Jawel johquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
Had in de vorige halve finale wel door gegaan .. in deze ... weet ik niet.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:53 schreef Em31 het volgende:
Denk dat ze niet doorgaat ook omdat de aandacht straks vooral naar Erika gaat
Hallo maatquote:
Ja dat krijg je als de zaal zich niet kan gedragenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:54 schreef Cirilico het volgende:
Voor het eerst het hele nummer gehoord. Supergoed gedaan!
Ik hoorde 'Kant' uit het publiek bij de eerste keer, daarna was het opvallend stil.
niet gelachenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo mag een Amerikaanse staat deelnemen?
Was fantastischquote:
Zeker. Leuk voor als je 70 bent.quote:
Lol echt?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dit is die wanhoop vrouw die met elk denkbare talentenjacht of show mee heeft gedaan
Omdat Australiëquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeiden ze een uur geledenquote:
Next Top Model zou ze wel hoge ogen gooienquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dit is die wanhoop vrouw die met elk denkbare talentenjacht of show mee heeft gedaan
In Georgië heb je helemaal geen knappe vrouwenquote:
Heeft de paus geregeldquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap niet dat je iets aan doet waarin je niet kan bewegenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:55 schreef Shii het volgende:
De zangeressen staan nogal eens met een gigantische jurk op een verhoging. Ook niet meer origineel.
En vervolgens jurk uit en op naar de beweging.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je iets aan doet waarin je niet kan bewegen
Yesquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
Deze dame had C'est la Vie toch ook gecoverd?
Indrukwekkend, gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eerste post van de avond.
[ afbeelding ]
Tering. Goated!
Of een volk dat zich niet laat temmen of censureren en gewoon geniet van de avond.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als de zaal zich niet kan gedragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |