SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Neuh maar we struisvogelen lekker door.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed om je weer te zien.
Alles goed verder?
Ja je zit hier ook met Ama uut Emmn en een hele roedel tuig uit de Haaglanden en omstrekenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik krijg ook regionaal nieuws uit Drenthe, en dingen van omroep West enzo
quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, er staat hier zowaar weer eens een keer een huis onder de 2 tonTot je bij de kleine letters komt en het weer een dump van de woningbouw blijkt te zijn die geen zin meer heeft in de onderhoudskosten
Beetje zelfde regeling als hoe ik aan mijn woning ben gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al had ik geen Koopgarantregeling"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, er staat hier zowaar weer eens een keer een huis onder de 2 tonTot je bij de kleine letters komt en het weer een dump van de woningbouw blijkt te zijn die geen zin meer heeft in de onderhoudskosten
Gevonden. Ligt een beetje uit de richting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Tuig meldt 💚💛quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je zit hier ook met Ama uut Emmn en een hele roedel tuig uit de Haaglanden en omstreken
Ja ik ookquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje zelfde regeling als hoe ik aan mijn woning ben gekomen
Al had ik geen Koopgarantregeling
Spijtig.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Neuh maar we struisvogelen lekker door.
Hoe is het bij jullie? Doet Loka ook nog aan fok of dat niet meer?
Wel een huisje dat je helemaal eigen kunt maken voor de handige klusser. Al was het gebouw ertegenover waarschijnlijk veel leuker geweest voor jou,die is recentelijk verkocht (huis met garage en showroomquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gevonden. Ligt een beetje uit de richting.
Hier lag gewoon de vraagprijs een stuk lager dan xe gemiddelde vergelijkbare particuliere woning. En als je van hun een andere woning achterliet én minimaal de vraagprijs bood, dan had je voorrang.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ookIk heb wel zo'n soort koopgarant, al zal die toen wel anders hebben geheten. Plus al dat gekut met inschrijvingen en lotingen was er toen allemaal niet
BOSTIJGERINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier lag gewoon de vraagprijs een stuk lager dan xe gemiddelde vergelijkbare particuliere woning. En als je van hun een andere woning achterliet én minimaal de vraagprijs bood, dan had je voorrang.
Wat er op neer kwam dat je alleen hoefde op te bieden tegen andere huurders.
En ik moest er minimaal 3 jaar blijven wonen
Wel handig voor zijn collectie drakendildos.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een huisje dat je helemaal eigen kunt maken voor de handige klusser. Al was het gebouw ertegenover waarschijnlijk veel leuker geweest voor jou,die is recentelijk verkocht (huis met garage en showroom)
Met jullie als ouders kan dat ook niet anders.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spijtig.
Ja, wel prima. Kleine groeit als kool. Iedere dag kan ze wat nieuws lijkt het.
Loka lurkt vooral. Soms een post in OUD, of KLBSC.
Etto aardappelkrokEtto!quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BOSTIJGERINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
DAN KOMT PLOTSELING DE BAAS VAN DEZE TENT HIERO! EN DAT BEN IKquote:
Alle dingen die beter voor me zijn kan ik niet betalen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een huisje dat je helemaal eigen kunt maken voor de handige klusser. Al was het gebouw ertegenover waarschijnlijk veel leuker geweest voor jou,die is recentelijk verkocht (huis met garage en showroom)
Hier was de woningbouw toen gewoon wanhopig op zoek naar geld, die hadden zelfs een lijst gepubliceerd met alle huizen die de vrije verkoop ingingen zodra de huurders er uit gingenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier lag gewoon de vraagprijs een stuk lager dan xe gemiddelde vergelijkbare particuliere woning. En als je van hun een andere woning achterliet én minimaal de vraagprijs bood, dan had je voorrang.
Wat er op neer kwam dat je alleen hoefde op te bieden tegen andere huurders.
En ik moest er minimaal 3 jaar blijven wonen
Hij zou vandaag toch al komen?quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, dus het is ergens tussen de zes-en-een-half tot zeven uur rijden van Stuttgart tot aan mijn lokale Fedex sorteercentrum. En hij is een uurtje geleden vertrokken.
Zou ik morgen m'n camera krijgen denken jullie?
Ja detailquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alle dingen die beter voor me zijn kan ik niet betalen.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier was de woningbouw toen gewoon wanhopig op zoek naar geld, die hadden zelfs een lijst gepubliceerd met alle huizen die de vrije verkoop ingingen zodra de huurders er uit gingen![]()
Hebben ze nog wel flink wat gezeik mee gehad
Ik zou vandaag lieveheersbeestjeslarven krijgenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij zou vandaag toch al komen?
Of was dat iemand anders die vandaag een pakje zou krijgen.
Das was de lens, maar de winkel had het pakketje nog niet aan de koerier overhandigt. Nu wel. Lens komt morgenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij zou vandaag toch al komen?
Of was dat iemand anders die vandaag een pakje zou krijgen.
Voor onze veiligheid?quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:31 schreef Ama het volgende:
Nou ik verkas zo dadelijk maar weer naar het andere topic.
Moet er ook niet aan denkenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)-zonrecord~a689e637/
Neeeeeeeeee
Ja en het is ook een beetje sneu als ik hier in mijn eentje de hele tijd over de live show ga praten.quote:
Schoonzusje stuurde dinsdagavond een filmpje, baby was behoorlijk aan het buikdansen op de halve finalequote:Op donderdag 15 mei 2025 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en het is ook een beetje sneu als ik hier in mijn eentje de hele tijd over de live show ga praten.
Hoezo? Er is toch geen eredivisie vandaagquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:31 schreef Ama het volgende:
Nou ik verkas zo dadelijk maar weer naar het andere topic.
Eurodivisiequote:Op donderdag 15 mei 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo? Er is toch geen eredivisie vandaag
dan gaat er sowieso een schaduwdoek of 3 komen om de boel af te dekkenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)-zonrecord~a689e637/
Neeeeeeeeee
doek van screens.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dan gaat er sowieso een schaduwdoek of 3 komen om de boel af te dekken
zit er nu al sterk aan te denken 1 aan te schaffen en die buiten te spannen voor het raam als tijdelijke oplossing
Ik zit er ook aan te denken voor op mijn balkon voor de slaapkamerramenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dan gaat er sowieso een schaduwdoek of 3 komen om de boel af te dekken
zit er nu al sterk aan te denken 1 aan te schaffen en die buiten te spannen voor het raam als tijdelijke oplossing
Veel te heetquote:
Wat voor screens zijn datquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
je kan door die screens nog steeds naar buiten kijken, uiteraard wel wat moeilijker dan helemaal zonder maar da lijkt me logisch
creabea hoorquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
doek van screens.
[ afbeelding ]
met popnagels aan elkaar geknutsend vanwege hoge teringramen maar dat terzijde
Daar heb ik screens voor genomen. Zodat ik nog gewoon naar buiten kan kijken. Maar toen ze eenmaal hingen had ik spijt. Moet even goed mijn gordijnen nog naar beneden doen omdat de zon wel blijft verblinden. Het houdt wel de grootste warmte buiten Maar ik zit even goed nog in het donker nuquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
je kan door die screens nog steeds naar buiten kijken, uiteraard wel wat moeilijker dan helemaal zonder maar da lijkt me logisch
Net zelfs 2 supermarkten afgewerktquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:44 schreef mschol het volgende:
ik moet naar de supermarkt helaas, geen groente in huis
die in elektrische witte bakken zitten... geen idee precies wat voor soort.quote:
ik hoef de gordijnen niet dicht te hebben met mijne.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik screens voor genomen. Zodat ik nog gewoon naar buiten kan kijken. Maar toen ze eenmaal hingen had ik spijt. Moet even goed mijn gordijnen nog naar beneden doen omdat de zon wel blijft verblinden. Het houdt wel de grootste warmte buiten Maar ik zit even goed nog in het donker nu
Nu is het toch best lekker buiten?quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Heb de rolluiken op de slaapkamer maar omlaag gedaan tegen de warmte.
O echt? Iedereen die ikweet en ze hebben klaagt over hetzelfde.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoef de gordijnen niet dicht te hebben met mijne.
laten doenquote:
echte screens wil ik laten plaatsen, dan worden ze ook elektrisch enzoquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
laten doen![]()
Heb een crea bea vader
onderkant is ook ideaal dat je niet een afgeraffelde rand krijgt enzo...
en door de popnagels weet je ook welke kant binnen en buiten is...
hoewel het niet echt uit maakt... want als het buiten donker is en ik doe binnen het licht aan heb je ook inkijk naar binnen.
Ik heb het altijd al warm. Zelfs in de winter. Dus de zomer met die hoge temperaturen is vreselijk. Ook voor mijn longen krijg dan veel minder zuurstofquote:
enige nadeel is dat het eerder donker is in huis. maar ja dat komt omdat ze niet open en dicht te doen zijn want ik wil geen officiele bak hebben. hangen nu gewoon lekker van mei tot ergens septemberquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt? Iedereen die ikweet en ze hebben klaagt over hetzelfde.
Zoveel had ik geen zin om uit te geven. vind deze oplossing primaquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:55 schreef mschol het volgende:
[..]
echte screens wil ik laten plaatsen, dan worden ze ook elektrisch enzo
voor deze zomer wil ik , ivm verbouwing, iets tijdelijks hebben.. zelf een schaduwdoek spannen is dan wel goed te doen denk ik
O ik zou gek worden. Zodra het kan gaat hier alles weer open. Ik vind de zomer toch niet fijn daarom. Je zit bijna de hele dag in het donker om de warmte tegen te houden.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
enige nadeel is dat het eerder donker is in huis. maar ja dat komt omdat ze niet open en dicht te doen zijn want ik wil geen officiele bak hebben. hangen nu gewoon lekker van mei tot ergens september
het is nu de tijd dat de lamp aan moet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zou gek worden. Zodra het kan gaat hier alles weer open. Ik vind de zomer toch niet fijn daarom. Je zit bijna de hele dag in het donker om de warmte tegen te houden.
euh ja maar als ik in een bak zou hebben en dus elke keer open en dicht bij mijn ramen van grond tot plafond bijna 4 meter hoog en 4 ramen van een meter breed naast elkaar dus bijna 4,5 meter breed.... das duuuuuuuuuuuuuurder dan dat ik er last van heb om een half uurtje eerder de lamp aan te doenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zou gek worden. Zodra het kan gaat hier alles weer open. Ik vind de zomer toch niet fijn daarom. Je zit bijna de hele dag in het donker om de warmte tegen te houden.
Heb je wel toestemming gevraagd?quote:
Ik was al nooit zo best met warmte, maar nu al helemaal niet meer. Een en al ellende.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al warm. Zelfs in de winter. Dus de zomer met die hoge temperaturen is vreselijk. Ook voor mijn longen krijg dan veel minder zuurstof
quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar binnen was het net 25 graden en de zon stond op de slaapkamer
Zeker. Zo ben ikquote:
Voor m'n werkkamer heeft m'n moeder er twee gemaakt van een of ander zeil. Scheelt enorm.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef essnhills het volgende:
Ik zat ook ff te kijken voor een "goedkoop" screen met zuignappen op het raam
Zit je ook zo op ¤150 voor 1 raam
En zo overdreven groot is dat raam nou ook weer niet, 1,25 hoog 1,08 breed
Ja ik heb hier tot 12 uur de. Achterkant dicht en vanaf 13 uur aan de voorkant. Tegen 20 uur gaat hij boor de helft open. En tegen 21 helemaal. Heb er echt de pest aan om in het donker te zittenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is nu de tijd dat de lamp aan moet.
9 uur.
zonder de screens pas over een half uurtje
dan snap je nu wel waarom die van mij fulltime hangen en geen oprolsysteem(handmatig of elektriek) hebbenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef essnhills het volgende:
Ja ik wil wel in een koel land overzomeren 🤣quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was al nooit zo best met warmte, maar nu al helemaal niet meer. Een en al ellende.
Lijkt me heerlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik wil wel in een koel land overzomeren 🤣
ik heb hier van smorgens zonsopkomst tot rond 15u ofzo de zon op de voorramenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb hier tot 12 uur de. Achterkant dicht en vanaf 13 uur aan de voorkant. Tegen 20 uur gaat hij boor de helft open. En tegen 21 helemaal. Heb er echt de pest aan om in het donker te zitten
Ik heb electrice. Handig hoor. Alleen vergeet ik wel eens de afstand bediening mee naar voren te nemen 🤔quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan snap je nu wel waarom die van mij fulltime hangen en geen oprolsysteem(handmatig of elektriek) hebben
Ja dat heeft dit ook nietquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan snap je nu wel waarom die van mij fulltime hangen en geen oprolsysteem(handmatig of elektriek) hebben
IJsland ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik wil wel in een koel land overzomeren 🤣
Geen slecht idee vond ik zelf okk al 🤔quote:
ja heel handig. weet je de prijs ook als je de maat 4 meter bij 4,5 meter moet hebben?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb electrice. Handig hoor. Alleen vergeet ik wel eens de afstand bediening mee naar voren te nemen 🤔
ja precies... en dan voor 4 bij 4,5...quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat heeft dit ook niet
Echt gewoon screen aan zuignappen voor op het raam. Thats it
O aan een kant. Hier wisselt van achterraam naar voorraam van opkomst achter tot ondergang voorquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb hier van smorgens zonsopkomst tot rond 15u ofzo de zon op de voorramen
Ik deed ooit wel eens wit laken voor de ramen spannenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat heeft dit ook niet
Echt gewoon screen aan zuignappen voor op het raam. Thats it
Ja heuel veel ik heb ook 2 meter hoog 295 breed x2 + het keuken raan en deurquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja heel handig. weet je de prijs ook als je de maat 4 meter bij 4,5 meter moet hebben?
Of zonneschermdoek?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:24 schreef essnhills het volgende:
Denk dat ik er beter een simpel schaduwdoek voor kan hangen. Stuk goedkoper
kun je ook zelf schaduwdoek haken?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
Gelijk ook ff kijken voor eentje bij het keukenraam. Daar zitten al wat haakjes aan 1 kant
Dan hang ik die gewoon op als er een hittegolf des doods komt
Ja zoietsquote:
quote:
Altijdquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie behoefte aan nieuwe Ambar spam?
Ik heb ooit ook wel eens luxaflex buiten gehadquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zoiets
Hoeft allemaal niet zo fancy, als de zon maar niet direct op het raam schijnt scheelt dat al een stuk
En in de slaapkamer heb ik veelal toch al de vitrages dicht dus boeie of ik nog naar buiten kan kijken daar
Nee hoorquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
jaquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
euh... does nie zo onaardig over Ambar!!!quote:
Ik heb er geen behoefte aan. Dat was de vraag 🤣quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh... does nie zo onaardig over Ambar!!!
Zusje van?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ambar links, rechts andere dame nog beschikbaar voor adoptie.
Het was een retorische vraag.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er geen behoefte aan. Dat was de vraag 🤣
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Curling lijkt me wel wat dan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je dat?Aan wat voor sport zou je mee willen doen?
Oh hmm, oud dus. Ik wilde zeggen dat ze dan misschien wel wat meer aanhankelijk kan worden? Maar niet dus
Kan het begin zijn van een slechte film.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil slapen en dat het dan morgen 10 juni is
Nee nee. Begin van een heerlijke feelgood film genaamd ieniminimuis & Ambar op avontuurquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Kan het begin zijn van een slechte film.
ff hakenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:36 schreef essnhills het volgende:
Gewoon zoiets op mijn balkon
Kan prima
[ afbeelding ]
Nee ik haat hondenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst ff T zzquote:
heet ze Bitterbella?quote:
maar als je dat binnen doet is de warmte al binnen.. ik wil ze vooral om de warmte zoveel mogelijk buiten te houdenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef essnhills het volgende:
Ja die waar ik het over had waren ook voor buitenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
maar als je dat binnen doet is de warmte al binnen.. ik wil ze vooral om de warmte zoveel mogelijk buiten te houden
ik heb de spam gemist dus JAquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
oh, denk niet dat zuignappen hier blijven zittenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die waar ik het over had waren ook voor buiten
wrom nie?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, denk niet dat zuignappen hier blijven zitten
Wat een dotje, die andere! <3quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
okeuj klinkt logischquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat veel wind..
kan hier goed waaien, geen zin om ze bij de buren op te moeten halen
ik weet wel wat je bedoeltquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die draai haakjes op de screens zitten. Geen idee hoe ze heten
vlindermoeren?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die draai haakjes op de screens zitten. Geen idee hoe ze heten
ow ja dat klinkt logischerquote:
Jammer wel. Heb ook filmpjes van haar gezien omdat ze ook met Ambar mee op wandeling gaat en ze luistert echt heel goed.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat een dotje, die andere! <3
Jammer dat het nu niet lukt om een hond te nemen...![]()
Nee dat zijn ze nietquote:
morgen zijn we het allemaal vergeten dus geeft nietquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat zijn ze nietben te brak om naar de berging te lopen om een foto te maken.
Ziek? Kater?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat zijn ze nietben te brak om naar de berging te lopen om een foto te maken.
LIMP BIZKITquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en het is ook een beetje sneu als ik hier in mijn eentje de hele tijd over de live show ga praten.
Van die tourniquetjes?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja! Lijken er heel veel op.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van die tourniquetjes?
[ afbeelding ]
Londen naar thuis. Wekker ging om half 7, slecht geslapen, hele dag gezetenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahhh altijd vermoeiend, reizen. Van waar naar waar?
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:59 schreef Crack_ het volgende:
Aahwwwwww, hij was al wegwel lekker rondje gefietst
quote:
geen idee, die is er nog nietquote:
COUNTER FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
I break your fokking face tonight
Eeuhm, volgens mij niet? Is er een Bella vastgezet?quote:
Ze heeft nog niet gepost na haar landing.quote:
ja een Britse Bella die in Thailand zou zitten volgens de familie maar uiteindelijk in Georgië vast bleek te zitten want 14 kg drugs mee gesleept.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, volgens mij niet? Is er een Bella vastgezet?
Ah, ja, dat had ik wel gelezen. Hoop niet dat ze zoiets heeft gedaan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja een Britse Bella die in Thailand zou zitten volgens de familie maar uiteindelijk in Georgië vast bleek te zitten want 14 kg drugs mee gesleept.
ik zie onze bal er niet voor aan dat ze zelf iets in dr koffer mikt of anders mee draagt de grens over Nederland in.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ja, dat had ik wel gelezen. Hoop niet dat ze zoiets heeft gedaan.
Ook geen rode panda's of meer sushi dan mag?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie onze bal er niet voor aan dat ze zelf iets in dr koffer mikt of anders mee draagt de grens over Nederland in.
mag aannemen dat ze wel gewoon de site van de overheid kent waar op vermeld staat wat wel en niet de NL grens over magquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook geen rode panda's of meer sushi dan mag?
wat best logisch is aangezien CL na een 'kortere rit' al brak isquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien gewoon een dikke vette jetlag?
quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:23 schreef bitterbal het volgende:
Ben thuis jongens. Paar kleine issues. Geen warm water dus kijken of ik dat zo in fixen. En omdat ik het water had afgesloten stond de wc pot blijkbaar ook droog en daardoor heb ik onwijs veel dode vliegjes hier liggen
Zitten ze dit keer gelukkig niet in je sojasaus.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:23 schreef bitterbal het volgende:
Ben thuis jongens. Paar kleine issues. Geen warm water dus kijken of ik dat zo in fixen. En omdat ik het water had afgesloten stond de wc pot blijkbaar ook droog en daardoor heb ik onwijs veel dode vliegjes hier liggen
Je bent weer veilig in het beloofde landquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:23 schreef bitterbal het volgende:
welkom thuis en volgende keer dus niet het water afsluitenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:23 schreef bitterbal het volgende:
ja jammer dat er hier geen geckos binnen zittenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Zitten ze dit keer gelukkig niet in je sojasaus.
Fijn dat je goed bent aangekomen.
Rotterdaaaaaaaaamquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:29 schreef Crack_ het volgende:
Heeeeeeeee Bittieballieee, ben je nu bij mij in de buurt?
waar leg da daaaaaan?quote:
hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordtquote:
Zie deze agressiviteit @Budapestenaarquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordt
Zit er wel druk op de ketel? Heb je de kraan al even een paar minuten aangehad?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:33 schreef bitterbal het volgende:
ik heb alleen geen warm water... de cv ketel geeft tapvraag aan. Weet iemand wat dat betekend
ja nu ook weer paar minuten. Even kijken of die nu wel warm isquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit er wel druk op de ketel? Heb je de kraan al even een paar minuten aangehad?
even 5 minuten de stroom er af halen ?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:33 schreef bitterbal het volgende:
ik heb alleen geen warm water... de cv ketel geeft tapvraag aan. Weet iemand wat dat betekend
ga ik proberen nu \quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
even 5 minuten de stroom er af halen ?
is altijd het eerste dat ik aanraad bij dingen die een stroomkabel hebbenquote:
Een rood stroopje is meestal niet goed toch?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:35 schreef bitterbal het volgende:
En de meter geeft precies het rode streepje aan
quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
is altijd het eerste dat ik aanraad bij dingen die een stroomkabel hebben
nee maar nog niet er voorbij dus zou nog moeten werkenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een rood stroopje is meestal niet goed toch?
mijn rode streepje stond op 2, maar de druk kon prima zakken tot 1,8, daarna was er pas paniekquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een rood stroopje is meestal niet goed toch?
Ja, maar niet samen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn @:kwiwi en @:budapestenaar ook nog hier gezien recentelijk?
Buda was er gisteren (of vandaag zelfs?) nog. kwiwi al lang niet meer gezien neequote:Op donderdag 15 mei 2025 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:42 schreef Recce het volgende:
Bal, heb je de gaskraan niet ook dichtgedraaid of zo?
een ronde draaiknop.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
daar zeg je wat. hmm
hoe zal die er uit zien
Nee Kwiwi alleen in DTS lolquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zoiets?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
daar zeg je wat. hmm
hoe zal die er uit zien
Stoffig en geel.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
daar zeg je wat. hmm
hoe zal die er uit zien
hij zit nog op de grensquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Moet de ketel niet gewoon bijgevuld worden?
heb je de stroom wel weer op de cv gedaan?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die staat open![]()
zet nu de verwarming aan, kijken of dat wat doet.
Tapvraag betekent dat er vraag is naar warm water, lijkt me. Komen er wel geluiden uit?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij zit nog op de grens
de code is tapvraag
yesquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je de stroom wel weer op de cv gedaan?
ja hij maakt typisch cv ketel geluid bij warm waterquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Tapvraag betekent dat er vraag is naar warm water, lijkt me. Komen er wel geluiden uit?
Hij wil een biertje.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij zit nog op de grens
de code is tapvraag
Kggggggrrtttwwwwwwwtjamtjamquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Tapvraag betekent dat er vraag is naar warm water, lijkt me. Komen er wel geluiden uit?
Om jou een 'warm' welkom te geven hihahoquote:
Had je de ketel helemaal uit al die tijd? Zo te lezen is dat geen goed idee.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij maakt typisch cv ketel geluid bij warm water
quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordt
Deze checklist is wel van het niveau "Doet de CV ketel het niet? Kijk eerst of je een CV ketel hebt."quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:52 schreef Nizno het volgende:
Cv-ketel storing checklist
Er druppen geen warmwaterkranen in huis (bijv. keuken, badkamer, buitenkraan).
De stekker zit stevig in het stopcontact.
De cv-ketel is ingeschakeld.
Alle zekeringen zijn intact en staan omhoog,
De aardlekschakelaar is ingeschakeld (omhoog).
De gaskraan bij de cv-ketel staat volledig open.
De kamerthermostaat staat hoog genoeg (hoger dan de huidige kamertemperatuur).
Er staan voldoende radiatorkranen open (minimaal 1 of 2 volledig open, op stand 3 of hoger)
De waterdruk (tussen 1,5 en 2 bar) in de cv-installatie is voldoende hoog (anders cv-ketel water bijvullen)
Er zit geen lucht in de cv-installatie (anders cv-ketel ontluchten)
water afgeslotenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je de ketel helemaal uit al die tijd? Zo te lezen is dat geen goed idee.
is bij veel mensen ook echt nodigquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze checklist is wel van het niveau "Doet de CV ketel het niet? Kijk eerst of je een CV ketel hebt."
Ja en dat van een blauwe hequote:
- Is er elektriciteit in uw land?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze checklist is wel van het niveau "Doet de CV ketel het niet? Kijk eerst of je een CV ketel hebt."
Zit braaf op de bank hoorquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met Buda weet je het maar nooit. Misschien weer een FOK!-vrouw meegenomen op vakantie.
das in spanje en portugal wel een goede vraagquote:
Ja daarom. Je moet het eerst globaal bekijken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
das in spanje en portugal wel een goede vraag
Met een FOK!vrouw?quote:
En anders maar gewoon een ijsdouche nemenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:59 schreef bitterbal het volgende:
nou gaan we hem maar bij vullen als laatsteoptie
al die dode vliegjes in huis denken daar anders overquote:
Ja de onzin topquote:
Die waren misschien niet geboren als het water niet was afgesloten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
al die dode vliegjes in huis denken daar anders over
ze houd zich niet aan mijn checklistquote:
Ja had gekund tochquote:
Als je het water aan laat staan gaat het waterslot in je pot zichzelf niet spontaan bijvullen hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
al die dode vliegjes in huis denken daar anders over
Dan rest nog wel de vraag, heeft ballie het geduld om 5 munuten de stroom van dat ding af te halen?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze houd zich niet aan mijn checklist
Maar ik denk eerlijk gezegd dat de resetknop weinig zal doen aangezien 5min van de stroom net zo werkt
Als ze die spinnen nou niet uit huis had gezet, waren die nog af en toe naar de WC gegaan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je het water aan laat staan gaat het waterslot in je pot zichzelf niet spontaan bijvullen hoor.
ze heeft een automatische spoelknop die ieder uur gaatquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je het water aan laat staan gaat het waterslot in je pot zichzelf niet spontaan bijvullen hoor.
neufquote:
Wut.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze heeft een automatische spoelknop die ieder uur gaat
Of überhaupt de gaskraan weer opengezet in de meterkast?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je ook niet zitten draaien aan het gaskraantje bij de ketel?
ze heb veul geldquote:
quote:Komende zomer wordt waarschijnlijk extreem warm in Europa, lente in Nederland breekt nu al zonrecord
Deze zomer wordt het in Europa waarschijnlijk uitzonderlijk warm, verwacht het Duitse Max Planck Instituut voor Meteorologie donderdag.
die stond niet uit, heeft ze net gechecktquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Of überhaupt de gaskraan weer opengezet in de meterkast?
Ah, ja ik had niet alles teruggelezen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
die stond niet uit, heeft ze net gecheckt
gewoon duwenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:09 schreef Modus het volgende:
Ik zou dit ook wel slecht trekken na zo'n reis
Lekker de hele dag in een krap vliegtuig tussen allemaal vieze zwetende mensen gezeten en dan eindelijk thuis zijn en dan geen warm water hebben, ja daar gaat denk ik niemand goed opquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:09 schreef Modus het volgende:
Had even iemand huisje op orde laten maken in dat geval.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker de hele dag in een krap vliegtuig tussen allemaal vieze zwetende mensen gezeten en dan eindelijk thuis zijn en dan geen warm water hebben, ja daar gaat denk ik niemand goed op
men neme een washand, een teil, zeep en een waterkoker met koud water.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker de hele dag in een krap vliegtuig tussen allemaal vieze zwetende mensen gezeten en dan eindelijk thuis zijn en dan geen warm water hebben, ja daar gaat denk ik niemand goed op
nee die stond openquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je ook niet zitten draaien aan het gaskraantje bij de ketel?
hmm meterkastquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Of überhaupt de gaskraan weer opengezet in de meterkast?
ja doe ik ookquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:09 schreef Modus het volgende:
daar heb je niet naar de gaskraan gekeken toen werd gevraagd of de gaskraan open stond?quote:
Ik heb de sleutel nietquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had even iemand huisje op orde laten maken in dat geval.
Die zit ergens anders. totaal niet aan gedachtquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:17 schreef Nizno het volgende:
knurft je hebt het water weer open gedraaid dan kijk je toch meteen naar de gaskraan?!
althans bij mij zitten die zowat naast elkaar in de meterkast
Ja dan wordt je schoon, maar juist het onder een warme douche staan is zo lekker na een lange reisquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
men neme een washand, een teil, zeep en een waterkoker met koud water.
Waterkoker aan, hoeft niet te koken. water in de teil, zeep op de washand. beetje warm water op de washand en wassen.
daarna met de achterkant en water zonder zeep schoon maken.
Afdrogen en slapen
Het zal met gas allicht beter gaanquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die zit ergens anders. totaal niet aan gedacht![]()
ik heb net dat ding aangezet. kijken of het werkt
Ja sowieso even alle kranen openzetten (ook je douche) en die een paar minuten laten doorstromenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:19 schreef bitterbal het volgende:
monster zegt dat ik nu moet uitkijken met legionella
idd nadat je water zo lang stil heeft gestaan even de hete kraan 10 minuten aan hebben voor je onder een niet meer hete straal gaat staanquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:19 schreef bitterbal het volgende:
monster zegt dat ik nu moet uitkijken met legionella
had hij je aardlekschakelaar niet om gezet?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die zit ergens anders. totaal niet aan gedacht![]()
ik heb net dat ding aangezet. kijken of het werkt
Zo is Bal.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar heb je niet naar de gaskraan gekeken toen werd gevraagd of de gaskraan open stond?
moet zeggen dat die onterecht niet eens in de checklist staat van de Energiewacht... schande!quote:
Zijn die dts-ers toch zo slecht nog niet he.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:17 schreef Nizno het volgende:
knurft je hebt het water weer open gedraaid dan kijk je toch meteen naar de gaskraan?!
althans bij mij zitten die zowat naast elkaar in de meterkast
10 minuten is wel erg veel hoor, met een minuutje zijn je leidingen ook wel helemaal doorgelopen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
idd nadat je water zo lang stil heeft gestaan even de hete kraan 10 minuten aan hebben voor je onder een niet meer hete straal gaat staan
hoe ziet dat er uit?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
had hij je aardlekschakelaar niet om gezet?
ik zo voor zekerheid gaan na zo'n lange tijdquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
10 minuten is wel erg veel hoor, met een minuutje zijn je leidingen ook wel helemaal doorgelopen.
heb je licht?quote:
Je bent bang dat ik je woning afpak?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal ce de sleutel geven, kan hij dat doen
ik snap dat wel......quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je bent bang dat ik je woning afpak?
dan staat de aardlekschakelaar goedquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
denk je dat ik hier i het donker zit en daar nog niets over heb gezegd ?
Kan zijn dat het nu best een tijdje duurt voordat hij daadwerkelijk warm wordt. Of slaat hij helemaal niet aan?quote:
ow wacht.... het doet het nu nog niet...quote:
hij slaat aan maar hoe lang nmoet dat durenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan zijn dat het nu best een tijdje duurt voordat hij daadwerkelijk warm wordt. Of slaat hij helemaal niet aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |