Die heb ik niet. Wel ice mars, magnum en callipo'squote:
Kilo is dan wel weer veel ineensquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:30 schreef chufi het volgende:
De pinda uitvoering was hier dinsdag in de aanbieding ... Kilo 5,99
Kon ze alleen niet vinden of ze waren al op...
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:30 schreef chufi het volgende:
De pinda uitvoering was hier dinsdag in de aanbieding ... Kilo 5,99
Kon ze alleen niet vinden of ze waren al op...
Het is wel een engine TTquote:
Mooi op tijdquote:
Ze moeten gewoon niet zeiken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 06:21 schreef pullup het volgende:
Ik dacht even dat dit een Speld artikel was
https://www.nu.nl/binnenl(...)r-rioolprobleem.html
Morguh Puzziequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:33 schreef Domnivoor het volgende:
Andijviestamppot van Aoibhin
Lekker hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Stuk vandaag in de AD (geloof ik), dat ze daarover aan het zingen wasquote:
Ik heb tot nu toe niet zoveel mee gekregen, ik ben sowieso voor Claudequote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stuk vandaag in de AD (geloof ik), dat ze daarover aan het zingen was
Die zingt toch in het Duitsquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stuk vandaag in de AD (geloof ik), dat ze daarover aan het zingen was
Die wordt 6equote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe niet zoveel mee gekregen, ik ben sowieso voor Claude
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Stuntje in Engeland in het voetbal welquote:
Hoezo .. City speelt echt slecht dit jaarquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stuntje in Engeland in het voetbal wel
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die wordt 6eWe zullen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Staan toch 6 plekken boven Palace.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoezo .. City speelt echt slecht dit jaar
En dan is het wel echt klaar met dat festivalquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me beter van niet of je wil een vette rel ....
Hoezo dat? T is toch al puur politiekquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me beter van niet of je wil een vette rel ....
Ik ben vandaag een serie beginnen te kijken over de winst van Spanje in 1968 ... Franco zei dat ze moesten winnen... La La la cancionquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo dat? T is toch al puur politiek
Ja lijkt me wel ...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:57 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan is het wel echt klaar met dat festival
Ah, dan hadden ze niet mogen winnenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat was in Engeland na Sandy Shaw ....
Ik ben nog niet klaar met kijken... omkopen werd geopperd...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan hadden ze niet mogen winnen
Dat zeg je nou wel...quote:
Is dat hetzelfde als: broeva haro?quote:
I don't know how it happenedquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
These mist-covered mountains
Are a home now for me
But my home is in lowlands
And always will be
Someday, you'll return to
Your valleys and your farms
And you'll no longer burn
To be brothers in arms
Uh, wie noem jij een h***?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
I don't know how it happened
It all took place so quick
But all I can do is hand it to you
And your latest trick
Dat heb ik niet gedaan. Toch?quote:
Nou ..............quote:
quote:And your latest trick
Zekers.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
Deze hoort erbij
Bekijk deze YouTube-video
En nu gaat ie richting 22e?quote:Op zondag 18 mei 2025 00:45 schreef chufi het volgende:
5e .... halverwege Maar nu wordt het helemaal anders
Maar geen vroem, de engine is vast afgeslagenquote:
Goeievroem pullupquote:
Net Michiel de Ruyter vroegahquote:Op zondag 18 mei 2025 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
De Mexicaanse marine in actie,
eerste brug is al wel teveel eraan![]()
https://www.hln.be/buiten(...)0-gewonden~a86473d5/
Kijk ook het filmpje in de link
Die ramde de ketting over de Thames nog net kapot dacht ikquote:
Same same,quote:Op zondag 18 mei 2025 13:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Die ramde de ketting over de Thames nog net kapot dacht ik
Ja ik denk niet dat die Mexicaan als zeeheld geëerd gaat worden ooitquote:
Nee. Dat is een brug te ver.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat die Mexicaan als zeeheld geëerd gaat worden ooit
Of wel natuurlijk,quote:Op zondag 18 mei 2025 14:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat die Mexicaan als zeeheld geëerd gaat worden ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2025 17:36 schreef Domnivoor het volgende:
Andijviestamppot van Aoibhin
Deja vuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Altijd lekker een tweede dag, wat zijn dat voor balletjes?quote:
Vegetarische balletjes van tarwe, soya, wortel, erwten en maïs. Erg lekkerquote:Op zondag 18 mei 2025 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd lekker een tweede dag, wat zijn dat voor balletjes?
Die zal een stuk beter smaken dan die vegetarische meuk jaquote:
Moet jij niet mee rellen en agenten neersteken?quote:
ja en dan zelf de vraag stellen wat die ballen zijn .. slaat nergens op en nee Sly jij ook nietquote:Op zondag 18 mei 2025 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zal een stuk beter smaken dan die vegetarische meuk ja
Want jij wist wel wat die balletjes precies waren?quote:Op zondag 18 mei 2025 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
ja en dan zelf de vraag stellen wat die ballen zijn .. slaat nergens op en nee Sly jij ook niet
Jij hoeft het toch niet te eten.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zal een stuk beter smaken dan die vegetarische meuk ja
Groenteballetjes van AH?quote:Op zondag 18 mei 2025 20:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vegetarische balletjes van tarwe, soya, wortel, erwten en maïs. Erg lekker
Serieus ? Ik vond het niet leuk om eerlijk te zijn en de reactie van Sly ook niet .. puntquote:Op zondag 18 mei 2025 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want jij wist wel wat die balletjes precies waren?
Belangstelling tonen heet dat, en als je al niet meer tegen een grapje kan...
Die slachtofferrol staat je nog steeds goed!quote:Op zondag 18 mei 2025 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Serieus ? Ik vond het niet leuk om eerlijk te zijn en de reactie van Sly ook niet .. punt
quote:Op zondag 18 mei 2025 21:09 schreef tonja het volgende:
Jullie kunnen van mij allemaal een nekschot krijgen
Beter een nekschot dan sneeuwballen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ja ik dacht ook rare stamppot toen ik de foto zag, het is niet gestampt. Maar die ballen zijn dus vleesvervangers. Had zomaar een opmerking van mij kunnen zijnquote:Op maandag 19 mei 2025 00:16 schreef chufi het volgende:
Sorry maar ik ben ff stil ... 1 post en dan dit ...
quote:
Natuurlijk is het gestampt. Met een ouderwetse aardappelstamperquote:Op maandag 19 mei 2025 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook rare stamppot toen ik de foto zag, het is niet gestampt. Maar die ballen zijn dus vleesvervangers. Had zomaar een opmerking van mij kunnen zijn
Goedemorgen, ben ze net weer aan het verzamelenquote:
Er is er al 1 hoor.quote:
Maandag ietsje uitslaap dag want alleen middag trainingenquote:
En ook dan eerstquote:Op maandag 19 mei 2025 07:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Maandag ietsje uitslaap dag want alleen middag trainingen
Daar was ik inderdaad ondertussen mee bezigquote:
Gaat hard die prijs.quote:Op maandag 19 mei 2025 07:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar was ik inderdaad ondertussen mee bezig![]()
![]()
Eerste bakje smaakt weer goed
Er was weer een euro extra op de prijs van een pak gekomen merkte ik gisteren
Ik ben redelijk honkvast voor mijn koffie thuis, kocht toch altijd al een wat duurder pak bonen maar dat is wel pittig aan het worden qua prijs zeg, sinds een jaartje of 3 bijna verdubbeldquote:Op maandag 19 mei 2025 07:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaat hard die prijs.
Ik heb nog een voorraadje koffie, 100 cupjes tijdje terug in de aanbieding gehaald en verder nog pakken bonen voor zelf malen.
Ik met mijn draakquote:
Na 2 katten met een half jaar en 1 met 2,5 jaar verloren te hebben is kat 3 idd intussen 2 keer zo oud geworden.quote:
Oei dat is wel pechquote:Op maandag 19 mei 2025 08:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Na 2 katten met een half jaar en 1 met 2,5 jaar verloren te hebben is kat 3 idd intussen 2 keer zo oud geworden.
Elk jaar wat er dan bijkomt is dan bijzonderquote:Op maandag 19 mei 2025 08:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Na 2 katten met een half jaar en 1 met 2,5 jaar verloren te hebben is kat 3 idd intussen 2 keer zo oud geworden.
De mijnese is 15 inmiddelsquote:Op maandag 19 mei 2025 08:07 schreef pullup het volgende:
Heb nu al een tijdje geen kat meer maar ze werden toch wel ouder dan 10 meen ik me te herinneren
quote:
Getsie!!quote:
Nooit eerder meegemaakt dat katten zo jong overleden, allemaal 13+quote:Op maandag 19 mei 2025 08:14 schreef maily het volgende:
[..]
Elk jaar wat er dan bijkomt is dan bijzonder
quote:
Maakt me niet uit, ik kan in de ochtend gewoon warm eten hoorquote:
Ik ook (als het moet)quote:Op maandag 19 mei 2025 08:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Maakt me niet uit, ik kan in de ochtend gewoon warm eten hoor
Een klein warm croissantje jaquote:Op maandag 19 mei 2025 08:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Warme papquote:Op maandag 19 mei 2025 08:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Een gekookt eitjequote:Op maandag 19 mei 2025 08:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Oh ja dat gaat ook nog wel primaquote:
Die heb ik, maar is koudquote:
Best lekker als ze de bonen in tomatensaus weg latenquote:
Wellicht, alleen dat hele ontbijt is gecentreerd rond die dingenquote:Op maandag 19 mei 2025 09:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Best lekker als ze de bonen in tomatensaus weg laten
lolquote:Op maandag 19 mei 2025 08:06 schreef maily het volgende:
@:Superbadeendje
Dankzij 401 badeendjes in de Vliet naar het EK
[ afbeelding ]
Goeiemorgen
Ei spek toast en worst is wel lekker om mee te beginnen.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Wellicht, alleen dat hele ontbijt is gecentreerd rond die dingen
Iedere dag?quote:Op maandag 19 mei 2025 11:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ei spek toast en worst is wel lekker om mee te beginnen.
Maar Nederlands ontbijt is saai, een boterham
Je kan je boterham toasten, dan heb je je toast voor bij je spek en eiquote:Op maandag 19 mei 2025 11:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ei spek toast en worst is wel lekker om mee te beginnen.
Maar Nederlands ontbijt is saai, een boterham
En dat heet het Engels ontbijtquote:Op maandag 19 mei 2025 11:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan je boterham toasten, dan heb je je toast voor bij je spek en ei
Meeste mensen wel.quote:
Weet ik, ik wilde gewoon even moeilijk doenquote:
Dat is weer typisch Nederlandsquote:Op maandag 19 mei 2025 11:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet ik, ik wilde gewoon even moeilijk doen
De ene keer brood met gezond beleg en de andere keer skyr met fruit.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Meeste mensen wel.
Je kan ook pap eten.
Wat is jouw ontbijt meestal?
Dus jij wijst iemand erop dat diegene heel saai iedere ochtend boterhammen eet, dan zeg ik dat toast, getoaste boterhammen zijn, en dan ben ik weer typisch Nederlandsquote:
Boterhaqmmetje jam, boterhammetje iets anders en een eitjequote:Op maandag 19 mei 2025 11:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Meeste mensen wel.
Je kan ook pap eten.
Wat is jouw ontbijt meestal?
Omarm het Nederlanderschapquote:Op maandag 19 mei 2025 11:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus jij wijst iemand erop dat diegene heel saai iedere ochtend boterhammen eet, dan zeg ik dat toast, getoaste boterhammen zijn, en dan ben ik weer typisch Nederlands
Koffie sowieso, en soms een glas karnemelk.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Boterhaqmmetje jam, boterhammetje iets anders en een eitje
3 kopjes koffie en soms een Jus
Ik ga ook goed op Franse of Spaanse ontbijtjesquote:Op maandag 19 mei 2025 11:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Koffie sowieso, en soms een glas karnemelk.
Heerlijk , en nog gezond ook.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga ook goed op Franse of Spaanse ontbijtjes
Karnemelk vind ik dan weer niks
Denk je dat het gezonder is dan gewone melk? Dat drink ik wel namelijkquote:
Ik drink geen melk maar ik vind het lekkerder en het is sowieso gezond.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk je dat het gezonder is dan gewone melk? Dat drink ik wel namelijk
Ok haha nou ja ik drink mijn melk vol dus sowieso ongezonder ja:9quote:Op maandag 19 mei 2025 12:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik drink geen melk maar ik vind het lekkerder en het is sowieso gezond.
Maar net ff gecheckt en in karnemelk schijnt minder vet te zitten dan in gewone melk.
Dat is niet mijn reden dat ik karnemelk drink.
quote:Op maandag 19 mei 2025 12:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok haha nou ja ik drink mijn melk vol dus sowieso ongezonder ja:9
Is dat zoiets als melk van de stadsboerderij winkel ding?quote:Op maandag 19 mei 2025 12:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon uit het pak en lokaal![]()
https://www.boerenvanamst(...)k-in-de-korte-keten/
Ah nooit geweten, maar ik vind volle melk viesquote:Op maandag 19 mei 2025 12:12 schreef pullup het volgende:
Oh kijk het is nog gezond ook
[ afbeelding ]
Die pakken liggen gewoon bij de Appie in Amsterdam, maar ik kom in de winter inderdaad wat boerderijen langs waar ze dit blijkbaar producerenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat zoiets als melk van de stadsboerderij winkel ding?![]()
Iets buiten Zwolle heb je hier zo'n stadsboerderij waar je ook zuivel, kaas, honing etc kan kopen
Dat zie ik wel eens als ik daar langs loop.
Mjah ik drink het niet perse omdat het gezond zou zijnquote:Op maandag 19 mei 2025 12:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah nooit geweten, maar ik vind volle melk vies
Dat eerste wist ik niet maar die stadsboerderijen spreken me op zich wel aanquote:Op maandag 19 mei 2025 12:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Die pakken liggen gewoon bij de Appie in Amsterdam, maar ik kom in de winter inderdaad wat boerderijen langs waar ze dit blijkbaar produceren
Ik zei ook dat ik karnemelk heerlijk vind en daarnaast gezondquote:Op maandag 19 mei 2025 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah ik drink het niet perse omdat het gezond zou zijn
Ja en ik dus andersomquote:Op maandag 19 mei 2025 12:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zei ook dat ik karnemelk heerlijk vind en daarnaast gezond
Ik gebruik deze app wel eens, is best handig en lekkerquote:Op maandag 19 mei 2025 12:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik niet maar die stadsboerderijen spreken me op zich wel aan
Jij je zinquote:Op maandag 19 mei 2025 12:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en ik dus andersomKarnemelk is niet te zuipen en vind gewone melk heel lekker
Hey wat leuk!!!quote:Op maandag 19 mei 2025 12:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik gebruik deze app wel eens, is best handig en lekker
https://fietsenvoormijneten.nl/
In Corona tijd leren kennenquote:
ik zag idd al wat bekends voorbij komenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
In Corona tijd leren kennenMaar er staan vast boerderijen op in je buurt die je kent en hopelijk ook wat leuke onbekende
Vind ik best lekkerquote:
jus hoort over de aardappelenquote:Op maandag 19 mei 2025 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Boterhaqmmetje jam, boterhammetje iets anders en een eitje
3 kopjes koffie en soms een Jus
Moeilijk doen is typisch Nederlands ja, net als deze reactiequote:Op maandag 19 mei 2025 11:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus jij wijst iemand erop dat diegene heel saai iedere ochtend boterhammen eet, dan zeg ik dat toast, getoaste boterhammen zijn, en dan ben ik weer typisch Nederlands
Ik heb het inderdaad ook alleen nog maar in grote pakken gezien. Is inderdaad zonde als dan blijkt dat je het niet lekker vindtquote:Op maandag 19 mei 2025 12:39 schreef pullup het volgende:
Ik wil dat kefir wel eens proberen maar geloof dat ik dat alleen in literpakken heb gezien en daar ga ik dan weer niet aan beginnen
Kan je ook zelf makenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:39 schreef pullup het volgende:
Ik wil dat kefir wel eens proberen maar geloof dat ik dat alleen in literpakken heb gezien en daar ga ik dan weer niet aan beginnen
Lekker, ik heb meestal yoghurt of kwark met muesli of fruit, soms ei, soms havermout en soms chiazaad ontbijt of variaties daarop.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De ene keer brood met gezond beleg en de andere keer skyr met fruit.
Lekker gevarieerdquote:Op maandag 19 mei 2025 13:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker, ik heb meestal yoghurt of kwark met muesli of fruit, soms ei, soms havermout en soms chiazaad ontbijt of variaties daarop.
Het eerste toch het vaakst hoor, maar brood eigenlijk nooit of alleen als ik in een hotel of B&B zitquote:
Ik ben ook wel meer van de skyr of yoghurt met muesli en/of fruitquote:Op maandag 19 mei 2025 13:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Het eerste toch het vaakst hoor, maar brood eigenlijk nooit of alleen als ik in een hotel of B&B zit
Ja lekkerquote:Op maandag 19 mei 2025 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben ook wel meer van de skyr of yoghurt met muesli en/of fruit
Een Engels ontbijt is mij te veel op de vroege morgenquote:
Ik eet het wel voor je opquote:Op maandag 19 mei 2025 13:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een Engels ontbijt is mij te veel op de vroege morgen
Ja hoor, geen probleem. De bonen laat ik wel wegquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 14:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem. De bonen laat ik wel weg
Ik vind wat er nu komt misschien wel het grappigste deel van het voetbal.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:55 schreef pullup het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ky&utm_term=20250519
Nieuwe ronde nieuwe kansen @:marcb1974![]()
Ik vond hem wel geinig eigenlijk
Nee wel in Brabantquote:
Verrassendquote:Op maandag 19 mei 2025 17:36 schreef engine het volgende:
[..]
Nee wel in Brabant
Zit thuis voor de tv te kijken. Ben ook geen PSV fan anders was ik wel gegaan.
Niet tijd voor wat werk in de Himalaya ofzo?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:36 schreef engine het volgende:
[..]
Nee wel in Brabant
Zit thuis voor de tv te kijken. Ben ook geen PSV fan anders was ik wel gegaan.
quote:Op maandag 19 mei 2025 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet tijd voor wat werk in de Himalaya ofzo?
Oh, das jammer, Spanje kan ook wel relaxt zijnquote:Op maandag 19 mei 2025 17:41 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Had weinig gescheeld of ik was naar Spanje gegaan vandaag maar bleek toch niet nodig. Een klus in Turkije heb ik zelf afgezegd. Vind het wel even prima zo. Ik ga in november ofzo wel naar de Himalaya dan![]()
Komende tijd genoeg leuke dingen te doen
Ik ben in Oman geweest voor m'n werk als dat telt? Verder voor deze baan niet. Heb wel drie jaar als leraar Engels gewerkt in China en Vietnam. Spanje ben ik nog nooit geweest dus dat had me wel leuk geleken. Azië vind ik ook leuk maar het gebied waar wij projecten doen is eigenlijk Europa en Afrika maar soms zit er een uitzondering tussen.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, das jammer, Spanje kan ook wel relaxt zijn
Al wel eens naar Azië gemoeten om daar te werken?
Oman is ook al Azie ja. Al wel weer anders dan de meeste mensen het zienquote:Op maandag 19 mei 2025 17:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben in Oman geweest voor m'n werk als dat telt? Verder voor deze baan niet. Heb wel drie jaar als leraar Engels gewerkt in China en Vietnam. Spanje ben ik nog nooit geweest dus dat had me wel leuk geleken. Azië vind ik ook leuk maar het gebied waar wij projecten doen is eigenlijk Europa en Afrika maar soms zit er een uitzondering tussen.
Was wel heel erg leukquote:Op maandag 19 mei 2025 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oman is ook al Azie ja. Al wel weer anders dan de meeste mensen het zien
Hoe was dat, daar als leraar werken?
Voor jou dus jammer dat ze geen projecten in Azie hebben.
Kinderen van 3, in Vietnam? Hoe communiceer je daarmee? Of spraken die Engels?quote:Op maandag 19 mei 2025 18:06 schreef engine het volgende:
[..]
Was wel heel erg leukChina vooral omdat het een avontuur was. Ben daar een jaar geweest en ook zoveel mogelijk gereisd in dat jaar. Het lesgeven was een beetje bijzaak toen. Vietnam was om te leven wel veel fijner. Alles een stuk relaxter en had toen wat ervaring als leraar dus kreeg ook makkelijk werk. Woonde aan het strand....soms mis ik het wel
En het lesgeven zelf was ook gewoon heel leuk. Ik gaf vooral les aan kleuters en kinderen tussen de 3 en 12. Veel gelachen
Met liedjes, dansjes en spelletjesquote:Op maandag 19 mei 2025 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kinderen van 3, in Vietnam? Hoe communiceer je daarmee? Of spraken die Engels?
Klinkt wel als een leuke tijd ja
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 19 mei 2025 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
Veredelde clown dus eigenlijk?
Of was dat alleen zo voor die Vietnamese leraren.
Wel handig dat die erbij waren ja
En voor die kinderen werkt dat ook prima tochquote:Op maandag 19 mei 2025 18:39 schreef engine het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jaik kan ook een paar ballondieren vouwen. Dat deed ik altijd als ik ergens een demo les moest geven....bijna gegarandeerd een baan
Een giraffe, hondje, papegaai en een schildpadarmbandje. En een zwaard en hartje maar dat zijn geen dierenquote:Op maandag 19 mei 2025 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En voor die kinderen werkt dat ook prima toch
Welke ballondieren kan je vouwen?
Er is vast wel een of ander raar beest die iets van zwaard heetquote:Op maandag 19 mei 2025 18:53 schreef engine het volgende:
[..]
Een giraffe, hondje, papegaai en een schildpadarmbandje. En een zwaard en hartje maar dat zijn geen dieren
Een zwaardvis.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is vast wel een of ander raar beest die iets van zwaard heet
MEt een hondje maak je de meeste kinderen toch al wel blij
Ja 🤓🥳quote:Op maandag 19 mei 2025 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind wat er nu komt misschien wel het grappigste deel van het voetbal.
Eens kijken welke selectie met welke staf er komend seizoen staat. Op hoeveel plekken dat gaat afwijken.
Die engie tochquote:Op maandag 19 mei 2025 18:53 schreef engine het volgende:
[..]
Een giraffe, hondje, papegaai en een schildpadarmbandje. En een zwaard en hartje maar dat zijn geen dieren
Verborgen talent Dquote:Op maandag 19 mei 2025 18:53 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem inhuren voor feestjes en partijenquote:
Kan hij samen met mijn parkiet optreden.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem inhuren voor feestjes en partijen![]()
![]()
Misschien kan hij die kleine meid ook wat leuke ballon figuurtjes leren makenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan hij samen met mijn parkiet optreden.
Cliniclown voor de 40+-ers.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem inhuren voor feestjes en partijen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 00:04 schreef engine het volgende:
Leuk topic!
Ik ben hier ook een tijdje mee bezig geweest. Vooral de basis dingen geleerd die je met één ballon kunt maken. Giraffe, zwaard, hondje...
Papegaai en schildpad armbandje waren mijn favorieten. Krijg ook wel weer zin om wat te proberen als ik door dit topic blader
Wat leukquote:Op maandag 19 mei 2025 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kan me dat ballontopic nog herinneren. Even opgezocht:
[..]
Dit is echt heel leukquote:Op maandag 19 mei 2025 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kan me dat ballontopic nog herinneren. Even opgezocht:
[..]
Hallo Dotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |