Mijn favo zangeres komt van de Faroer, daar kan deze niet aan tippen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ESF deelnemers
Bekijk deze YouTube-video
oeh ja die heb ik ook nog.. straks maar even in de ninja flikkerenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
ZIN IN KAASSOUFFLEES en die heb ik toevallig in het vriesvakje liggen
goeie vraag, you tell usquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:13 schreef Nizno het volgende:
welk computeronderdeel bestaat uit 8 medeklinkers naast elkaar?
een toetsenbordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo ziet volgens Bitterbal de hel eruit.
- ministerie van schapenzakenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat rode op de voorgrond is de regeringswijk. Elk rood huisje is ergens een ministerie van
Zegt me zo niksquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn favo zangeres komt van de Faroer, daar kan deze niet aan tippen.
En De Faroer doen altijd al mee aan het andere songfestival Liet International
Anneke!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zegt me zo niks
Mijn favoriete zangeres komt uit Sint Michielsgestel, maar woont al geruime tijd in Eindhoven...
Is ook onbekend, songfestival van de Europese minderheidstalen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zegt me zo niks
Mijn favoriete zangeres komt uit Sint Michielsgestel, maar woont al geruime tijd in Eindhoven...
Uiteraard. In December ga ik haar weer live zien in het theater. Ik mocht meedoen met de presale en heb een stoel kunnen bemachtigen in het midden van de voorste rijquote:
Ja, al regelmatig ook als gastoptreden...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Is ook onbekend, songfestival van de Europese minderheidstalen.
Die zie je dan vast vaker optreden, ik heb haar helaas nog maar 1 keer gezien.
Zit er ook een opblaasbaar reddingsbootje in je Britney pack?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Golven van 3 meter en wind tot kracht 7 verwacht. Dit wordt wat anders dan de heenreis
Overigens zijn ze nog steeds met de laatste trailers bezig. We gaan pas rond 21.00 (22.00 voor jullie)
Misschien wel een opblaasbaar schaapquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er ook een opblaasbaar reddingsbootje in je Britney pack?
Meh.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wel een opblaasbaar schaap
Nah, dat stelt ook niet heel veel voor op zo'n groot schip. Ik ga mijn serie kijken. Goede reis!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Golven van 3 meter en wind tot kracht 7 verwacht. Dit wordt wat anders dan de heenreis
Overigens zijn ze nog steeds met de laatste trailers bezig. We gaan pas rond 21.00 (22.00 voor jullie)
Of dolfijnquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wel een opblaasbaar schaap
Veel plezier!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
zaterdag weekje met vlinder naar de Ardennen
Hmm Bastogne koeken.quote:
Misschien moet ik toch maar esf gaan kijken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:45 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Ik ga morgen op de Belg kijken want ik zag net een filmpje met wat commentaar die hij gaf tijdens halve finale gister en ik vind het echt mooi. Hij zei ook echt over Finland op het laatst dat die microfoon klaar was gekomen.
gewoon vreet sc ditquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ben wellicht een beetje voorspelbaar.
WIMPIE GESLAGUH????quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
EN nou maar even al dat peutergrut in bed mikken jongens. Het is tijd. Opbokken ermee.
Hoewel, dat blikkie helemaal onderaan staat zo bol nog niet. Laat ik dat nou maar nemen!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
KIJK UIT VOOR DIE KRATTEN FRISDRANK FLES
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoewel, dat blikkie helemaal onderaan staat zo bol nog niet. Laat ik dat nou maar nemen!
Mijn kant opquote:
Die net allemaal bij het buffet waren natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
"Alle bezoekers wordt nu verzocht het schip te verlaten"
Bezoekers??
Nou daar zeg je zo wat. Ik verbaasde me al wel over de drukte in de tax-free shopquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die net allemaal bij het buffet waren natuurlijk.
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
vooral een PAMAquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou volgens mij ben ik nog steeds een vrouw.
Eehm, ja?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:14 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie het weten dat dolfijnen, orca's en walvissen zoogdieren zijn algemene kennis?
ja, en dat Memphis de hoofdstad van het oude egypte was.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:14 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie het weten dat dolfijnen, orca's en walvissen zoogdieren zijn algemene kennis?
oke das echt geen algemene kennissssssquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, en dat Memphis de hoofdstad van het oude egypte was.
Ik snap de vraag niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:14 schreef bitterbal het volgende:
memphissssssssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke das echt geen algemene kennissssss
Depay?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, en dat Memphis de hoofdstad van het oude egypte was.
nou dolfijnen, walvissen en orca's zijn zoogdieren. Geen vissen. Vindt jij dat het iets is wat onder algemene kennis valt en dat je dat gewoon hoort te weten?quote:
Dat is algemene kennis.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dolfijnen, walvissen en orca's zijn zoogdieren. Geen vissen. Vindt jij dat het iets is wat onder algemene kennis valt en dat je dat gewoon hoort te weten?
Drenthe, Groningen, ammel bove de rivieruhquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens Google is het een streek in Groningen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:14 schreef bitterbal het volgende:
Ja moi eem.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Drenthe, Groningen, ammel bove de rivieruh
Denk dat als je tegen monster zegt dat je Caesar eigenlijk hoort uit te spreken als Kaisar en niet als Seesar ze je helemaal raar gaat aankijkenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:19 schreef bitterbal het volgende:
monster wist dit niet en die zegt dat dit echt geen algemene kennis is en dat ik maar aan mensen moet vragen of ze dit weten. En dat de meeste mensen dus niet weten dat dit zoogdieren zijn en geen vissen
Zeg maar dat je maar een paar mensen kent die dommer zijn dat zij. En dat die hier zittenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:19 schreef bitterbal het volgende:
monster wist dit niet en die zegt dat dit echt geen algemene kennis is en dat ik maar aan mensen moet vragen of ze dit weten. En dat de meeste mensen dus niet weten dat dit zoogdieren zijn en geen vissen
hmm dat wist ik nietquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat als je tegen monster zegt dat je Caesar eigenlijk hoort uit te spreken als Kaisar en niet als Seesar ze je helemaal raar gaat aankijken
Joelieoes Kaisar war ein Doitsjer!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat wist ik niet
dus het is een kaisar salad?
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat wist ik niet
Nee, want die heeft niets met het latijn te maken en is vernoemd naar een gast die eigenlijk Cesare heet oid.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat wist ik niet
Zo'n viezige olijfolie gulperquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, want die heeft niets met het latijn te maken en is vernoemd naar een gast die eigenlijk Cesare heet oid.
ohquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, want die heeft niets met het latijn te maken en is vernoemd naar een gast die eigenlijk Cesare heet oid.
I'M BEERquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh
heb ik het niet al die jaren verkeerd uitgesproken gelukkig
Grappig eigenlijk dat vroeger namen veel makkelijker even een andere twist gegeven werden qua spelling gewoon omdat fuck it.quote:
Ja en dat wel het hier hebben over een citroen en limoen terwijl dat in de meeste talen allemaal variaties zijn op lime/limonquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk dat vroeger namen veel makkelijker even een andere twist gegeven werden qua spelling gewoon omdat fuck it.
Net zoals Citroën komt van Citroen komt van Limoenman omdat geëmigreerde Nederlanders in Frankrijk hun naam maar aanpasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |