SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of als het echt té heet wordt
[ afbeelding ]
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Die goede ouwe tijd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
vroeger ging ik ook voetvallenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
ik val dan altijd op mijn hoofd, ben er mee opgehoudenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Denemarken op het ESF?quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Warme bolk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:
Geen idee, ik kijk die debiele poppenkast niet.quote:
Ze stond niet altijd zo te swingenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk die debiele poppenkast niet.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Wel een leuk blauwe pakkie![]()
Bamivogel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Niet gekliktquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ze stond niet altijd zo te swingen![]()
Wel een leuk blauwe pakkie![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ze stond niet altijd zo te swingen![]()
Wel een leuk blauwe pakkie
quote:The uploader has not made this video available in your country![]()
![]()
Dan niet.quote:
Je mist mogelijk wel wat![]()
Dames hier waren het van gisteren aan het terugkijken en ik keek en netflix docu op mijn telefoon. Maar bij deze act gingen mijn ogen wel even naar het tv scherm iddquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En die van Finland ook, zeker?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dames hier waren het van gisteren aan het terugkijken en ik keek en netflix docu op mijn telefoon. Maar bij deze act gingen mijn ogen wel even naar het tv scherm idd
Die met de rare heupenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HelloooooWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DolfijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Jussie
Hey Stevenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee niet gezien maar wel op degelderlander site over gelezen
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja hoi. Is de review al af?quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ff een kouwe, want da's beter dan een lauwe! Haha!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ok ouwe!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
ff een kouwe, want da's beter dan een lauwe! Haha!![]()
Hahaatjes!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
Hallo bolkers
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je zusje was anders nog best warmquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
Da's nogal een hitsige dus dat geloof ik.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo goed als. Ben nu alles door een spell checker aan het halen.
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Pics van je zusje?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's nogal een hitsige dus dat geloof ik.
En daarmee verklaar ik het weekendquote:Your proposal review for proposal number xyz has been received at NSF on Fri, May 16, 2025, 15:15:44 and will be forwarded to the cognizant (or appropriate) NSF program officer.
of zal ik nog een beetje werk gaan doen![]()
![]()
Nee... Weekendquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:16 schreef devzero het volgende:
[..]
En daarmee verklaar ik het weekend
of zal ik nog een beetje werk gaan doen![]()
![]()
Ja! Weekend voor dev!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-05-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4465 / +229 / +198 / 6836 / 7567
2. KillemWieft / 555 / +91 / +24 / 189 / 320
3. aeque / 509 / +35 / +25 / 1177 / 1565
4. devzero / 458 / +5 / +14 / 393 / 491
5. HappyCharly / 443 / +4 / +5 / 373 / 507
6. hemarookworst / 438 / +16 / +22 / 721 / 1025
7. Dr.Mikey / 377 / +17 / +1 / 204 / 310
8. Harrie / 374 / +95 / +4 / 481 / 639
9. gebrokenglas / 324 / +23 / +30 / 1030 / 1385
10. _UserName_ / 318 / +7 / +22 / 234 / 353
11. mario390 / 295 / +21 / +70 / 110 / 194
12. Lovely / 287 / +35 / +100 / 1134 / 1378
13. Rob / 275 / +1 / +30 / 162 / 239
14. KoningWouter / 241 / +7 / +3 / 736 / 932
15. StevenHyde / 229 / +17 / +31 / 637 / 804
16. Sally / 197 / +16 / +30 / 83 / 137
17. Fogel / 178 / +9 / +23 / 222 / 322
18. Moonlight / 165 / +5 / +4 / 359 / 455
19. MizzezAmy / 154 / +11 / +21 / 858 / 1062
20. kree / 151 / +26 / +2 / 315 / 415SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hey Grrrrrrrrquote:
Ik stem voor weekendquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:16 schreef devzero het volgende:
[..]
En daarmee verklaar ik het weekend
of zal ik nog een beetje werk gaan doenI'm surrounded by morons!
Ik ga werkenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hallo Dottert!quote:
@Harrie @hemarookworst Om er zeker van te zijn dat de biertjes nog van goede kwaliteit zijn bij de Loc Brewery op 31 mei ga ik er op Hemelvaart nog even lunchen en voorproeven."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jij hebt er ook wel wat voor over hequote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:harrie @:hemarookworst Om er zeker van te zijn dat de biertjes nog van goede kwaliteit zijn bij de Loc Brewery op 31 mei ga ik er op Hemelvaart nog even lunchen en voorproeven.![]()
![]()
Weekend is voor watjesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
klinkt als een uitnodigingquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:harrie @:hemarookworst Om er zeker van te zijn dat de biertjes nog van goede kwaliteit zijn bij de Loc Brewery op 31 mei ga ik er op Hemelvaart nog even lunchen en voorproeven.![]()
![]()
Nou ja, je wil toch dat iedereen het een beetje naar z'n zin heeft op zo'n meet. Dus dan is checken hoe het met de paters staat wel verstandig toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Absoluut, dat wordt zeker gewaardeerdquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, je wil toch dat iedereen het een beetje naar z'n zin heeft op zo'n meet. Dus dan is checken hoe het met de paters staat wel verstandig toch.![]()
sterker nog, dat is noodzakelijk daarom ben ik nu ook alvast aan het voorproevenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, je wil toch dat iedereen het een beetje naar z'n zin heeft op zo'n meet. Dus dan is checken hoe het met de paters staat wel verstandig toch.![]()
![]()
Gewoon even kijken of ze nog smaken. Da's gewoon verstandig.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
sterker nog, dat is noodzakelijk daarom ben ik nu ook alvast aan het voorproeven"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik heb hemelvaart al in mijn agenda staanquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon even kijken of ze nog smaken. Da's gewoon verstandig.![]()
![]()
Weet je of ze er ook Kasteel Rouge 0.0 hebben?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
Zijn er ook cocktails?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:harrie @:hemarookworst Om er zeker van te zijn dat de biertjes nog van goede kwaliteit zijn bij de Loc Brewery op 31 mei ga ik er op Hemelvaart nog even lunchen en voorproeven.
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Oeh of deze (eventueel met alcohol) die is ook lekker jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Weet je of ze er ook Kasteel Rouge 0.0 hebben?![]()
Alcohol-vrij bier en dan een scheut vodka erbij doenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh of deze (eventueel met alcohol) die is ook lekker ja![]()
Volgens mij wel, maar lang geleden alweer dat ik naar de website had gekeken.... (ivm die meet)quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
En dan noemen we het een cocktailquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Alcohol-vrij bier en dan een scheut vodka erbij doen
Oh, ik wist niet dat er een website is. Ik heb alleen naar de website van de Nacht gekekenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar lang geleden alweer dat ik naar de website had gekeken.... (ivm die meet)
Dat durf ik niet te zeggenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Weet je of ze er ook Kasteel Rouge 0.0 hebben?![]()
![]()
Meen van welquote:
Ben je weer aan het fatshamen? Dacht dat jij wel slimmer was dan datquote:
Alcoholvrij bier voor volwassenenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Alcohol-vrij bier en dan een scheut vodka erbij doen
Alcoholvrij bier is ook bier!
Misschien dat ik ook wel alcoholvrij blijf, als ik geen zin heb om 200 euro te lappen voor een hotelkamer.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Hotelprijzen zijn echt bezopen tegenwoordig ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien dat ik ook wel alcoholvrij blijf, als ik geen zin heb om 200 euro te lappen voor een hotelkamer.
Naja ik heb laatste tijd toch best wat hotels gehad voor max 150 euri per kamer, maar lijkt of Tilburg amper opties heeft en alle goedkope dingen zitten al volquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hotelprijzen zijn echt bezopen tegenwoordig ja.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik vind 150 ook echt al veelquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja ik heb laatste tijd toch best wat hotels gehad voor max 150 euri per kamer, maar lijkt of Tilburg amper opties heeft en alle goedkope dingen zitten al vol![]()
Ik ben hotels aan het boeken voor mijn vakantie over een paar weken: Melbourne en Sydney zijn geen goedkope plaatsen en als je iets betaalbaars vindt, dan ben je > $25 per dag kwijt aan perkeerkosten. Terwijl de hotels bij de parken waar we naar toe gaan een stuk goedkoper zijn (en de giftige spinnen komen gratis bij de kamers)quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien dat ik ook wel alcoholvrij blijf, als ik geen zin heb om 200 euro te lappen voor een hotelkamer.![]()
Oh ja parkeerkosten ook al zo iets. Was in de randstad ook al gelijk 25 euro per dag.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben hotels aan het boeken voor mijn vakantie over een paar weken: Melbourne en Sydney zijn geen goedkope plaatsen en als je iets betaalbaars vindt, dan ben je > $25 per dag kwijt aan perkeerkosten. Terwijl de hotels bij de parken waar we naar toe gaan een stuk goedkoper zijn (en de giftige spinnen komen gratis bij de kamers)Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
En ga je ook de Nacht voorproeven?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:harrie @:hemarookworst Om er zeker van te zijn dat de biertjes nog van goede kwaliteit zijn bij de Loc Brewery op 31 mei ga ik er op Hemelvaart nog even lunchen en voorproeven.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lijkt me een prima antwoordquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:08 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
De horror. Wat moet ik hier in godsnaam op antwoorden? Ik heb geen vrouw en godzijdank ook geen kinderen.
Gewoon antwoorden dat je vrouw en dochter dan niet kunnen, maar dat jij graag langs komt. Eens kijken hoe snel je daar reacties op krijgtquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:08 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
De horror. Wat moet ik hier in godsnaam op antwoorden? Ik heb geen vrouw en godzijdank ook geen kinderen.![]()
Oja ik moet mijn "Zeker" aanmelding voor de meet helaas naar "Waarschijnlijk niet" zetten.
Krijg het financieel niet rond.![]()
Oh, of dit is misschien nog wel een beter antwoord jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon antwoorden dat je vrouw en dochter dan niet kunnen, maar dat jij graag langs komt. Eens kijken hoe snel je daar reacties op krijgt
Goed idee dev!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon antwoorden dat je vrouw en dochter dan niet kunnen, maar dat jij graag langs komt. Eens kijken hoe snel je daar reacties op krijgt![]()
"Ok doei"quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:08 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
De horror. Wat moet ik hier in godsnaam op antwoorden? Ik heb geen vrouw en godzijdank ook geen kinderen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:10 schreef KoningWouter het volgende:
Oja ik moet mijn "Zeker" aanmelding voor de meet helaas naar "Waarschijnlijk niet" zetten.
Oh jammer, maar aan- en afmeldingen het liefst met mentions, het is dat ik dit toevallig lees anders had ik het gemistquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:10 schreef KoningWouter het volgende:
Krijg het financieel niet rond.Uw ADH vitamine Worst
Ja maar moet eerlijk zeggen dat ik ook geen zin heb om dan langs te komen als daar de kinderen bij zijn. Wat een achterlijk plan ook. Alle kinderen zijn van verschillende leeftijden en een paar hebben een half jaar een baby.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon antwoorden dat je vrouw en dochter dan niet kunnen, maar dat jij graag langs komt. Eens kijken hoe snel je daar reacties op krijgt
Heren en vrouwen -> geen kinderen. Prima![]()
Zal ijs met slagroom nemen als dessert bij de Loc op Hemelvaart.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En ga je ook de Nacht voorproeven?
Krijg het financieel niet rond.Jammer. Maar ast nie kan dan kan 't nie
Ik herken me wel in dit sentimentquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar moet eerlijk zeggen dat ik ook geen zin heb om dan langs te komen als daar de kinderen bij zijn. Wat een achterlijk plan ook. Alle kinderen zijn van verschillende leeftijden en een paar hebben een half jaar een baby.
Heren en vrouwen -> geen kinderen. Prima
Maar mensen met kinderen soms iets minderWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
![]()
![]()
![]()
#gofundKWI'm surrounded by morons!
Als vader met kind tiener begrijp ik prima wat je bedoelt. De sfeer is gewoon totaal anders als er kinderen bij zijn. Als ik naar een "volwassenen" event ga, probeer ik te zorgen dat er opvang is voor mijn dochter (of als ze die week bij haar moeder is).quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar moet eerlijk zeggen dat ik ook geen zin heb om dan langs te komen als daar de kinderen bij zijn. Wat een achterlijk plan ook. Alle kinderen zijn van verschillende leeftijden en een paar hebben een half jaar een baby.
Heren en vrouwen -> geen kinderen. Prima![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nah dat wil ik echt niet. Dan voel ik me de hele dag schuldig.
Ja ik ga er even een nachtje over slapen. Er heeft ook nog niemand gereageerd dus ik wacht dat wel even af.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Als vader met kind tiener begrijp ik prima wat je bedoelt. De sfeer is gewoon totaal anders als er kinderen bij zijn. Als ik naar een "volwassenen" event ga, probeer ik te zorgen dat er opvang is voor mijn dochter (of als ze die week bij haar moeder is).
Het is een bijeenkomst van onze jaarclub. Dat waren vroeger de mannen onder elkaar. Dat er nu aanhang is, prima. Leuk. Maar wat je zegt: met kinderen wordt gewoon helemaal anders. Dat wordt geen feestje voor ons maar voor de kids. (die ik niet heb)![]()
Meetupdate van 16-05-2025
NOG TWEE WEKEN!1!!! Weersvoorspelling durf ik nog niet te check maar heb er soberso zin an![]()
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @gebrokenglas
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Mickytjuh (kwam vroeger veel bij de Nacht, kijkt wel of ze nog na de rest van de meet met wildvreemde mannen er naar toe durft)
🟩 @loveyoulongtime (als ie de vlucht kan omboeken wat ie toch niet doet)
🟩 @Monsterkoekie (komt ook gewoon als Killem en ik komen omdat ze zich dan wel vermaakt)
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨@loveislikeakiss (een misschien want half in de burnout)
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @Stoorzendert Gaat het tijdig in zijn agenda zetten dat hij wel komt met het vervoer enzo.
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat moment daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou is het met tieners vaak al een stuk moeilijker om ze mee te slepen naar 'volwassenen' events.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Als vader met kind tiener begrijp ik prima wat je bedoelt. De sfeer is gewoon totaal anders als er kinderen bij zijn. Als ik naar een "volwassenen" event ga, probeer ik te zorgen dat er opvang is voor mijn dochter (of als ze die week bij haar moeder is).![]()
De Nacht komen ze überhaupt niet in zelfs.![]()
Net te laat voor 22:22They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mijn dochter zou ook niet mee willen. Maar ik ben ook niet echt welkom bij dingen met haar vriendinnenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou is het met tieners vaak al een stuk moeilijker om ze mee te slepen naar 'volwassenen' events.![]()
De Nacht komen ze überhaupt niet in zelfs.![]()
![]()
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn dochter zou ook niet mee willen. Maar ik ben ook niet echt welkom bij dingen met haar vriendinnen
Nietquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn dochter zou ook niet mee willen. Maar ik ben ook niet echt welkom bij dingen met haar vriendinnen
Wees blij man
![]()
![]()
Shit waar ben ik mee bezig, ga ik de intercity instappen ipv sprinter die dus niet bij mijn huis stoptUw ADH vitamine Worst
Moet wel zeggen dat het in mijn vriendengroep vaak zo is dat kinderverjaardagen gewoon misbruikt worden om een braspartij voor de volwassenen te organiseren![]()
Vinden die jong ook altijd helemaal prima trouwens, als ze maar cadeaus/geld krijgen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wel luxe, een trein die bij je huis stopt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
Shit waar ben ik mee bezig, ga ik de intercity instappen ipv sprinter die dus niet bij mijn huis stopt"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oeps.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
Shit waar ben ik mee bezig, ga ik de intercity instappen ipv sprinter die dus niet bij mijn huis stopt
Nu nog onderweg naar huis, dus?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Vrienden? Wat ben jij dan voor nepfokker?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Moet wel zeggen dat het in mijn vriendengroep vaak zo is dat kinderverjaardagen gewoon misbruikt worden om een braspartij voor de volwassenen te organiseren![]()
Vinden die jong ook altijd helemaal prima trouwens, als ze maar cadeaus/geld krijgen.
En als die oudjes het gezellig hebben dan worden ze ook niet in de gaten gehoudenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vinden die jong ook altijd helemaal prima trouwens, als ze maar cadeaus/geld krijgen.![]()
![]()
Nog 10 min met de tweewielertquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel luxe, een trein die bij je huis stopt.Uw ADH vitamine Worst
Ik heb gehoord dat hij dat de 31ste graag aan je uit wil leggen hoe dat allemaal zitquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Vrienden? Wat ben jij dan voor nepfokker?![]()
![]()
Ik fok dan ook maar part time hè.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Vrienden? Wat ben jij dan voor nepfokker?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Ooooooh Ja dan is het wel geoorloofd inderdaad.quote:
Oh jee...quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Denk niet dat hij dt bedoeldequote:
Goede dingen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan moet hij duidelijker zijn, bij zoveel kut denk ik aan andere dingen
vanacht ben ik bij
scheißen eingeslapen
word ik wakker was de
drol onder meUw ADH vitamine Worst
Als ik het lees dan bukt er net iemand met een veel te kort rokje met een clit tot aan het knieën ofzoquote:![]()
HEMA toch. Wat smijt je toch met vleeswarenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Ik snapquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
vanacht ben ik bij
scheißen eingeslapen
word ik wakker was de
drol onder me
Watquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
vanacht ben ik bij
scheißen eingeslapen
word ik wakker was de
drol onder meOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ohw.quote:
Dus nog niet bijna thuis?
Of toch bijna thuis?
Dan meteen bedje in?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat is kut ver over de knieënquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als ik het lees dan bukt er net iemand met een veel te kort rokje met een clit tot aan het knieën ofzo
Uw ADH vitamine Worst
Doorregen lapjesquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HEMA toch. Wat smijt je toch met vleeswarenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zo heeft ieder z'n eigen interpretatie.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als ik het lees dan bukt er net iemand met een veel te kort rokje met een clit tot aan het knieën ofzo![]()
![]()
Zo dan. 🫢 dat woordje is wel geliefd hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verkeerde account marioquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
vanacht ben ik bij
scheißen eingeslapen
word ik wakker was de
drol onder me![]()
hoi marioquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
vanacht ben ik bij
scheißen eingeslapen
word ik wakker was de
drol onder me![]()
Hoe hangen jouw lapjes erbij vandaag?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan. 🫢 dat woordje is wel geliefd hier
Nee ik ga vreten als ik thuis benquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw.
Dus nog niet bijna thuis?
Of toch bijna thuis?
Dan meteen bedje in?Uw ADH vitamine Worst
Oh ja, jou kennendequote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik ga vreten als ik thuis ben
waar ben je geweest man dat je zo'n honger hebtquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik ga vreten als ik thuis ben![]()
![]()
Dit dat zus zoquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
waar ben je geweest man dat je zo'n honger hebtUw ADH vitamine Worst
HEMAquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
Zul je zien dat ik straks station mis
UITSTAPPEN!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
WEL PAS ALS IE STIL STAAT HÈ!11!!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Juiste station eruit?quote:
Eerder gaan de deuren toch niet openquote:
Vroeger kreeg je die dingen relatief makkelijk openquote:
Nee nog tweequote:Als je ruitje eruit tikt kan je dr ook uitquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je die dingen relatief makkelijk openUw ADH vitamine Worst
Misschien traint ie voor het WK zo laat mogelijk instappen voordat de deuren dicht gaanUw ADH vitamine Worst
Of voor het AVRO/TROS programma 'spring er eens (zo laat mogelijk) in.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien traint ie voor het WK zo laat mogelijk instappen voordat de deuren dicht gaan![]()
Oh.quote:
Eh....
Nog 1 nu dan?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
HEMA UITSTAPPEN!1!!!!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Meetupdate van 16-05-2025
NOG TWEE WEKEN!1!!! Weersvoorspelling durf ik nog niet te check maar heb er soberso zin an![]()
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:Mickytjuh (kwam vroeger veel bij de Nacht, kijkt wel of ze nog na de rest van de meet met wildvreemde mannen er naar toe durft)
🟩 @:loveyoulongtime (als ie de vlucht kan omboeken wat ie toch niet doet)
🟩 @:Monsterkoekie (komt ook gewoon als Killem en ik komen omdat ze zich dan wel vermaakt)
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨@:loveislikeakiss (een misschien want half in de burnout)
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:Stoorzendert Gaat het tijdig in zijn agenda zetten dat hij wel komt met het vervoer enzo.
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat moment daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
Ik kom niet zoals ik vorige week al zei. Ik heb het te druk. SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik heb het weleens gehad dat ik zo in m'n telefoon verdiept was of een filmpje aan het kijken was dat ik te ver door ben gereden met de trein.![]()
![]()
Die had ik even niet scherpquote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik kom niet zoals ik vorige week al zei. Ik heb het te druk. Sorry
Dacht tussendoor ook even de meter te laten vervangen door zo'n 'slimme' omdat ze maar bleven zeiken![]()
Ik geregeld dat er iemand aanwezig was, die zeikgast moeilijk doen dat ie over een stukje steiger moest stappen met zijn zware koffer. Dat ook opgelost. Sluit de boel aan, test de gasmeter, merkt een gaslek op, zegt tegen mijn moeder (die aanwezig was), gas is eraf want lek, succes ermee! Doei!![]()
![]()
![]()
Nja, 6 van die installatiebedrijven opgebeld, de laatste wilde komen kijken. Inderdaad, iets mis... Ik moest mijn hele binnenmuur maar openslijpen en dan zou het niet zo duur zijn![]()
![]()
Gelukkig een kennis in dat gebied. Dus gisterenavond tot 23u gebuffeld om een gasleiding (dubbele mantel) door de spouw te duwen van de garage tot zolder. Maar 't is geluktNiet helemaal volgens de regels denk ik, maar wel veilig
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Hoe denk je dat ik in Amerika ben beland. Verkeerde trein...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:02 schreef Shii het volgende:
Ik heb het weleens gehad dat ik zo in m'n telefoon verdiept was of een filmpje aan het kijken was dat ik te ver door ben gereden met de trein.![]()
Uiteraard ff geschets zodat ik weet hoeveel hout ik precies moet kopen![]()
Maar dat mot het worden. Beetje uitvullen hier en daar denk ik wel, maar komt goed. Morgen verder
Is niet de bedoeling dat je in je telefoon kijkt als je de trein bestuurt hequote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:02 schreef Shii het volgende:
Ik heb het weleens gehad dat ik zo in m'n telefoon verdiept was of een filmpje aan het kijken was dat ik te ver door ben gereden met de trein.Uw ADH vitamine Worst
Mooi zoquote:
fap ze.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oeps.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is niet de bedoeling dat je in je telefoon kijkt als je de trein bestuurt he![]()
![]()
Spotjes en bekabeling zijn ook al binnen. Komen 5 spots in. +alles wat in de keuken zelf komt (greeplijstverlichting + spots onder de bovenkasten). Genoeg licht lijkt me
https://bluecirclecasting.nl/aanmelden-gastquote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:11 schreef Stoorzendert het volgende:
En nog wat kunnen werken met de elektra en plafond. Moet over 2 weken klaar!![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.classmedia.com/jobs/oldje-jobs.phpquote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:16 schreef aeque het volgende:
[..]
https://bluecirclecasting.nl/aanmelden-gastUw ADH vitamine Worst
Nog niet oud genoeg.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.classmedia.com/jobs/oldje-jobs.php
Bahbahquote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.classmedia.com/jobs/oldje-jobs.php“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Zo'n jong sletje bedoel je nuquote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon een aangename aanvulling op je pensioenpotje![]()
![]()
Die vrouw wel, maar die ouwe griebel...quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
BlokOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Rustig voor een vrijdag wel. Iedereen d'n hort op?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Kan.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:30 schreef Stoorzendert het volgende:
Rustig voor een vrijdag wel. Iedereen d'n hort op?
Ik niet.
Oh, al wel veel naar bedje toeOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nee, lummelenquote:
Nee ik zag net een website die ik nog niet kendequote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:30 schreef Stoorzendert het volgende:
Rustig voor een vrijdag wel. Iedereen d'n hort op?dus ben ik maar gewoon bier gaan drinken want ik val niet op ouwe geile mannen
![]()
Hier ook op bed. Nog maar ff potje poker op mijn telefoon spelen ondertussenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wel op geile oude vrouwen. Gotchaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee ik zag net een website die ik nog niet kendedus ben ik maar gewoon bier gaan drinken want ik val niet op ouwe geile mannen
![]()
LOLquote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maar wel op geile oude vrouwen. Gotcha![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: