Hahaha ik zag het. Estland stuurt een "Stefano Keizer lookalike". Maar hij heeft Noorwegen inmiddels ook gepost.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:10 schreef Momo het volgende:
Aran Bade is toevallig dit en Malta aan het posten zodat Henk en Ingrid kunnen zeggen dat het allemaal gekkigheid is op het songfestival.
Podium verwacht ik eigenlijk niet, maar je weet het maar nooit met hen denk ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:56 schreef d_elise het volgende:
Dus.. Denken we dat Joost alsnog op het podium in Basel staat? Ik verwacht hem namelijk ook wel in die nieuwe clip terug te zien.
Ik herhaalquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Espresso Macchiato wel geinig, maar het heeft niet de "kick" die een Kaarija, Baby Lasagna en Joost wel hadden, dit kabbelt door en je hebt het na 30 seconden eigenlijk al helemaal gehoord.
Ben het met je eens! Clip en/of visuals voor de staging lijken me het meest logisch. Vooral heel ook benieuwd wat Tommy van plan is met de EBU.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Podium verwacht ik eigenlijk niet, maar je weet het maar nooit met hen denk ik.
Clip wel gok ik. En/of iets met visuals ofzo. Of helemaal niks. Benieuwd.
Nee joh. Die is klaar met het Songfestival.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:56 schreef d_elise het volgende:
Dus.. Denken we dat Joost alsnog op het podium in Basel staat? Ik verwacht hem namelijk ook wel in die nieuwe clip terug te zien.
Ik had vooraf juist wel heel veel met dit nummer. Maar de zang (vooral in het refrein) houdt niet op en ik had wel echt heeeeel veel meer van de act verwacht. Het begint leuk, maar als je dan dat einde ziet op de schouder van de bodyguard dan moet je daar wel echt heel veel meer van kunnen maken. Maar wie weet pakt hij straks uit, het kan alleen maar meevallen 😅.quote:Op zondag 16 februari 2025 01:44 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had me voorgenomen om ook niet al te negatief te gaan doen, maar dit jaar maakt het voorlopig erg lastig. Ik had vooraf al niks met dit nummer, het is m'n smaak niet. Maar met een goed optreden had ik het nog wel willen accepteren als inzending.
Maar hou op met me hoor, dit was toch belachelijk slecht qua zang? We zijn weer keihard aan het afglijden naar een bijzonder twijfelachtig niveau.
Een wattesquote:Op zondag 16 februari 2025 11:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie dit nog wel een shocking NQ worden. (Een NQ door NQ)
De rest van hem staat allemaal nog op de Eurovision instagram, z'n foto en een filmpje van hem aan Eurovisiefans. Ik denk zelf dat hij wil dat z'n nieuwe clip op de Eurovision youtube komt. Die hij al had aangekondigd voor als hij in Estland zou winnen.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:33 schreef Nexum het volgende:
Lied is verwijderd van het officiele Eurovisie kanaal en ook een Instagram Snippet is weggehaald.
Joost 2.0?
Waarom nationale finale optreden dan weghalen?quote:Op zondag 16 februari 2025 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
De rest van hem staat allemaal nog op de Eurovision instagram, z'n foto en een filmpje van hem aan Eurovisiefans. Ik denk zelf dat hij wil dat z'n nieuwe clip op de Eurovision youtube komt. Die hij al had aangekondigd voor als hij in Estland zou winnen.
Geen idee. Maar dat is de enige reden die ik kan bedenken. Denk niet dat er "Joost 2.0" drama is zoals hierboven gezegd werd, omdat de rest er gewoon nog staat op Eurovision account. Dus ik probeerde een reden te bedenken.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom nationale finale optreden dan weghalen?
Misschien is hij niet tevreden hoe het op beeld staat nu?quote:Op zondag 16 februari 2025 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dat is de enige reden die ik kan bedenken. Denk niet dat er "Joost 2.0" drama is zoals hierboven gezegd werd, omdat de rest er gewoon nog staat op Eurovision account. Dus ik probeerde een reden te bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |