Goed idee, of gaat het niet neer achteraf???quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:21 schreef greysbones het volgende:
Waarom fix je hem dan niet als je zo snel wilt opnenen ?? @:Zipportal
Nee dat had je tijdens openen moeten doenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Goed idee, of gaat het niet neer achteraf???
Ik zeg toch laat maar. De nummering was wel goed. Die Miami troep zag ik over het hoofd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:21 schreef greysbones het volgende:
Waarom fix je hem dan niet als je zo snel wilt opnenen ?? @:Zipportal
Op het moment dat je opent kun je de TT én het nummer vh topic aanpassen. Daarna niet meer.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Goed idee, of gaat het niet neer achteraf???
Miami??quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zeg toch laat maar. De nummering was wel goed. Die Miami troep zag ik over het hoofd.
Deze optie is afgekeurd denk ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Norris is alvast een shortcut voor morgen aan het zoeken.
Niksquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:29 schreef Nattekat het volgende:
Wat is er in godsnaam mis met de nummering van de TT
Niet alleen bij RBRquote:
Echt een top ideequote:
Nah idd, de rooie banden kunnen in de klikoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt een top idee
De zachtste soft gebruiken hier
En dan vanmiddag die soft verplicht gebruiken in Q3?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt een top idee
Pirelli wil meer pitstops forceren. Alleen verwacht ik niet dat er in de race met de softs gereden gaat worden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt een top idee
Niet verplicht, maar ze hebben niet heel veel keus willen ze nog rubber hebben voor de race.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:33 schreef Sally het volgende:
[..]
En dan vanmiddag die soft verplicht gebruiken in Q3?
Pfffft. 8 setjes van deze troep?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:37 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Niet verplicht, maar ze hebben niet heel veel keus willen ze nog rubber hebben voor de race.
Drivers will get two sets of the hard tyre (marked white), three sets of the medium tyre (marked yellow), and eight sets of the soft tyre (marked red)
Klopt. Medium in SQ1 en 2, soft in SQ3.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Pfffft. 8 setjes van deze troep?![]()
Maar die verplichting is dan alleen als er een Sprintquali/race is.
Fastest lap is alleen nog voor de statistiek ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:39 schreef Sally het volgende:
Want meer pitstops willen forceren... Nu succes. 2x medium en in het eind eventjes soft voor de FL (die niet meer telt ook nog?)
Best of the rest.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:01 schreef DKUp het volgende:
Derde tijd is wel prima met die raket van McLaren voor hem. De enige persoon die nog in de buurt komt ook.
Niet heel waarschijnlijkquote:
Ik denk niemand.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:50 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
hogere motorstand McLaren, tja,...vermoedens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |