I don't know how it happenedquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
These mist-covered mountains
Are a home now for me
But my home is in lowlands
And always will be
Someday, you'll return to
Your valleys and your farms
And you'll no longer burn
To be brothers in arms
Uh, wie noem jij een h***?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
I don't know how it happened
It all took place so quick
But all I can do is hand it to you
And your latest trick
Dat heb ik niet gedaan. Toch?quote:
Nou ..............quote:
quote:And your latest trick
Zekers.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
Deze hoort erbij
Bekijk deze YouTube-video
En nu gaat ie richting 22e?quote:Op zondag 18 mei 2025 00:45 schreef chufi het volgende:
5e .... halverwege Maar nu wordt het helemaal anders
Maar geen vroem, de engine is vast afgeslagenquote:
Goeievroem pullupquote:
Net Michiel de Ruyter vroegahquote:Op zondag 18 mei 2025 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
De Mexicaanse marine in actie,
eerste brug is al wel teveel eraan![]()
https://www.hln.be/buiten(...)0-gewonden~a86473d5/
Kijk ook het filmpje in de link
Die ramde de ketting over de Thames nog net kapot dacht ikquote:
Same same,quote:Op zondag 18 mei 2025 13:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Die ramde de ketting over de Thames nog net kapot dacht ik
Ja ik denk niet dat die Mexicaan als zeeheld geëerd gaat worden ooitquote:
Nee. Dat is een brug te ver.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat die Mexicaan als zeeheld geëerd gaat worden ooit
Of wel natuurlijk,quote:Op zondag 18 mei 2025 14:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat die Mexicaan als zeeheld geëerd gaat worden ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 december 2024 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jij en Domni is een gevaarlijke combi... Dat rijmt *O*
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2025 17:36 schreef Domnivoor het volgende:
Andijviestamppot van Aoibhin
Deja vuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Er was nog wat overquote:
Altijd lekker een tweede dag, wat zijn dat voor balletjes?quote:
Vegetarische balletjes van tarwe, soya, wortel, erwten en maïs. Erg lekkerquote:Op zondag 18 mei 2025 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd lekker een tweede dag, wat zijn dat voor balletjes?
Die zal een stuk beter smaken dan die vegetarische meuk jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet jij niet mee rellen en agenten neersteken?quote:
ja en dan zelf de vraag stellen wat die ballen zijn .. slaat nergens op en nee Sly jij ook nietquote:Op zondag 18 mei 2025 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zal een stuk beter smaken dan die vegetarische meuk ja
Want jij wist wel wat die balletjes precies waren?quote:Op zondag 18 mei 2025 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
ja en dan zelf de vraag stellen wat die ballen zijn .. slaat nergens op en nee Sly jij ook niet
Jij hoeft het toch niet te eten.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zal een stuk beter smaken dan die vegetarische meuk ja
Groenteballetjes van AH?quote:Op zondag 18 mei 2025 20:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vegetarische balletjes van tarwe, soya, wortel, erwten en maïs. Erg lekker
Jaquote:
Serieus ? Ik vond het niet leuk om eerlijk te zijn en de reactie van Sly ook niet .. puntquote:Op zondag 18 mei 2025 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want jij wist wel wat die balletjes precies waren?
Belangstelling tonen heet dat, en als je al niet meer tegen een grapje kan...
Die slachtofferrol staat je nog steeds goed!quote:Op zondag 18 mei 2025 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Serieus ? Ik vond het niet leuk om eerlijk te zijn en de reactie van Sly ook niet .. punt
quote:Op zondag 18 mei 2025 21:09 schreef tonja het volgende:
Jullie kunnen van mij allemaal een nekschot krijgen
Beter een nekschot dan sneeuwballen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ja ik dacht ook rare stamppot toen ik de foto zag, het is niet gestampt. Maar die ballen zijn dus vleesvervangers. Had zomaar een opmerking van mij kunnen zijnquote:Op maandag 19 mei 2025 00:16 schreef chufi het volgende:
Sorry maar ik ben ff stil ... 1 post en dan dit ...
quote:
Natuurlijk is het gestampt. Met een ouderwetse aardappelstamperquote:Op maandag 19 mei 2025 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook rare stamppot toen ik de foto zag, het is niet gestampt. Maar die ballen zijn dus vleesvervangers. Had zomaar een opmerking van mij kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |