Daar moet je even op inhaken dan.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig laat AI vooralsnog wel veel steken vallen
Je kan er beter een eind aan breienquote:
Er zitten wel wat haken en ogen aanquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar moet je even op inhaken dan.
Ik bespeur een patroon.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar moet je even op inhaken dan.
Ik denk dat er een steekje los zitquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laten we niet om de hete brei heendraaien.
Ik las stitchquote:
Maar ze hebben toch schapen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je geen viseter bent heb je hier niet zo veel te zoeken
Maar ja, lauw, ziltig, amorf. Van alles niks.
Ben inmiddels weer terug in de hut. Was er wel ff klaar mee.
Ja dat wat lam voor moest stellen was lauw en taai en droog.quote:
Matig. Volgens mij komt er ook een soort mist van zee opzetten daar.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
@:recce de trossen liggen nog vast dus het gaat nog wel even duren.
Misthoorn is niet nodig, ze hebben Fles aan boord.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Matig. Volgens mij komt er ook een soort mist van zee opzetten daar.
Heb asperges gegetenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet jij niet bij stiefmonster zijn?
Heb asperges gegetenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet jij niet bij stiefmonster zijn?
ja vind mijn lichaam ook :pquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel even wennen hoor Ballie op dit tijdstip online...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |