Er is áltijd 50% kans op regen; het regent of het regent niet!quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er schijnt wel kans op regen te zijn.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:25 schreef Zorro het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar deze race gaat voor het eerst sind vele jaren niet mijn hoofdgerecht zijn van deze zondag. Dit mag op een klein schermpje het bijprogramma worden van het kampioenschap van PSV
Dan hoop ik dat Sparta gaat stunten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:25 schreef Zorro het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar deze race gaat voor het eerst sind vele jaren niet mijn hoofdgerecht zijn van deze zondag. Dit mag op een klein schermpje het bijprogramma worden van het kampioenschap van PSV
99,9 procent kans dat die bui pas losbarst bij de finishvlagquote:Op donderdag 15 mei 2025 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er schijnt wel kans op regen te zijn.
Nounounou, van je vrienden moet je het hebben hoorquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Sparta gaat stunten.
We hopen erop. En dan voor Ajax een Walkover tegen Twentequote:Op donderdag 15 mei 2025 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Max Verstappen dolblij met pole position PSV in titelrace: 'Ik denk dat Ajax...'
Ik hoop dat die crasht.
Ajax wint toch niet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Oscar met overmacht kampioen wordt.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat betreft Imola: denk dat McLaren wint. En hopelijk weer eens een keertje Norris natuurlijk.
En hebben die Britten weer wat om over te janken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Oscar met overmacht kampioen wordt.
Ik ben echt helemaal klaar met Norris.
Pff, 22 man(nen) in korte broekjes die achter een bal aanrennen, wat doe je jezelf aan...quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:25 schreef Zorro het volgende:
Een episch gevecht tussen Norris en Piastri zoals we ook tussen Hamilton en Rosberg zagen is toch veel mooier. Paar goede klappers zodat andere coureurs ook nog een race kunnen winnen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Oscar met overmacht kampioen wordt.
Ik ben echt helemaal klaar met Norris.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:10 schreef franske19 het volgende:
[..]
Een episch gevecht tussen Norris en Piastri zoals we ook tussen Hamilton en Rosberg zagen is toch veel mooier. Paar goede klappers zodat andere coureurs ook nog een race kunnen winnen.
Ieder interview van Norris valt mij tegen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Die klappers hoeven van mij dan weer niet, maar die misgunnerij voor Norris hier valt me dan wel weer tegen.
Interviewtjes met coureurs zijn sowieso zelden de moeite waard.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ieder interview van Norris valt mij tegen.
Oscar is ook van het Britse rijkquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En hebben die Britten weer wat om over te janken.
Of nog steeds.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moest opnieuw inloggen op F1tv op de kpn kastje
Welcomequote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moest opnieuw inloggen op F1tv op de kpn kastje
Gaat nu met hooivorken en fakkels richting kpnquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |