sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
vooral een PAMAquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou volgens mij ben ik nog steeds een vrouw.
Eehm, ja?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:14 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie het weten dat dolfijnen, orca's en walvissen zoogdieren zijn algemene kennis?
ja, en dat Memphis de hoofdstad van het oude egypte was.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:14 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie het weten dat dolfijnen, orca's en walvissen zoogdieren zijn algemene kennis?
oke das echt geen algemene kennissssssquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, en dat Memphis de hoofdstad van het oude egypte was.
Ik snap de vraag niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:14 schreef bitterbal het volgende:
memphissssssssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke das echt geen algemene kennissssss
Depay?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, en dat Memphis de hoofdstad van het oude egypte was.
nou dolfijnen, walvissen en orca's zijn zoogdieren. Geen vissen. Vindt jij dat het iets is wat onder algemene kennis valt en dat je dat gewoon hoort te weten?quote:
Dat is algemene kennis.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dolfijnen, walvissen en orca's zijn zoogdieren. Geen vissen. Vindt jij dat het iets is wat onder algemene kennis valt en dat je dat gewoon hoort te weten?
Drenthe, Groningen, ammel bove de rivieruhquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens Google is het een streek in Groningen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:14 schreef bitterbal het volgende:
Ja moi eem.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Drenthe, Groningen, ammel bove de rivieruh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |