn. Mensen zijn niet gelijk, we moeten eens af van die drang naar middelmatigheid. Niet iedereen is een zesje.
Nou ja.... alle coureurs behalve Stroll dan. Die zit er duidelijk aantoonbaar onder.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat alle coureurs in F1 wel boven middelmaat zitten hoor, maar als je bijvoorbeeld een Verstappen neemt, die zit daar wel weer uniek ver boven, dat maakt de rest niet meteen middelmaat.
Ook dat is onzin, want je kijkt dan alleen naar F1 wat de top van de piramide is.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:14 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nou ja.... alle coureurs behalve Stroll dan. Die zit er duidelijk aantoonbaar onder.
Als Stroll aantoonbaar onder de middenmaat van coureurs in het algemeen zit, had hij niet gepresteerd wat hij heeft gepresteerd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:14 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nou ja.... alle coureurs behalve Stroll dan. Die zit er duidelijk aantoonbaar onder.
Manmanmanquote:Op zaterdag 17 mei 2025 06:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet. Succes @:nattekat
Dan doe je wat voor de kostquote:
me 2 en dinsdag en donderdag.quote:
Vergeten dat die gast het slim vond om dwars door een gravel trap terug op de baan proberen te komen? Hij zit er gewoon onder wmb. Als het nou 1 zo'n domme actie is a la, maar heeft dat niveau al meerdere keren laten zien. Je hoeft niet over te lopen van het talent als je rijk geboren bent. En deze gast hoort er duidelijk niet thuis, kom op zeg. Iedereen weet dat zonder Papa Stroll er geen plek is voor hem in de F1.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als Stroll aantoonbaar onder de middenmaat van coureurs in het algemeen zit, had hij niet gepresteerd wat hij heeft gepresteerd.
Of hij wel of niet in de F1 hoort is weer een ander verhaal, maar dat hij onder de middelmaat van coureurs in het algemeen zit is gewoon niet zo. Ragunathan, die zit onder de middelmaat.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:24 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Vergeten dat die gast het slim vond om dwars door een gravel trap terug op de baan proberen te komen? Hij zit er gewoon onder wmb. Als het nou 1 zo'n domme actie is a la, maar heeft dat niveau al meerdere keren laten zien. Je hoeft niet over te lopen van het talent als je rijk geboren bent. En deze gast hoort er duidelijk niet thuis, kom op zeg. Iedereen weet dat zonder Papa Stroll er geen plek is voor hem in de F1.
Norris is helemaal niet lief. Kijk bijvoorbeeld hoe hij zeer regelmatig anderen erbij probeert te naaien via de radio. Of hoe hij zich gedraagt in de gevechten met Max op de baan.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit. Al vaker gezegd. Norris is te lief. De rest is dat niet.
Die top gear aflevering daar waar ze halsoverkop moesten vertrekken zei imo al genoeg over het soort mensen daar. No go area voor mij.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Classy as ever, de achterban van Colapinto.
Na Doohan is nu Yuki aan de beurt en daar kan het ouderwets Argentijns racisme weer van stal worden gehaald.
En een lesje topografie kan ook geen kwaad btw.
De "fans" van Canapino in de IndyCar waren al net zo erg. Inclusief journalisten en de coureur zelf die het alleen naar aanwakkerden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:23 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Die top gear aflevering daar waar ze halsoverkop moesten vertrekken zei imo al genoeg over het soort mensen daar. No go area voor mij.
Dat was inderdaad walgelijkquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De "fans" van Canapino in de IndyCar waren al net zo erg. Inclusief journalisten en de coureur zelf die het alleen naar aanwakkerden.
Daar zou je zomaar een punt kunnen hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:29 schreef Jane het volgende:
Ik denk dat wat sommige mensen als 'te lief' zien in Norris, eigenlijk gewoon onzekerheid is. Dat kan ontwapenend overkomen, maar het komt er op neer dat hij er zelf van binnen niet van overtuigd is dat hij de beste is en Verstappen of zelfs z'n teammaat kan verslaan. Het is iets anders als 'te lief' zijn. Dat is hij niet.
Het is gewoon precies het omgekeerde van Max die door de haters 'arrogant' wordt genoemd, wat hij ook niet is in mijn ogen. Maar in tegenstelling tot Norris twijfelt Verstappen niet aan zijn eigen kunnen.
Mja, dit is eigenlijk een betere verwoording dan te lief.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Norris is helemaal niet lief. Kijk bijvoorbeeld hoe hij zeer regelmatig anderen erbij probeert te naaien via de radio. Of hoe hij zich gedraagt in de gevechten met Max op de baan.
Geen idee hoe mensen kunnen denken dat Lando 'te lief' is.
Hij rijdt regelmatig niet al te intelligent, maar dat is iets heel anders dan 'is te lief'.
Als 6 rijders ( of 8?) nog niet geboren waren toen jij je 1ste go reed mee hebben gedaan dit jaarquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe zeg je dat Fernando Alonso oud is, zonder te zeggen dat Fernando Alonso oud is?
Hij heeft heel veel van het leven al meegemaaktquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe zeg je dat Fernando Alonso oud is, zonder te zeggen dat Fernando Alonso oud is?
Er stond in beeld dat Alonso de enige coureur was die nog op Imola heeft gereden toen het de GP van San Marino wasquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als 6 rijders ( of 8?) nog niet geboren waren toen jij je 1ste go reed mee hebben gedaan dit jaar
Aahquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er stond in beeld dat Alonso de enige coureur was die nog op Imola heeft gereden toen het de GP van San Marino was
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er stond in beeld dat Alonso de enige coureur was die nog op Imola heeft gereden toen het de GP van San Marino was
Gaaf..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:57 schreef raptorix het volgende:
Ik kwam trouwens deze geweldige site tegen: https://f1-dash.com/dashboard
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
... sinds z'n vader aangekondigd heeft om FIA CEO te worden.
Tis toch een mooi ietsquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
... sinds z'n vader aangekondigd heeft om FIA CEO te worden.
Sinds wanneer is een knipoog een sarcasmesmile?quote:
Had vooraf aangekondigd 5 races nodig te hebben om te wennen en dat klopte. Sinds de 5de race (Jeddah) zit hij er goed bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |