SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
? ehh, watquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
@Nizno, doe eens wat voor je geldquote:
o hoiquote:
Gewoon de goeie nummertjes en verder mag je helemaal losgaanquote:
jij bent er nietquote:
quote:
hmm okequote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:00 schreef aeque het volgende:
[..]
2 voor mij in de woonkamer, eentje voor slaapkamer en eentje voor de konijnen.
Koele konijnenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:00 schreef aeque het volgende:
[..]
2 voor mij in de woonkamer, eentje voor slaapkamer en eentje voor de konijnen.
Ik heb juist nu nergens meer last van.quote:
Kun je dan vannacht wel goed slapen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb juist nu nergens meer last van.
Ik vind dit niet perse overtuigend klinken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hier ook
wil je ook een rijstwafel spicy rode biet
ik vind ze wel lekkerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dit niet perse overtuigend klinken.
Over een week Ess klagen over overlast in huis door lieveheersbeestjes.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
Zo, ik heb allemaal zakjes lieveheersbeestjeslarven en eitjes over de tuin verspreid
En het lieveheersbeestjeskastje opgehangen
De B&B met lopend buffet is geopend
Maar hun buffet is buitenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over een week Ess klagen over overlast in huis door lieveheersbeestjes.
dan weten we wat we kunnen doen....quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over een week Ess klagen over overlast in huis door lieveheersbeestjes.
Hier ook wel eens onverklaarbaar waar ze vandaan kwamen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:31 schreef essnhills het volgende:
In mijn vorige huis heb ik weleens eens een lieveheersbeestjes invasie gehad binnen
Zo erg was dat niet
Nouja, als er hier straks een invasie is dan is het niet zo onverklaarbaaequote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook wel eens onverklaarbaar waar ze vandaan kwamen.
krijgen we nog een livestream of timelapse van dit bloedbad?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:30 schreef essnhills het volgende:
Er stond bij dat die zakjes het beste lekker dichtbij de geïnfecteerde planten moesten
Dus 3 zakjes gewoon direct in een helleborus gezet
Uhm, was het niet van plan?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:36 schreef mschol het volgende:
[..]
krijgen we nog een livestream of timelapse van dit bloedbad?
Ik plaats wel af en toe een update over de hoeveelheid bladluisquote:
alwéér!!quote:
En dan gaat het alleen nog maar om een stukje informatie.quote:
TTquote:
die oranje wil je nietquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:45 schreef drakin het volgende:
Ik dacht zondag tijdens een wandeling met vrienden, leuk een lieveheersbeestje, beetje meer oranje. Begon dat beestje me te bijten!
Blijkt er een Aziatische soort hier nu voor te komen die helemaal niet zo lief is
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat lijkt me echt mega chill
Bekijk deze YouTube-video
ik had deze op
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:45 schreef drakin het volgende:
Ik dacht zondag tijdens een wandeling met vrienden, leuk een lieveheersbeestje, beetje meer oranje. Begon dat beestje me te bijten!
Blijkt er een Aziatische soort hier nu voor te komen die helemaal niet zo lief is
Dat weet ik nu, maar die terroriseert nu de boelquote:
Oeiquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt bizar. Er zijn 6 van de ruim 100 tafeltjes bezet bij het AYCE buffet vandaag. Heel veel gerechten zijn er ook gewoon niet. Personeel staat te knokken om wakker te blijven. Erg matig allemaal. En of het nou door die feestdag komt of dat er gewoon niemand op die schuit zit, geen idee. Gaan we vanzelf zien. Maar dit is niet goed.
Je zit nu op een schuit?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt bizar. Er zijn 6 van de ruim 100 tafeltjes bezet bij het AYCE buffet vandaag. Heel veel gerechten zijn er ook gewoon niet. Personeel staat te knokken om wakker te blijven. Erg matig allemaal. En of het nou door die feestdag komt of dat er gewoon niemand op die schuit zit, geen idee. Gaan we vanzelf zien. Maar dit is niet goed.
Oeh wat liefquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:59 schreef essnhills het volgende:
En net weer een mereltje met een snavel vol aan nestmaterialen in mijn tuintje
Hoi schatje 🥰quote:
Ja vorig jaar was dat ook zoquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
blijkbaar niet want er zit niemand op die schuitquote:
6 tafeltjes zijn er bezet en er is personeelquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar niet want er zit niemand op die schuit
maar zitten die op die schuit?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:05 schreef drakin het volgende:
[..]
6 tafeltjes zijn er bezet en er is personeel
Nou ja ik had dit al betaald ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
En je kan nu niet echt ff ergens anders heen
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik had dit al betaald ook.
DOE DAT NOOIT. Maaltijden van tevoren bij boeken. Gewoon niet doen.
ah, ja daar moet je soms wat langer wachten. Check die niet altijd want geen zin inquote:
Dat weet ik dus niet en daarom vroeg ik het. Ik weet niet waar hij een ayce buffet haaltquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar zitten die op die schuit?
zoals ik het zie is dat bij het AYCE buffet... niet op die schuit
Jammerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik had dit al betaald ook.
DOE DAT NOOIT. Maaltijden van tevoren bij boeken. Gewoon niet doen.
quote:
Nee.quote:
heb je ze buiten gezet?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
Nou volgens mij zie ik thuiszorg na vandaag niet hier.
Is gewoon een soort visvangst daar, beter dan een dier uit de bio industrie.quote:
YOUREACOUNTERFIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:
Al een visbal gehad of ben je geen viseter?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
Nou ja wel een onbestemd soort "visballen". Het zou kunnen.
Rennen anders zijn de toetjes opquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Het begint nu vol te lopen. Nou ja nog niet de helft hoor maar er komt nu wat volk.
Komt er nu ook meer eten?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Het begint nu vol te lopen. Nou ja nog niet de helft hoor maar er komt nu wat volk.
Ettooooooooooooooooooooquote:
Als je geen viseter bent heb je hier niet zo veel te zoekenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Al een visbal gehad of ben je geen viseter?
Gezellig hè, vakantieman.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is toch jammer 😳quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb zelfs de helft van mijn bier laten staan. Kun je nagaan.
Wanneer ben je weer in Nederlandquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je geen viseter bent heb je hier niet zo veel te zoeken
Maar ja, lauw, ziltig, amorf. Van alles niks.
Ben inmiddels weer terug in de hut. Was er wel ff klaar mee.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Dat is ernstig. Ik heb zo'n idee dat je het niet laat gaat maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt het nog vrolijk onder de visjes 🐠quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had ie het beter aan de visjes kunnen voeren
shiitakes? xDquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:29 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Morgen even kruidenboter halen en stokbrood en paddenstoelen voor op de BBQ.
onderweg, vreet jullie allemaal helemaal opquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:29 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Morgen even kruidenboter halen en stokbrood en paddenstoelen voor op de BBQ.
We gunnen ze ook eens hun pleziertjequote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt het nog vrolijk onder de visjes 🐠
Zullen ze ook wankelend zwemmen dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
🐙
rugzwemmenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
compact modelletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
heb je het nou tegen vlinder?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
UR A FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond dit wel een aardig album. Lijkt een beetje op Megadeth/vroege Metallica.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Omdat Etto gaat moshen ga ik naar Thrashmetal luisteren
Met de vinnetjes omhoogquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je het nou tegen vlinder?
[ afbeelding ]
Kom er aanquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
Zo, ik heb allemaal zakjes lieveheersbeestjeslarven en eitjes over de tuin verspreid
En het lieveheersbeestjeskastje opgehangen
De B&B met lopend buffet is geopend
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe heb je deze foto gemaakt? Via spiegels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Even aangezet. Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een aardig album. Lijkt een beetje op Megadeth/vroege Metallica.
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe heb je deze foto gemaakt? Via spiegels?
De helft van je pensioenpot staat daar op tafel te verschralen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
je kan gaan stofzuigenquote:
Lekkerquote:
ik wilde zeggen 'straks verdrinken ze' maar dat zou hetzelfde zijn als dat wij niet meer zouden weten hoe we moeten ademen als we hebben gedronken, dat slaat nergens opquote:
Ik zie een fotoshoot van de camera aankomenquote:
Haha van links naar rechts en dan ondersteboven zoals Nizno zegt. Ik zie het al gebeuren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkerstokbroodjes met kruidenboter en champignon van de bbq is echt al zo genieten, zo simpel
[..]
ik wilde zeggen 'straks verdrinken ze' maar dat zou hetzelfde zijn als dat wij niet meer zouden weten hoe we moeten ademen als we hebben gedronken, dat slaat nergens ophet idee is wel leuk, dat wankelend zwemmen dan he
Er zitten wel wat progressieve elementen in dit album, maar het is voornamelijk metal.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Recce
Klinkt prima dat album. Ik lees nu dat het een project is van de gitarist van Haken. DIe band heb ik vorig jaar live gezien en is ook tof, maar zit (meer) in de progressieve hoek...
Ja, dat was echt genieten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zitten wel wat progressieve elementen in dit album, maar het is voornamelijk metal.Was het concert van Haken gaaf?
Ja, dat magquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook weer zoiets raars. Deuren en trappen naar het zonnedek zijn afgetapet. Personeel weet van niks. Na veel vijven en zessen blijkt dat het er 'waarschijnlijk ' mee te maken heeft dat "ze" het dek geschilderd hebben.
Mag ik dat raar vinden?
Mensenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
Jeetje
Op facebook kwam er een interessant artikeltje voorbij over een onderwatervulkaan die op uitbarsten staat.
Een paar normale reacties eronder, voor de rest alleen maar ellende over "BANGMAKERIJ, STOP MET DIE KLIMAATONZIN!1!1!11", "ha nieuw land, kunnen we straks daar heen vluchten weg van alle moslims", "en straks zeker vulkaanbelasting betalen aan de roverheid”
Wat een hoop achterlijken zijn er toch ook
Daarom heb ik facebook opgezegd. Wat een bullshitparadequote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
Jeetje
Op facebook kwam er een interessant artikeltje voorbij over een onderwatervulkaan die op uitbarsten staat.
Een paar normale reacties eronder, voor de rest alleen maar ellende over "BANGMAKERIJ, STOP MET DIE KLIMAATONZIN!1!1!11", "ha nieuw land, kunnen we straks daar heen vluchten weg van alle moslims", "en straks zeker vulkaanbelasting betalen aan de roverheid”
Zeker mag dat! Wilde je nog even gaan zonnen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook weer zoiets raars. Deuren en trappen naar het zonnedek zijn afgetapet. Personeel weet van niks. Na veel vijven en zessen blijkt dat het er 'waarschijnlijk ' mee te maken heeft dat "ze" het dek geschilderd hebben.
Mag ik dat raar vinden?
Tja er lopen een hoop gekkies rond.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
Jeetje
Kun je nu helemaal niet naar buiten?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag ik dat raar vinden?
Ja het is dat ik in wat patiëntengroepen enzo zitquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom heb ik facebook opgezegd. Wat een bullshitparade
dat IS raarquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag ik dat raar vinden?
oh, bij mij zijn alle plaatjes volgens de comments AI generatedquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
Jeetje
Jaquote:
Ja stuurboord dek 9 kan wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je nu helemaal niet naar buiten?
Nou zit ik ook in een paar haakgroepen, en daar is dat wel relevantquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:55 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, bij mij zijn alle plaatjes volgens de comments AI generated
Er komt een dag en dan lig je in de ontspannende zon te kroelewoelen met een olijfkleurige dame, biertje in de hand en de zachte handen van de olijfkleurige dame zachtjes kriebelende over je rug en dan spring jij ineens op om wild te schreeuwen dat de mayonaise bij het avondeten zo duur was.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag ik dat raar vinden?
Man weet jij sowieso wel hoe een boot eruit ziet?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er komt een dag en dan lig je in de ontspannende zon te kroelewoelen met een olijfkleurige dame, biertje in de hand en de zachte handen van de olijfkleurige dame zachtjes kriebelende over je rug en dan spring jij ineens op om wild te schreeuwen dat de mayonaise bij het avondeten zo duur was.
Of er dingen niet in de haak zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou zit ik ook in een paar haakgroepen, en daar is dat wel relevant
Een duur patroon met alleen AI plaatjes is meestal oplichting. Dus foto's worden goed bekeken of het wel echte steken zijn of dat er dingen gebeuren die niet kunnen met haken
Zo'n ding met water aan de buitenkant en bij voorkeur niet aan de binnenkantquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Man weet jij sowieso wel hoe een boot eruit ziet?
Ik kom uit een familie van "botjesvolk" zoals we dat zelf gaarne noemen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Man weet jij sowieso wel hoe een boot eruit ziet?
Gelukkig laat AI vooralsnog wel veel steken vallenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of er dingen niet in de haak zijn.
Zin in IJsberg sla nuquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo'n ding met water aan de buitenkant en bij voorkeur niet aan de binnenkant
af laten glijden door halen instekenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig laat AI vooralsnog wel veel steken vallen
Zo bot als een Schotquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom uit een familie van "botjesvolk" zoals we dat zelf gaarne noemen.
Wij bouwen zelfs boten.
Daar moet je even op inhaken dan.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig laat AI vooralsnog wel veel steken vallen
Je kan er beter een eind aan breienquote:
Er zitten wel wat haken en ogen aanquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar moet je even op inhaken dan.
Ik bespeur een patroon.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar moet je even op inhaken dan.
Ik denk dat er een steekje los zitquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laten we niet om de hete brei heendraaien.
Ik las stitchquote:
Maar ze hebben toch schapen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je geen viseter bent heb je hier niet zo veel te zoeken
Maar ja, lauw, ziltig, amorf. Van alles niks.
Ben inmiddels weer terug in de hut. Was er wel ff klaar mee.
Ja dat wat lam voor moest stellen was lauw en taai en droog.quote:
Matig. Volgens mij komt er ook een soort mist van zee opzetten daar.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
@:recce de trossen liggen nog vast dus het gaat nog wel even duren.
Misthoorn is niet nodig, ze hebben Fles aan boord.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Matig. Volgens mij komt er ook een soort mist van zee opzetten daar.
Heb asperges gegetenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet jij niet bij stiefmonster zijn?
Heb asperges gegetenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet jij niet bij stiefmonster zijn?
ja vind mijn lichaam ook :pquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel even wennen hoor Ballie op dit tijdstip online...
Mijn favo zangeres komt van de Faroer, daar kan deze niet aan tippen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ESF deelnemers
oeh ja die heb ik ook nog.. straks maar even in de ninja flikkerenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
ZIN IN KAASSOUFFLEES en die heb ik toevallig in het vriesvakje liggen
goeie vraag, you tell usquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:13 schreef Nizno het volgende:
welk computeronderdeel bestaat uit 8 medeklinkers naast elkaar?
een toetsenbordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo ziet volgens Bitterbal de hel eruit.
- ministerie van schapenzakenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat rode op de voorgrond is de regeringswijk. Elk rood huisje is ergens een ministerie van
Zegt me zo niksquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn favo zangeres komt van de Faroer, daar kan deze niet aan tippen.
En De Faroer doen altijd al mee aan het andere songfestival Liet International
Anneke!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zegt me zo niks
Mijn favoriete zangeres komt uit Sint Michielsgestel, maar woont al geruime tijd in Eindhoven...
Is ook onbekend, songfestival van de Europese minderheidstalen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zegt me zo niks
Mijn favoriete zangeres komt uit Sint Michielsgestel, maar woont al geruime tijd in Eindhoven...
Uiteraard. In December ga ik haar weer live zien in het theater. Ik mocht meedoen met de presale en heb een stoel kunnen bemachtigen in het midden van de voorste rijquote:
Ja, al regelmatig ook als gastoptreden...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Is ook onbekend, songfestival van de Europese minderheidstalen.
Die zie je dan vast vaker optreden, ik heb haar helaas nog maar 1 keer gezien.
Zit er ook een opblaasbaar reddingsbootje in je Britney pack?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Golven van 3 meter en wind tot kracht 7 verwacht. Dit wordt wat anders dan de heenreis
Overigens zijn ze nog steeds met de laatste trailers bezig. We gaan pas rond 21.00 (22.00 voor jullie)
Misschien wel een opblaasbaar schaapquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er ook een opblaasbaar reddingsbootje in je Britney pack?
Meh.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wel een opblaasbaar schaap
Nah, dat stelt ook niet heel veel voor op zo'n groot schip. Ik ga mijn serie kijken. Goede reis!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Golven van 3 meter en wind tot kracht 7 verwacht. Dit wordt wat anders dan de heenreis
Overigens zijn ze nog steeds met de laatste trailers bezig. We gaan pas rond 21.00 (22.00 voor jullie)
Of dolfijnquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wel een opblaasbaar schaap
Veel plezier!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
zaterdag weekje met vlinder naar de Ardennen
Hmm Bastogne koeken.quote:
Misschien moet ik toch maar esf gaan kijken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:45 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Ik ga morgen op de Belg kijken want ik zag net een filmpje met wat commentaar die hij gaf tijdens halve finale gister en ik vind het echt mooi. Hij zei ook echt over Finland op het laatst dat die microfoon klaar was gekomen.
gewoon vreet sc ditquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ben wellicht een beetje voorspelbaar.
WIMPIE GESLAGUH????quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
EN nou maar even al dat peutergrut in bed mikken jongens. Het is tijd. Opbokken ermee.
Hoewel, dat blikkie helemaal onderaan staat zo bol nog niet. Laat ik dat nou maar nemen!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
KIJK UIT VOOR DIE KRATTEN FRISDRANK FLES
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoewel, dat blikkie helemaal onderaan staat zo bol nog niet. Laat ik dat nou maar nemen!
Mijn kant opquote:
Die net allemaal bij het buffet waren natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
"Alle bezoekers wordt nu verzocht het schip te verlaten"
Bezoekers??
Nou daar zeg je zo wat. Ik verbaasde me al wel over de drukte in de tax-free shopquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die net allemaal bij het buffet waren natuurlijk.
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
vooral een PAMAquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou volgens mij ben ik nog steeds een vrouw.
Eehm, ja?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:14 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie het weten dat dolfijnen, orca's en walvissen zoogdieren zijn algemene kennis?
ja, en dat Memphis de hoofdstad van het oude egypte was.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:14 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie het weten dat dolfijnen, orca's en walvissen zoogdieren zijn algemene kennis?
oke das echt geen algemene kennissssssquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, en dat Memphis de hoofdstad van het oude egypte was.
Ik snap de vraag niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:14 schreef bitterbal het volgende:
memphissssssssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke das echt geen algemene kennissssss
Depay?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, en dat Memphis de hoofdstad van het oude egypte was.
nou dolfijnen, walvissen en orca's zijn zoogdieren. Geen vissen. Vindt jij dat het iets is wat onder algemene kennis valt en dat je dat gewoon hoort te weten?quote:
Dat is algemene kennis.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dolfijnen, walvissen en orca's zijn zoogdieren. Geen vissen. Vindt jij dat het iets is wat onder algemene kennis valt en dat je dat gewoon hoort te weten?
Drenthe, Groningen, ammel bove de rivieruhquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens Google is het een streek in Groningen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:14 schreef bitterbal het volgende:
Ja moi eem.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Drenthe, Groningen, ammel bove de rivieruh
Denk dat als je tegen monster zegt dat je Caesar eigenlijk hoort uit te spreken als Kaisar en niet als Seesar ze je helemaal raar gaat aankijkenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:19 schreef bitterbal het volgende:
monster wist dit niet en die zegt dat dit echt geen algemene kennis is en dat ik maar aan mensen moet vragen of ze dit weten. En dat de meeste mensen dus niet weten dat dit zoogdieren zijn en geen vissen
Zeg maar dat je maar een paar mensen kent die dommer zijn dat zij. En dat die hier zittenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:19 schreef bitterbal het volgende:
monster wist dit niet en die zegt dat dit echt geen algemene kennis is en dat ik maar aan mensen moet vragen of ze dit weten. En dat de meeste mensen dus niet weten dat dit zoogdieren zijn en geen vissen
hmm dat wist ik nietquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat als je tegen monster zegt dat je Caesar eigenlijk hoort uit te spreken als Kaisar en niet als Seesar ze je helemaal raar gaat aankijken
Joelieoes Kaisar war ein Doitsjer!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat wist ik niet
dus het is een kaisar salad?
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat wist ik niet
Nee, want die heeft niets met het latijn te maken en is vernoemd naar een gast die eigenlijk Cesare heet oid.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat wist ik niet
Zo'n viezige olijfolie gulperquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, want die heeft niets met het latijn te maken en is vernoemd naar een gast die eigenlijk Cesare heet oid.
ohquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, want die heeft niets met het latijn te maken en is vernoemd naar een gast die eigenlijk Cesare heet oid.
I'M BEERquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh
heb ik het niet al die jaren verkeerd uitgesproken gelukkig
Grappig eigenlijk dat vroeger namen veel makkelijker even een andere twist gegeven werden qua spelling gewoon omdat fuck it.quote:
Ja en dat wel het hier hebben over een citroen en limoen terwijl dat in de meeste talen allemaal variaties zijn op lime/limonquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk dat vroeger namen veel makkelijker even een andere twist gegeven werden qua spelling gewoon omdat fuck it.
Net zoals Citroën komt van Citroen komt van Limoenman omdat geëmigreerde Nederlanders in Frankrijk hun naam maar aanpasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |