Dat is weer typisch Nederlandsquote:Op maandag 19 mei 2025 11:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet ik, ik wilde gewoon even moeilijk doen
De ene keer brood met gezond beleg en de andere keer skyr met fruit.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Meeste mensen wel.
Je kan ook pap eten.
Wat is jouw ontbijt meestal?
Dus jij wijst iemand erop dat diegene heel saai iedere ochtend boterhammen eet, dan zeg ik dat toast, getoaste boterhammen zijn, en dan ben ik weer typisch Nederlandsquote:
Boterhaqmmetje jam, boterhammetje iets anders en een eitjequote:Op maandag 19 mei 2025 11:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Meeste mensen wel.
Je kan ook pap eten.
Wat is jouw ontbijt meestal?
Omarm het Nederlanderschapquote:Op maandag 19 mei 2025 11:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus jij wijst iemand erop dat diegene heel saai iedere ochtend boterhammen eet, dan zeg ik dat toast, getoaste boterhammen zijn, en dan ben ik weer typisch Nederlands
Koffie sowieso, en soms een glas karnemelk.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Boterhaqmmetje jam, boterhammetje iets anders en een eitje
3 kopjes koffie en soms een Jus
Ik ga ook goed op Franse of Spaanse ontbijtjesquote:Op maandag 19 mei 2025 11:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Koffie sowieso, en soms een glas karnemelk.
Heerlijk , en nog gezond ook.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga ook goed op Franse of Spaanse ontbijtjes
Karnemelk vind ik dan weer niks
Denk je dat het gezonder is dan gewone melk? Dat drink ik wel namelijkquote:
Ik drink geen melk maar ik vind het lekkerder en het is sowieso gezond.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk je dat het gezonder is dan gewone melk? Dat drink ik wel namelijk
Ok haha nou ja ik drink mijn melk vol dus sowieso ongezonder ja:9quote:Op maandag 19 mei 2025 12:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik drink geen melk maar ik vind het lekkerder en het is sowieso gezond.
Maar net ff gecheckt en in karnemelk schijnt minder vet te zitten dan in gewone melk.
Dat is niet mijn reden dat ik karnemelk drink.
quote:Op maandag 19 mei 2025 12:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok haha nou ja ik drink mijn melk vol dus sowieso ongezonder ja:9
Is dat zoiets als melk van de stadsboerderij winkel ding?quote:Op maandag 19 mei 2025 12:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon uit het pak en lokaal![]()
https://www.boerenvanamst(...)k-in-de-korte-keten/
Ah nooit geweten, maar ik vind volle melk viesquote:Op maandag 19 mei 2025 12:12 schreef pullup het volgende:
Oh kijk het is nog gezond ook
[ afbeelding ]
Die pakken liggen gewoon bij de Appie in Amsterdam, maar ik kom in de winter inderdaad wat boerderijen langs waar ze dit blijkbaar producerenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat zoiets als melk van de stadsboerderij winkel ding?![]()
Iets buiten Zwolle heb je hier zo'n stadsboerderij waar je ook zuivel, kaas, honing etc kan kopen
Dat zie ik wel eens als ik daar langs loop.
Mjah ik drink het niet perse omdat het gezond zou zijnquote:Op maandag 19 mei 2025 12:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah nooit geweten, maar ik vind volle melk vies
Dat eerste wist ik niet maar die stadsboerderijen spreken me op zich wel aanquote:Op maandag 19 mei 2025 12:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Die pakken liggen gewoon bij de Appie in Amsterdam, maar ik kom in de winter inderdaad wat boerderijen langs waar ze dit blijkbaar produceren
Ik zei ook dat ik karnemelk heerlijk vind en daarnaast gezondquote:Op maandag 19 mei 2025 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah ik drink het niet perse omdat het gezond zou zijn
Ja en ik dus andersomquote:Op maandag 19 mei 2025 12:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zei ook dat ik karnemelk heerlijk vind en daarnaast gezond
Ik gebruik deze app wel eens, is best handig en lekkerquote:Op maandag 19 mei 2025 12:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik niet maar die stadsboerderijen spreken me op zich wel aan
Jij je zinquote:Op maandag 19 mei 2025 12:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en ik dus andersomKarnemelk is niet te zuipen en vind gewone melk heel lekker
Hey wat leuk!!!quote:Op maandag 19 mei 2025 12:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik gebruik deze app wel eens, is best handig en lekker
https://fietsenvoormijneten.nl/
In Corona tijd leren kennenquote:
ik zag idd al wat bekends voorbij komenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
In Corona tijd leren kennenMaar er staan vast boerderijen op in je buurt die je kent en hopelijk ook wat leuke onbekende
Vind ik best lekkerquote:
jus hoort over de aardappelenquote:Op maandag 19 mei 2025 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Boterhaqmmetje jam, boterhammetje iets anders en een eitje
3 kopjes koffie en soms een Jus
Moeilijk doen is typisch Nederlands ja, net als deze reactiequote:Op maandag 19 mei 2025 11:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus jij wijst iemand erop dat diegene heel saai iedere ochtend boterhammen eet, dan zeg ik dat toast, getoaste boterhammen zijn, en dan ben ik weer typisch Nederlands
Ik heb het inderdaad ook alleen nog maar in grote pakken gezien. Is inderdaad zonde als dan blijkt dat je het niet lekker vindtquote:Op maandag 19 mei 2025 12:39 schreef pullup het volgende:
Ik wil dat kefir wel eens proberen maar geloof dat ik dat alleen in literpakken heb gezien en daar ga ik dan weer niet aan beginnen
Kan je ook zelf makenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:39 schreef pullup het volgende:
Ik wil dat kefir wel eens proberen maar geloof dat ik dat alleen in literpakken heb gezien en daar ga ik dan weer niet aan beginnen
Lekker, ik heb meestal yoghurt of kwark met muesli of fruit, soms ei, soms havermout en soms chiazaad ontbijt of variaties daarop.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De ene keer brood met gezond beleg en de andere keer skyr met fruit.
Lekker gevarieerdquote:Op maandag 19 mei 2025 13:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker, ik heb meestal yoghurt of kwark met muesli of fruit, soms ei, soms havermout en soms chiazaad ontbijt of variaties daarop.
Het eerste toch het vaakst hoor, maar brood eigenlijk nooit of alleen als ik in een hotel of B&B zitquote:
Ik ben ook wel meer van de skyr of yoghurt met muesli en/of fruitquote:Op maandag 19 mei 2025 13:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Het eerste toch het vaakst hoor, maar brood eigenlijk nooit of alleen als ik in een hotel of B&B zit
Ja lekkerquote:Op maandag 19 mei 2025 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben ook wel meer van de skyr of yoghurt met muesli en/of fruit
Een Engels ontbijt is mij te veel op de vroege morgenquote:
Ik eet het wel voor je opquote:Op maandag 19 mei 2025 13:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een Engels ontbijt is mij te veel op de vroege morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |