quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat lijkt me echt mega chill
Bekijk deze YouTube-video
ik had deze op
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:45 schreef drakin het volgende:
Ik dacht zondag tijdens een wandeling met vrienden, leuk een lieveheersbeestje, beetje meer oranje. Begon dat beestje me te bijten!
Blijkt er een Aziatische soort hier nu voor te komen die helemaal niet zo lief is
Dat weet ik nu, maar die terroriseert nu de boelquote:
Oeiquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt bizar. Er zijn 6 van de ruim 100 tafeltjes bezet bij het AYCE buffet vandaag. Heel veel gerechten zijn er ook gewoon niet. Personeel staat te knokken om wakker te blijven. Erg matig allemaal. En of het nou door die feestdag komt of dat er gewoon niemand op die schuit zit, geen idee. Gaan we vanzelf zien. Maar dit is niet goed.
Je zit nu op een schuit?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt bizar. Er zijn 6 van de ruim 100 tafeltjes bezet bij het AYCE buffet vandaag. Heel veel gerechten zijn er ook gewoon niet. Personeel staat te knokken om wakker te blijven. Erg matig allemaal. En of het nou door die feestdag komt of dat er gewoon niemand op die schuit zit, geen idee. Gaan we vanzelf zien. Maar dit is niet goed.
Oeh wat liefquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:59 schreef essnhills het volgende:
En net weer een mereltje met een snavel vol aan nestmaterialen in mijn tuintje
Hoi schatje 🥰quote:
Ja vorig jaar was dat ook zoquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
blijkbaar niet want er zit niemand op die schuitquote:
6 tafeltjes zijn er bezet en er is personeelquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar niet want er zit niemand op die schuit
maar zitten die op die schuit?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:05 schreef drakin het volgende:
[..]
6 tafeltjes zijn er bezet en er is personeel
Nou ja ik had dit al betaald ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
En je kan nu niet echt ff ergens anders heen
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik had dit al betaald ook.
DOE DAT NOOIT. Maaltijden van tevoren bij boeken. Gewoon niet doen.
ah, ja daar moet je soms wat langer wachten. Check die niet altijd want geen zin inquote:
Dat weet ik dus niet en daarom vroeg ik het. Ik weet niet waar hij een ayce buffet haaltquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar zitten die op die schuit?
zoals ik het zie is dat bij het AYCE buffet... niet op die schuit
Jammerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik had dit al betaald ook.
DOE DAT NOOIT. Maaltijden van tevoren bij boeken. Gewoon niet doen.
quote:
Nee.quote:
heb je ze buiten gezet?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
Nou volgens mij zie ik thuiszorg na vandaag niet hier.
Is gewoon een soort visvangst daar, beter dan een dier uit de bio industrie.quote:
YOUREACOUNTERFIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:
Al een visbal gehad of ben je geen viseter?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
Nou ja wel een onbestemd soort "visballen". Het zou kunnen.
Rennen anders zijn de toetjes opquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Het begint nu vol te lopen. Nou ja nog niet de helft hoor maar er komt nu wat volk.
Komt er nu ook meer eten?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Het begint nu vol te lopen. Nou ja nog niet de helft hoor maar er komt nu wat volk.
Ettooooooooooooooooooooquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |