In Corona tijd leren kennenquote:
ik zag idd al wat bekends voorbij komenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
In Corona tijd leren kennenMaar er staan vast boerderijen op in je buurt die je kent en hopelijk ook wat leuke onbekende
Vind ik best lekkerquote:
jus hoort over de aardappelenquote:Op maandag 19 mei 2025 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Boterhaqmmetje jam, boterhammetje iets anders en een eitje
3 kopjes koffie en soms een Jus
Moeilijk doen is typisch Nederlands ja, net als deze reactiequote:Op maandag 19 mei 2025 11:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus jij wijst iemand erop dat diegene heel saai iedere ochtend boterhammen eet, dan zeg ik dat toast, getoaste boterhammen zijn, en dan ben ik weer typisch Nederlands
Ik heb het inderdaad ook alleen nog maar in grote pakken gezien. Is inderdaad zonde als dan blijkt dat je het niet lekker vindtquote:Op maandag 19 mei 2025 12:39 schreef pullup het volgende:
Ik wil dat kefir wel eens proberen maar geloof dat ik dat alleen in literpakken heb gezien en daar ga ik dan weer niet aan beginnen
Kan je ook zelf makenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:39 schreef pullup het volgende:
Ik wil dat kefir wel eens proberen maar geloof dat ik dat alleen in literpakken heb gezien en daar ga ik dan weer niet aan beginnen
Lekker, ik heb meestal yoghurt of kwark met muesli of fruit, soms ei, soms havermout en soms chiazaad ontbijt of variaties daarop.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De ene keer brood met gezond beleg en de andere keer skyr met fruit.
Lekker gevarieerdquote:Op maandag 19 mei 2025 13:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker, ik heb meestal yoghurt of kwark met muesli of fruit, soms ei, soms havermout en soms chiazaad ontbijt of variaties daarop.
Het eerste toch het vaakst hoor, maar brood eigenlijk nooit of alleen als ik in een hotel of B&B zitquote:
Ik ben ook wel meer van de skyr of yoghurt met muesli en/of fruitquote:Op maandag 19 mei 2025 13:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Het eerste toch het vaakst hoor, maar brood eigenlijk nooit of alleen als ik in een hotel of B&B zit
Ja lekkerquote:Op maandag 19 mei 2025 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben ook wel meer van de skyr of yoghurt met muesli en/of fruit
Een Engels ontbijt is mij te veel op de vroege morgenquote:
Ik eet het wel voor je opquote:Op maandag 19 mei 2025 13:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een Engels ontbijt is mij te veel op de vroege morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |