ik vind ze wel lekkerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dit niet perse overtuigend klinken.
Over een week Ess klagen over overlast in huis door lieveheersbeestjes.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
Zo, ik heb allemaal zakjes lieveheersbeestjeslarven en eitjes over de tuin verspreid
En het lieveheersbeestjeskastje opgehangen
De B&B met lopend buffet is geopend
Maar hun buffet is buitenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over een week Ess klagen over overlast in huis door lieveheersbeestjes.
dan weten we wat we kunnen doen....quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over een week Ess klagen over overlast in huis door lieveheersbeestjes.
Hier ook wel eens onverklaarbaar waar ze vandaan kwamen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:31 schreef essnhills het volgende:
In mijn vorige huis heb ik weleens eens een lieveheersbeestjes invasie gehad binnen
Zo erg was dat niet
Nouja, als er hier straks een invasie is dan is het niet zo onverklaarbaaequote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook wel eens onverklaarbaar waar ze vandaan kwamen.
krijgen we nog een livestream of timelapse van dit bloedbad?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:30 schreef essnhills het volgende:
Er stond bij dat die zakjes het beste lekker dichtbij de geïnfecteerde planten moesten
Dus 3 zakjes gewoon direct in een helleborus gezet
Uhm, was het niet van plan?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:36 schreef mschol het volgende:
[..]
krijgen we nog een livestream of timelapse van dit bloedbad?
Ik plaats wel af en toe een update over de hoeveelheid bladluisquote:
alwéér!!quote:
En dan gaat het alleen nog maar om een stukje informatie.quote:
TTquote:
die oranje wil je nietquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:45 schreef drakin het volgende:
Ik dacht zondag tijdens een wandeling met vrienden, leuk een lieveheersbeestje, beetje meer oranje. Begon dat beestje me te bijten!
Blijkt er een Aziatische soort hier nu voor te komen die helemaal niet zo lief is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |