Denk dat als je tegen monster zegt dat je Caesar eigenlijk hoort uit te spreken als Kaisar en niet als Seesar ze je helemaal raar gaat aankijkenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:19 schreef bitterbal het volgende:
monster wist dit niet en die zegt dat dit echt geen algemene kennis is en dat ik maar aan mensen moet vragen of ze dit weten. En dat de meeste mensen dus niet weten dat dit zoogdieren zijn en geen vissen
Zeg maar dat je maar een paar mensen kent die dommer zijn dat zij. En dat die hier zittenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:19 schreef bitterbal het volgende:
monster wist dit niet en die zegt dat dit echt geen algemene kennis is en dat ik maar aan mensen moet vragen of ze dit weten. En dat de meeste mensen dus niet weten dat dit zoogdieren zijn en geen vissen
hmm dat wist ik nietquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat als je tegen monster zegt dat je Caesar eigenlijk hoort uit te spreken als Kaisar en niet als Seesar ze je helemaal raar gaat aankijken
Joelieoes Kaisar war ein Doitsjer!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat wist ik niet
dus het is een kaisar salad?
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat wist ik niet
Nee, want die heeft niets met het latijn te maken en is vernoemd naar een gast die eigenlijk Cesare heet oid.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat wist ik niet
Zo'n viezige olijfolie gulperquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, want die heeft niets met het latijn te maken en is vernoemd naar een gast die eigenlijk Cesare heet oid.
ohquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, want die heeft niets met het latijn te maken en is vernoemd naar een gast die eigenlijk Cesare heet oid.
I'M BEERquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh
heb ik het niet al die jaren verkeerd uitgesproken gelukkig
Grappig eigenlijk dat vroeger namen veel makkelijker even een andere twist gegeven werden qua spelling gewoon omdat fuck it.quote:
Ja en dat wel het hier hebben over een citroen en limoen terwijl dat in de meeste talen allemaal variaties zijn op lime/limonquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk dat vroeger namen veel makkelijker even een andere twist gegeven werden qua spelling gewoon omdat fuck it.
Net zoals Citroën komt van Citroen komt van Limoenman omdat geëmigreerde Nederlanders in Frankrijk hun naam maar aanpasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |