In Corona tijd leren kennenquote:
ik zag idd al wat bekends voorbij komenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
In Corona tijd leren kennenMaar er staan vast boerderijen op in je buurt die je kent en hopelijk ook wat leuke onbekende
Vind ik best lekkerquote:
jus hoort over de aardappelenquote:Op maandag 19 mei 2025 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Boterhaqmmetje jam, boterhammetje iets anders en een eitje
3 kopjes koffie en soms een Jus
Moeilijk doen is typisch Nederlands ja, net als deze reactiequote:Op maandag 19 mei 2025 11:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus jij wijst iemand erop dat diegene heel saai iedere ochtend boterhammen eet, dan zeg ik dat toast, getoaste boterhammen zijn, en dan ben ik weer typisch Nederlands
Ik heb het inderdaad ook alleen nog maar in grote pakken gezien. Is inderdaad zonde als dan blijkt dat je het niet lekker vindtquote:Op maandag 19 mei 2025 12:39 schreef pullup het volgende:
Ik wil dat kefir wel eens proberen maar geloof dat ik dat alleen in literpakken heb gezien en daar ga ik dan weer niet aan beginnen
Kan je ook zelf makenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:39 schreef pullup het volgende:
Ik wil dat kefir wel eens proberen maar geloof dat ik dat alleen in literpakken heb gezien en daar ga ik dan weer niet aan beginnen
Lekker, ik heb meestal yoghurt of kwark met muesli of fruit, soms ei, soms havermout en soms chiazaad ontbijt of variaties daarop.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De ene keer brood met gezond beleg en de andere keer skyr met fruit.
Lekker gevarieerdquote:Op maandag 19 mei 2025 13:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker, ik heb meestal yoghurt of kwark met muesli of fruit, soms ei, soms havermout en soms chiazaad ontbijt of variaties daarop.
Het eerste toch het vaakst hoor, maar brood eigenlijk nooit of alleen als ik in een hotel of B&B zitquote:
Ik ben ook wel meer van de skyr of yoghurt met muesli en/of fruitquote:Op maandag 19 mei 2025 13:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Het eerste toch het vaakst hoor, maar brood eigenlijk nooit of alleen als ik in een hotel of B&B zit
Ja lekkerquote:Op maandag 19 mei 2025 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben ook wel meer van de skyr of yoghurt met muesli en/of fruit
Een Engels ontbijt is mij te veel op de vroege morgenquote:
Ik eet het wel voor je opquote:Op maandag 19 mei 2025 13:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een Engels ontbijt is mij te veel op de vroege morgen
Ja hoor, geen probleem. De bonen laat ik wel wegquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 14:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem. De bonen laat ik wel weg
Ik vind wat er nu komt misschien wel het grappigste deel van het voetbal.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:55 schreef pullup het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ky&utm_term=20250519
Nieuwe ronde nieuwe kansen @:marcb1974![]()
Ik vond hem wel geinig eigenlijk
Nee wel in Brabantquote:
Verrassendquote:Op maandag 19 mei 2025 17:36 schreef engine het volgende:
[..]
Nee wel in Brabant
Zit thuis voor de tv te kijken. Ben ook geen PSV fan anders was ik wel gegaan.
Niet tijd voor wat werk in de Himalaya ofzo?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:36 schreef engine het volgende:
[..]
Nee wel in Brabant
Zit thuis voor de tv te kijken. Ben ook geen PSV fan anders was ik wel gegaan.
quote:Op maandag 19 mei 2025 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet tijd voor wat werk in de Himalaya ofzo?
Oh, das jammer, Spanje kan ook wel relaxt zijnquote:Op maandag 19 mei 2025 17:41 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Had weinig gescheeld of ik was naar Spanje gegaan vandaag maar bleek toch niet nodig. Een klus in Turkije heb ik zelf afgezegd. Vind het wel even prima zo. Ik ga in november ofzo wel naar de Himalaya dan![]()
Komende tijd genoeg leuke dingen te doen
Ik ben in Oman geweest voor m'n werk als dat telt? Verder voor deze baan niet. Heb wel drie jaar als leraar Engels gewerkt in China en Vietnam. Spanje ben ik nog nooit geweest dus dat had me wel leuk geleken. Azië vind ik ook leuk maar het gebied waar wij projecten doen is eigenlijk Europa en Afrika maar soms zit er een uitzondering tussen.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, das jammer, Spanje kan ook wel relaxt zijn
Al wel eens naar Azië gemoeten om daar te werken?
Oman is ook al Azie ja. Al wel weer anders dan de meeste mensen het zienquote:Op maandag 19 mei 2025 17:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben in Oman geweest voor m'n werk als dat telt? Verder voor deze baan niet. Heb wel drie jaar als leraar Engels gewerkt in China en Vietnam. Spanje ben ik nog nooit geweest dus dat had me wel leuk geleken. Azië vind ik ook leuk maar het gebied waar wij projecten doen is eigenlijk Europa en Afrika maar soms zit er een uitzondering tussen.
Was wel heel erg leukquote:Op maandag 19 mei 2025 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oman is ook al Azie ja. Al wel weer anders dan de meeste mensen het zien
Hoe was dat, daar als leraar werken?
Voor jou dus jammer dat ze geen projecten in Azie hebben.
Kinderen van 3, in Vietnam? Hoe communiceer je daarmee? Of spraken die Engels?quote:Op maandag 19 mei 2025 18:06 schreef engine het volgende:
[..]
Was wel heel erg leukChina vooral omdat het een avontuur was. Ben daar een jaar geweest en ook zoveel mogelijk gereisd in dat jaar. Het lesgeven was een beetje bijzaak toen. Vietnam was om te leven wel veel fijner. Alles een stuk relaxter en had toen wat ervaring als leraar dus kreeg ook makkelijk werk. Woonde aan het strand....soms mis ik het wel
En het lesgeven zelf was ook gewoon heel leuk. Ik gaf vooral les aan kleuters en kinderen tussen de 3 en 12. Veel gelachen
Met liedjes, dansjes en spelletjesquote:Op maandag 19 mei 2025 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kinderen van 3, in Vietnam? Hoe communiceer je daarmee? Of spraken die Engels?
Klinkt wel als een leuke tijd ja
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 19 mei 2025 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
Veredelde clown dus eigenlijk?
Of was dat alleen zo voor die Vietnamese leraren.
Wel handig dat die erbij waren ja
En voor die kinderen werkt dat ook prima tochquote:Op maandag 19 mei 2025 18:39 schreef engine het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jaik kan ook een paar ballondieren vouwen. Dat deed ik altijd als ik ergens een demo les moest geven....bijna gegarandeerd een baan
Een giraffe, hondje, papegaai en een schildpadarmbandje. En een zwaard en hartje maar dat zijn geen dierenquote:Op maandag 19 mei 2025 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En voor die kinderen werkt dat ook prima toch
Welke ballondieren kan je vouwen?
Er is vast wel een of ander raar beest die iets van zwaard heetquote:Op maandag 19 mei 2025 18:53 schreef engine het volgende:
[..]
Een giraffe, hondje, papegaai en een schildpadarmbandje. En een zwaard en hartje maar dat zijn geen dieren
Een zwaardvis.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is vast wel een of ander raar beest die iets van zwaard heet
MEt een hondje maak je de meeste kinderen toch al wel blij
Ja 🤓🥳quote:Op maandag 19 mei 2025 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind wat er nu komt misschien wel het grappigste deel van het voetbal.
Eens kijken welke selectie met welke staf er komend seizoen staat. Op hoeveel plekken dat gaat afwijken.
Die engie tochquote:Op maandag 19 mei 2025 18:53 schreef engine het volgende:
[..]
Een giraffe, hondje, papegaai en een schildpadarmbandje. En een zwaard en hartje maar dat zijn geen dieren
Verborgen talent Dquote:Op maandag 19 mei 2025 18:53 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem inhuren voor feestjes en partijenquote:
Kan hij samen met mijn parkiet optreden.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem inhuren voor feestjes en partijen![]()
![]()
Misschien kan hij die kleine meid ook wat leuke ballon figuurtjes leren makenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan hij samen met mijn parkiet optreden.
Cliniclown voor de 40+-ers.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem inhuren voor feestjes en partijen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 00:04 schreef engine het volgende:
Leuk topic!
Ik ben hier ook een tijdje mee bezig geweest. Vooral de basis dingen geleerd die je met één ballon kunt maken. Giraffe, zwaard, hondje...
Papegaai en schildpad armbandje waren mijn favorieten. Krijg ook wel weer zin om wat te proberen als ik door dit topic blader
Wat leukquote:Op maandag 19 mei 2025 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kan me dat ballontopic nog herinneren. Even opgezocht:
[..]
Dit is echt heel leukquote:Op maandag 19 mei 2025 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kan me dat ballontopic nog herinneren. Even opgezocht:
[..]
Hallo Dotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |