Mwah...quote:
Door Kelly genomenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max problemen met zijn achterste.
Hij reed als een slakquote:
quote:
Albon Hoveniersquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:16 schreef greysbones het volgende:
Albon harkt het grind en maait het gras
Had je wat anders verwacht?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:23 schreef greysbones het volgende:
Long run van leclerc toch een stuk langzamer dan die van piastri
Er zag zeker 0.5/0.6 tussenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht?
Longrun van bea op medium beter dan de longrun van lec op softquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht?
Softs wellicht op?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Longrun van bea op medium beter dan de longrun van lec op soft
Ze komt er niet eens bijquote:
Moet ze eerst langs mijquote:
quote:
Jij mag er ook bijquote:
Franz, Franz, Franz, Super, Franz, Franz, Franz, SUPER SUPER, Franz, Franz!!!!!quote:
Duuu duuu duuu duuuuu, Fraaanz Hermann, duuuu duuu duuuuuuu.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Franz, Franz, Franz, Super, Franz, Franz, Franz, SUPER SUPER, Franz, Franz!!!!!
+1quote:
Hee, jij hier?quote:
quote:
Allemaal tegen Alonsoquote:
Hey maatquote:
Hallo makker, dit gaat weer een heerlijk F1 weekend worden!quote:
Ik hoop het maat. 2 tv’tjes aan zondag?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hallo makker, dit gaat weer een heerlijk F1 weekend worden!
Jazekerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik hoop het maat. 2 tv’tjes aan zondag?
De vraag is voor hoelangquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:21 schreef Radegast het volgende:
Mooi om de Williamsen weer vooraan te zien met de McLarens, like the old days.
Nieuwe fave gevonden, bro?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris overtroeft de Williams alweer. Mooizo.
dus dan kan Max nog 6 tiende sneller.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Koekoek
Yuki minder dan een tiende onder een max.
En Hadjar ertussen. Die gast is mega.
Er zit meer in.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:26 schreef Jane het volgende:
Yuki paars in sector 1. Dat geeft de burger moed.
Ik hoop het voor hem.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus dan kan Max nog 6 tiende sneller.
Ik betwijfel het eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus dan kan Max nog 6 tiende sneller.
Swap incomingquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:29 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Hadjar sneller dan Yuki, ik herhaal, Hadjar sneller dan Yuki
Kostte Barrichello een titel of tenminste de kans erop bij Brawn.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis zijn brake magic werkt niet zoals bij Mercedes zo te horen
Hebben ze allebei de ‘upgrade’?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Koekoek
Yuki minder dan een tiende onder een max.
En Hadjar ertussen. Die gast is mega.
Brake magic is wat specifieks, althans in die race in Bakuquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis zijn brake magic werkt niet zoals bij Mercedes zo te horen
Niets zo te zien. Nog niet echt aangezet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:34 schreef Jane het volgende:
Wat is er met Antonelli eigenlijk (ben later ingeschakeld)?
Mmm oke.... apart. Ben er al helemaal aan gewend dat hij ergens bij Russell in de buurt staat, vandaar de vraag.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niets zo te zien. Nog niet echt aangezet.
Gaat nu naar buiten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Mmm oke.... apart. Ben er al helemaal aan gewend dat hij ergens bij Russell in de buurt staat, vandaar de vraag.
Co de Roodt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:53 schreef Jane het volgende:
Hadjar zoekt even letterlijk de grenzen van het circuit op.
Ik heb niks tegen Norris, maar die jongen zit mentaal zichzelf in de weg. Je wint geen WDC's door aardig te zijn. Piastri is hierin gewoon veel verder, die is gewoon ijskoud.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Die klappers hoeven van mij dan weer niet, maar die misgunnerij voor Norris hier valt me dan wel weer tegen.
In welke zin vind je Norris te aardig?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:59 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Norris, maar die jongen zit mentaal zichzelf in de weg. Je wint geen WDC's door aardig te zijn. Piastri is hierin gewoon veel verder, die is gewoon ijskoud.
Alds in: Het is geen killer. Die do or die mentaliteit zit er gewoon niet in. Hij durft ook niet langs max "omdat het crashen wordt" terwijl Leclerc en Piastri al prima hebben laten zien dat het wel kan.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In welke zin vind je Norris te aardig?
Ik denk niet dat die te aardig is maar hij maakt wat teveel fouten. Of misschien wel veel te veel. In Miami was die op zich foutloos. Maar zijn kwali’s dit seizoen zijn niet heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |