Alleen heeft Rusland daar 0,0 over te zeggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:05 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het betrekken van Oekraïne en Georgië bij de NAVO en de Europese Unie is gewoon een heel gevoelig punt voor Rusland. De NAVO en de Europese Unie hadden nooit de banden moeten aanhalen met Oekraïne en Georgië.
Die roep kwam toch echt vanuit de Oekraïnse samenleving. Mede doordat Rusland zich niet gedraagd als een goede buur...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:05 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het betrekken van Oekraïne en Georgië bij de NAVO en de Europese Unie is gewoon een heel gevoelig punt voor Rusland. De NAVO en de Europese Unie hadden nooit de banden moeten aanhalen met Oekraïne en Georgië.
Rusland was altijd al de beschermheer van Georgië en Oekraïne en heeft naar mijn inziens ook wel wat te zeggen in hoe je je kameraden behandeld. Als dan één van je vrienden vreemdgaat, dan zeg je daar toch wat van?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alleen heeft Rusland daar 0,0 over te zeggen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:16 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Rusland was altijd al de beschermheer van Georgië en Oekraïne en heeft naar mijn inziens ook wel wat te zeggen in hoe je je kameraden behandeld. Als dan één van je vrienden vreemdgaat, dan zeg je daar toch wat van?
Ja, zelfde als dat je de maffia "beschermgeld" moet betalen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:16 schreef Erno-BE het volgende:
Rusland was altijd al de beschermheer van Georgië en Oekraïne
Ja, en je schiet zijn huis in puin, verkracht zijn vrouw en ontvoert zijn kinderen.. want ja, daar heb je toch wat over te zeggen..quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:16 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Rusland was altijd al de beschermheer van Georgië en Oekraïne en heeft naar mijn inziens ook wel wat te zeggen in hoe je je kameraden behandeld. Als dan één van je vrienden vreemdgaat, dan zeg je daar toch wat van?
Je hebt z'n München speech uit 2008 toch wel gehoord?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:46 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Daarvoor was er al gezeik hoor... Het leek allemaal wel goed te gaan tussen de Russen en ons.. Maar in werkelijkheid was Putin ons gewoon in slaap aan het sussen; en tegelijkertijd onrust hier veroorzaken door bijvoorbeeld desinformatie te lanceren.
Dit is wel Olympische klasse mentale gymnastiek zeg.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:16 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
En Genghis was de beschermheer van China ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:16 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Klopt, ik verkracht ook regelmatig de vrouwen van mijn vrienden. Zo werkt dat nou eenmaal.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:16 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Rusland beschermde Oekraine en Georgie tegen Rusland, niemand anders was namelijk van plan die landen aan te vallen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:16 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
2007 bedoel je.. Maar wat heeft dat van doen met mijn verhaal? Er was (voor het gevoel van de meeste mensen) geen directe dreiging voor Europa/het westen. Natuurlijk gebeurde er van alles en nog wat, maar voor de gewone mens niet echt zichtbaar of beter gezegd, de westerse bevolking had er geen oog voor..quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je hebt z'n München speech uit 2008 toch wel gehoord?
Volgens mij is dit erg naïef gedacht. Het is een feit dat de Russen betaalden om wat stickers te plakken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
In dit topic op dit forum posten heeft niets met beïnvloeding te maken omdat het maar door een heel beperkt aantal mensen gelezen wordt die zich er verder ook helemaal niet door laten beïnvloeden. Verder hebben deze mensen nauwelijks iets te vertellen in de maatschappij, dus vanuit dat oogpunt is het ook niet de moeite.
Zoals ik al zei: van beïnvloeding hebben jullie bijna net zo weinig verstand als van militaire zaken, zou dat mogelijk zijn.
Het is misgegaan doordat de Russen een oorlog gestart zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De banden tussen Europa en Rusland waren best warm toen de geest van Merkel en Sarkozy nog rondwaarde in het Europese denken. Er was prima mee samen te werken. Wij kenden hun gevoeligheden en handelde daar na. Wij hebben de Russen snel economisch en technologisch laten groeien door afname van energie en export van technologie. Ergens is er iets misgegaan. En dat is niet alleen het imperiale denken van ome Vlad.
Ik kan me toch niet voorstellen dat de Russen dit expres zouden doen zeg. Poetin ziet er nog wel zo gezond uit tegenwoordig.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:57 schreef ExTec het volgende:
Er heeft weer een of andere generaal een foutje gemaakt mensen. Putin zit weer met tranen in z'n ogen in z'n bunker.
[ x ]
Tuurlijk wel. Voormalig sovjet staat.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alleen heeft Rusland daar 0,0 over te zeggen.
Ah mooi, dan hebben wij nog wat te zeggen over Indonesië.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Voormalig sovjet staat.
Mwah.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ah mooi, dan hebben wij nog wat te zeggen over Indonesië.
NY, belgie.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ah mooi, dan hebben wij nog wat te zeggen over Indonesië.
Juist daarom heeft Rusland niet meer over Oekraïne te zeggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Voormalig sovjet staat.
"We didn't start the fire" - Billy Joelquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Is het niet een vorm van kortzichtigheid om te veronderstellen dat hoe we nu het e.e.a. doen heulemaal nooit meer gaat veranderen....?
Alsof de wereld begon toen onze generaties het levenslicht zagen, ofzo?
Sinds de Arabische Lente word FOK! geteisterd door politieke trollen met een agenda. Het werd heel duidelijk toen verschillende users het regime van Ghadaffi begonnen te verdedigen en het is niet meer opgehouden. Corona-trollen, klimaat-trollen, Syrië-trollen, neo-liberalisme-trollen, anti-woke trollen en Rusland-trollen. Die vinden FOK! allemaal belangrijk genoeg om daar energie en waarschijnlijk ook geld in te steken. .quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:11 schreef LXIV het volgende:
Net alsof Putin die 10 vaste users die in dit topic op het Fok! Forum komen iets zou interesseren!
Er wordt helemaal niet op de man gespeeld. Er is al reeksen lang discussie met php gevoerd. En ik concludeer uit al die discussies dat hij pro-Rusland is.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Het is wel allemaal heel vermoeiend hoor, dat gebash op php. Dit is nu eenmaal een discussieforum, daar horen mensen met verschillende meningen. Echt iedere keer wordt op de man gespeeld ipv dat er inhoudelijk wordt ingegaan.
Verder is de insinuatie dat php een betaalde Russische trol zou zijn ronduit belachelijk. Net alsof Putin die 10 vaste users die in dit topic op het Fok! Forum komen iets zou interesseren! Het geeft dat jullie net zo weinig kaas gegeten hebben van beïnvloeding als van militaire zaken.
Tot slot zijn de Posts van php vaak wel apart, maar eigenlijk nooit haatzaaiend, beledigend of op de man. Zoals de Posts van de gelukkig verdwenen spicyhaggis wel vaak waren.
Ja en?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er wordt helemaal niet op de man gespeeld. Er is al reeksen lang discussie met php gevoerd. En ik concludeer uit al die discussies dat hij pro-Rusland is.
Ok dus hij is volgens jou pro Russisch.quote:
Het is zeker een big deal.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok dus hij is volgens jou pro Russisch.
Nou en zeg ik dan. Het is niet alsof hij willekeurige Oekraïnse vrouwen aan het verkrachten en vermoorden is toch.
Dus nou en, big deal.
Hey ieder het zijne nietwaar? Zo lang we elkaar de koppen niet inslaan leven en laten leven ja tochquote:
Hij praat dat echter wel goed, dat is ook niet best.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok dus hij is volgens jou pro Russisch.
Nou en zeg ik dan. Het is niet alsof hij willekeurige Oekraïnse vrouwen aan het verkrachten en vermoorden is toch.
Dus nou en, big deal.
Hij krijgt geld ja? En hij, of Poetin zelf, stuurt jou maandelijks een afschrift van z'n rekening of wat is deze?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hij praat dat echter wel goed, dat is ook niet best.
Hij ontkent ook constant alles wat Rusland doet en krijgt geld om hier Russische staatspropaganda te dumpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |