Misschien moeten we Espresso maar helemaal plat stemmen en naar de winst helpen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:29 schreef Greys het volgende:
Joost postte een knalblauw vlak in z'n instastory vandaag en ik blijf delulu - zo noemen de hoppers2dat tegenwoordig - want in denk dat dat betekent dat ie z'n Europapa pak weer aantrekt voor 5 seconden Tommy stage invader.
Officieel mag dat natuurlijk helemaal niet van de EBU maar als ik hen was gaf ik toestemming want tis maar paar seconden en geen zang en zo komen ze misschien weer in een wat beter blaadje bij de fans.
Ik zag hem ook! Wat een giller!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:29 schreef Greys het volgende:
Joost postte een knalblauw vlak in z'n instastory vandaag en ik blijf delulu - zo noemen de hoppers2dat tegenwoordig - want in denk dat dat betekent dat ie z'n Europapa pak weer aantrekt voor 5 seconden Tommy stage invader.
Officieel mag dat natuurlijk helemaal niet van de EBU maar als ik hen was gaf ik toestemming want tis maar paar seconden en geen zang en zo komen ze misschien weer in een wat beter blaadje bij de fans.
Zou goud zijn. Maar ik denk dat hij nog in Azië is.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:29 schreef Greys het volgende:
Joost postte een knalblauw vlak in z'n instastory vandaag en ik blijf delulu - zo noemen de hippers dat tegenwoordig - want in denk dat dat betekent dat ie z'n Europapa pak weer aantrekt voor 5 seconden Tommy stage invader.
haha erg leukquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:06 schreef Momo het volgende:
[ tiktok ]
Lol dit filmpje van alle Baltische Staten
Was Queen of Kings een ding buiten het ESF om?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk dat deze inzending een kleine outsider is in de televote. Het nummer is een beetje viral gegaan op tiktok en instagram, ook mede door Italiaanse influencers/content creators. Net als Queen of Kings in 2023 kunnen mensen dit herkennen en daarom hierop stemmen.
Een collega van mij heeft niets met ESF maar kende dit liedje verrassend genoeg wel omdat hij het vaak voorbij hoort komen.
Was toen (en later?) een enorme hype op Tiktok.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was Queen of Kings een ding buiten het ESF om?
Ik heb het eerder dit jaar voor het eerst in het wild gehoord, maar dat was in Noorwegen dus telt niet echt
Ik hoorde vandaag dat het in zelfs in top 10 meest gestreamde ESC-nummers ooit staat. Dus samen met Euphoria, Arcade, Waterloo etc.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was Queen of Kings een ding buiten het ESF om?
Ik heb het eerder dit jaar voor het eerst in het wild gehoord, maar dat was in Noorwegen dus telt niet echt
Bizar.quote:
Dit zei ik toen hij net had gewonnen. Als je mij toen had verteld dat dit hoog bij de jury's en uiteindelijk 3de zou worden had ik je uitlachenquote:Op zondag 16 februari 2025 11:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie dit nog wel een shocking NQ worden. (Een NQ door NQ)
Ook in Engeland komt ie binnen, op 40quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:22 schreef Cee het volgende:
Het nummer komt deze week binnen op 29 in de top 40.
Ja, het is niet zo gigantisch als zijn voorbeelden Joost en Käärijä, maar nog steeds een bijzonder mooie hit, en één van de grootste van de voorbije jaren:quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:49 schreef Greys het volgende:
Tommy zal geen spijt hebben dat hij aan Eurovision meedeed.
[ x ]
En ook nog een héél goed gevulde tour.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is niet zo gigantisch als zijn voorbeelden Joost en Käärijä, maar nog steeds een bijzonder mooie hit, en één van de grootste van de voorbije jaren:
[ x ]
We noteren officieel een hitquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:27 schreef Cee het volgende:
Gestegen van nummer 29 naar nummer 17 in de Top 40 deze week
quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:19 schreef Greys het volgende:
Kennelijk een onpopulaire mening maar ik ben dól op Espresso Macchiato van Tommy en had dat na alle negatieve commentaren alles behalve verwacht.
Ik vind het zalig aanstekelijk en ga van het coupletriedeltje automatisch van die charleston-achtige dansjes doen met m'n handen haha. Echt heerlijk. En de tekst is echt zo lollig Duolingo Italiaans en die videoclip is om te gieren met z'n droge muil. Sorry geen sorry.
Ja, het gekke is eigenlijk dat flauwe graphics en een neppe stage invasion zo ongeveer de slechtste ideeën zijn voor een staging, maar hier werkte het wonderwel prima.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:32 schreef TheVulture het volgende:
Mijn eerste commentaar was dat ik het geinig vond maar de "kick" miste zoals Baby Lasagna, Kaarija en Joost dat wel hadden.
Had niet gedacht dat het 3 minuten kon blijven boeien maar juist in de live-uitvoering met de slimme staging en de graphics kwam dit veel beter uit de verf dan Europapa
Waarom waren de “fans” op de social media eigenlijk boos op hem, anders dan dat hij geen blonde vrouw is met een dance liedje uit de ‘00s?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:02 schreef Cee het volgende:
Ik had anders van hem verwacht maar ik vond het wel meteen leuk. Niet baanbrekend, maar aanstekelijk genoeg om in mijn top 10 te houden.
Zodra ik merkte dat mensen in de ESC fanbubble en -media besloten zowat collectief Tommy als de Class Villain te bestempelen terwijl m’n collega’s op werk in maart me vroegen naar ‘dat grappige espresso liedje’ wist ik dat dit het goed ging doen.
Omdat hij niet enthousiast genoeg reageerde toen hij won, omdat hij arrogant is, omdat hij (volgens hen) de competitie wilde trollen en de kans afnam van andere artiesten die dolgraag naar ESF wilden, omdat hij niet leuk meedoet met filmpjes van andere artiesten, omdat hij z’n video van YouTube haalde, omdar z’n lied niet leuk is, omdat er geen moeite in een goede staging werd gedaan, omdat hij vrienden is met mensen die fans niet leuk vinden etc etc.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarom waren de “fans” op de social media eigenlijk boos op hem, anders dan dat hij geen blonde vrouw is met een dance liedje uit de ‘00s?
Ja, het zullen ook wel hoge bomen zijn die veel wind vangen. Tegen Joost was ook veel weerstand immers.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat hij niet enthousiast genoeg reageerde toen hij won, omdat hij arrogant is, omdat hij (volgens hen) de competitie wilde trollen en de kans afnam van andere artiesten die dolgraag naar ESF wilden, omdat hij niet leuk meedoet met filmpjes van andere artiesten, omdat hij z’n video van YouTube haalde, omdar z’n lied niet leuk is, omdat er geen moeite in een goede staging werd gedaan, omdat hij vrienden is met mensen die fans niet leuk vinden etc etc.
Iedere keer dat werd bewezen dat zo’n reden best wel onzin was bedacht men een nieuwe en dan kom je al gauw op bovenstaande lijst.
Ik verander in de link x nog altijd in twitter, dan werkt de link meteen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:11 schreef Greys het volgende:
Moeten jullie ook de X-link van een tweet altijd vier keer ofzo invoeren via dat knopje voor je géén foutmelding krijgt en hem kunt posten? Ik heb dat echt al een jaar ofzo.
Jaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:11 schreef Greys het volgende:
Moeten jullie ook de X-link van een tweet altijd vier keer ofzo invoeren via dat knopje voor je géén foutmelding krijgt en hem kunt posten? Ik heb dat echt al een jaar ofzo.
Oh!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik verander in de link x nog altijd in twitter, dan werkt de link meteen.
Een plekje gezakt naar nummer 18.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:27 schreef Cee het volgende:
Gestegen van nummer 29 naar nummer 17 in de Top 40 deze week
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |