Misschien moeten we Espresso maar helemaal plat stemmen en naar de winst helpen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:29 schreef Greys het volgende:
Joost postte een knalblauw vlak in z'n instastory vandaag en ik blijf delulu - zo noemen de hoppers2dat tegenwoordig - want in denk dat dat betekent dat ie z'n Europapa pak weer aantrekt voor 5 seconden Tommy stage invader.
Officieel mag dat natuurlijk helemaal niet van de EBU maar als ik hen was gaf ik toestemming want tis maar paar seconden en geen zang en zo komen ze misschien weer in een wat beter blaadje bij de fans.
Ik zag hem ook! Wat een giller!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:29 schreef Greys het volgende:
Joost postte een knalblauw vlak in z'n instastory vandaag en ik blijf delulu - zo noemen de hoppers2dat tegenwoordig - want in denk dat dat betekent dat ie z'n Europapa pak weer aantrekt voor 5 seconden Tommy stage invader.
Officieel mag dat natuurlijk helemaal niet van de EBU maar als ik hen was gaf ik toestemming want tis maar paar seconden en geen zang en zo komen ze misschien weer in een wat beter blaadje bij de fans.
Zou goud zijn. Maar ik denk dat hij nog in Azië is.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:29 schreef Greys het volgende:
Joost postte een knalblauw vlak in z'n instastory vandaag en ik blijf delulu - zo noemen de hippers dat tegenwoordig - want in denk dat dat betekent dat ie z'n Europapa pak weer aantrekt voor 5 seconden Tommy stage invader.
haha erg leukquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:06 schreef Momo het volgende:
[ tiktok ]
Lol dit filmpje van alle Baltische Staten
Was Queen of Kings een ding buiten het ESF om?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk dat deze inzending een kleine outsider is in de televote. Het nummer is een beetje viral gegaan op tiktok en instagram, ook mede door Italiaanse influencers/content creators. Net als Queen of Kings in 2023 kunnen mensen dit herkennen en daarom hierop stemmen.
Een collega van mij heeft niets met ESF maar kende dit liedje verrassend genoeg wel omdat hij het vaak voorbij hoort komen.
Was toen (en later?) een enorme hype op Tiktok.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was Queen of Kings een ding buiten het ESF om?
Ik heb het eerder dit jaar voor het eerst in het wild gehoord, maar dat was in Noorwegen dus telt niet echt
Ik hoorde vandaag dat het in zelfs in top 10 meest gestreamde ESC-nummers ooit staat. Dus samen met Euphoria, Arcade, Waterloo etc.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was Queen of Kings een ding buiten het ESF om?
Ik heb het eerder dit jaar voor het eerst in het wild gehoord, maar dat was in Noorwegen dus telt niet echt
Bizar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |