SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
🐙
Leuk woordquote:
Nog geen wijn dit jaar dus.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:19 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Steeds maar een paar besjes per tak, maar struikje is ook nog niet zo groot![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:19 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Steeds maar een paar besjes per tak, maar struikje is ook nog niet zo groot![]()
Gewoon zo opetenquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
die van mij doen het dit jaar ook echt extreem goed, misschien omdat ze vorig jaar juist niet konden groeien?
Zal straks ook een fotootje maken![]()
wat doe jij met die dingen, eet je ze zo of doe je er iets mee?
Tja. Je moet je PCI-e lanes toch uit de lengte of de breedte halen ergens.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zit te prutsen in mijn PC, Nieuwe SSD ingebouwd. Zag de PC ineens de oudere drives niet meer. Ik zoeken, blijkt dat het moederbord bepaalde controllers uitschakelt als ik 2 M.2 SSD's erin zet. Dus even wat dingen verplaatsen en oude schijven eruit en klaar.
#techtalk
Blijken de SATA-connectoren te zijn. Ik heb er 6. En nummer 5 en 6 worden uitgeschakeld als ik 2 M.2 SSD's erin zet. Stond gewoon in de handleidingquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja. Je moet je PCI-e lanes toch uit de lengte of de breedte halen ergens.
Ja. En die hangen dan beide aan dezelfde sata controller, en die hangt waarschijnlijk aan de PCI-e lanes die je SSDs nu gebruiken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijken de SATA-connectoren te zijn. Ik heb er 6. En nummer 5 en 6 worden uitgeschakeld als ik 2 M.2 SSD's erin zet. Stond gewoon in de handleiding
Preciesquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. En die hangen dan beide aan dezelfde sata controller, en die hangt waarschijnlijk aan de PCI-e lanes die je SSDs nu gebruiken.
RTFMquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijken de SATA-connectoren te zijn. Ik heb er 6. En nummer 5 en 6 worden uitgeschakeld als ik 2 M.2 SSD's erin zet. Stond gewoon in de handleiding
quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
read the F-ing nummerbord
jaren geleden ergens tegen gekomen... vonnik grappig
Lekkerquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
@:ltvdk Ik ben bij Lidl en kijk ze hadden echt Dr Pepper vanille.
[ afbeelding ]
Maar ze was bij de Lidl niet de Vomar?quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekkerhier alleen geen Vomar in de buurt. Net wel bij de Xenos nog wel Coca Cola Oreo kunnen scoren
ah oke ik dacht dat het aan mij lag... wilde niet te dom reagerenquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ze was bij de Lidl niet de Vomar?
Oh lol jaquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier welquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:14 schreef Ama het volgende:
Vomar doen wij niet aan hier in het Noorden.
Goeie smoes welquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh
Maar die heb ik hier ook niet echt lekker in de buurt
Ja was ook wel een beetje een vage foto, zag er vomarerig uitquote:
ja ze had er idd beter boven kunnen zetten dat ze in de LIDL was...quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was ook wel een beetje een vage foto, zag er vomarerig uit
Ik ben daar ook echt gevoelig voor, sfeertje op werkquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah bah.Daar zaten wij een tijdje terug ook mee. Het lijkt er nu op het mee gaat vallen hier, maar de eerste weken na de aankondiging merkte je echt dat de sfeer op de werkvloer anders was.
Dacht ik zeg nog even in welke supermarkt ik stond toen ik de foto maakte.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was ook wel een beetje een vage foto, zag er vomarerig uit
voor op mn fiets. een mooie grotequote:
Tekst lezen als er een plaatjes staatquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ze had er idd beter boven kunnen zetten dat ze in de LIDL was...
o wacht....
LTVDKquote:
jijquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft zn ijsje laten liggen?!!?!?!?!![]()
![]()
Ik moest hier een beetje om lachenquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Heb je nou die Dracula ijsjes nog gekocht?quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
zal best werken iddquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moest hier een beetje om lachen
Gewoon weer in de diepvries leggen?
quote:
quote:
Die zag ik ook liggen bij de Dirk, ze hadden ook iets van donut ijsjes er naast liggen ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je nou die Dracula ijsjes nog gekocht?
Grmblquote:
Maar je gesprek ging goed?quote:
Ja die lijken me ook wel lekker.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zag ik ook liggen bij de Dirk, ze hadden ook iets van donut ijsjes er naast liggen ofzo
das verdachtquote:
quote:
haha, ik ookquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moest hier een beetje om lachen
Gewoon weer in de diepvries leggen?
neequote:Op donderdag 15 mei 2025 16:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je nou die Dracula ijsjes nog gekocht?
oh, nou dan nietquote:
donut is de nieuwe pistache, al snap ik de hype om een vorm niet echtquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zag ik ook liggen bij de Dirk, ze hadden ook iets van donut ijsjes er naast liggen ofzo
jaaaquote:
Ja dit wil ik wel maar ik heb op dit moment echt genoeg ijsjes.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik durfde het niet aan, heb ze laten liggen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:43 schreef Ama het volgende:
Mijn kat is stuk want die vlieg in mijn woonkamer leeft hier al twee dagen nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]heb je er nog garantie op?
Ik moest lachen om die foto van je beestje op de bank gisteren, met die gekke houdingKan wel even vragen bij haar vorige eigenaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha cutekatten kunnen echt een rare houdingen liggen.
Your beauty never ever scared me.
Ik weiger de achterdeur dicht te doen dus ik heb een badjas aangetrokken.quote:
Zou echt grappig zijn als je dat echt zou doenquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan wel even vragen bij haar vorige eigenaar.
Haha cutekatten kunnen echt een rare houdingen liggen.
uhuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Die vrouw is 80, ik ben bang dat ze het niet begrijpt.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou echt grappig zijn als je dat echt zou doen
En ja, kun je echt uren naar kijken
oh wacht, had ook nog filmpje gemaakt voor mn meeting want hij ging zich uitsloven en dat vind ik ook ZOOOO lief. Even kijken
ergens denk ik 'maakt het alleen maar grappiger' en ergens is dat misschien beetje sneuquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Die vrouw is 80, ik ben bang dat ze het niet begrijpt.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
@:amaHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is wel leuk. Nee Hedwig doet dat niet echt, ze gaat er wel voor liggen dat ze op haar buikje geaaid wil worden, dat is wel cute.
Your beauty never ever scared me.
Die vrouw kreeg al een halve hartaanval toen ze gebeld werd dat die kat toen was "gevonden" (door twee buren verderopquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ergens denk ik 'maakt het alleen maar grappiger' en ergens is dat misschien beetje sneu![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
@:amaWat een leukerd is dat ook zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(geen geluid hier, dus niet eens de complete ervaring
)
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
Verbergt allen uw chocolade!quote:
Ik ben van deur tot deur toch ook nog acht uur onderweg geloof ikquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Flauw dat het vliegtuig niet nog sneller gaat.
Oh dat is nog best wel lang.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben van deur tot deur toch ook nog acht uur onderweg geloof ik
Ahhh, dat vindt ze ook lekker? Buikjes kroelen is heeeeerlijkquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Hahadat is wel leuk. Nee Hedwig doet dat niet echt, ze gaat er wel voor liggen dat ze op haar buikje geaaid wil worden, dat is wel cute.
oh lol, waarom kreeg ze een hartaanval? Dat die kat weer terug zou komen?quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Die vrouw kreeg al een halve hartaanval toen ze gebeld werd dat die kat toen was "gevonden" (door twee buren verderop) want chip was nog niet goed overgezet.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat een leukerd is dat ook zeg(geen geluid hier, dus niet eens de complete ervaring
)
en als dat niet kan, wat doet ze dan?!quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:57 schreef Ama het volgende:
Maar als mijn kat echt aandacht wil hebben dan gaat ze gewoon op schoot liggen.
heeeeeeeyquote:
oh toch nog zo lang, met het vliegtuig?quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben van deur tot deur toch ook nog acht uur onderweg geloof ik
Dat was ook een beetje de aanpak hier. Niet optimaal, maar beter dan het alternatief I guess.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben daar ook echt gevoelig voor, sfeertje op werk. Ik loop regelmatig weg maar kan niet altijd
. Kan lastig in schatten hoe het bij ons zit; het lijkt mee te vallen met mensen die hun baan gaan verliezen maarrrrrr dat komt omdat ze tijdelijke contracten niet verlengen of mensen die met pensioen gaan niet meer vervangen etc. Dat levert wel weer uitdagingen op met het werk wat je moet afleveren. Als je dat eerst met zn tweeën mocht doen en nu moet het in je eentje in hetzelfde aantal uren, dat is echt echt helemaal kut
(en soms niet meer dan terecht maar dat zijn uitzonderingen)
quote:anyway, ik heb t persoonlijk best chill hoor. Dit jaar had we piekjes omdat ik taken moest overnemen van andere mensen zonder overdracht en idem voor lessen die niet in mijn vakgebied lagen. Dat kost zoveel tijd. Volgend jaar is al die meuk weg en heb ik best afgekaderde taken en lessen die ik al vaker heb gegeven dus dan kun je die voorbereidingstijd wél gebruiken om kritisch te kijken naar je lessen en dat is heerlijk.
En mijn onderzoek zit al helemaal safe want dat wordt niet betaald uit het onderwijspotje maar door rabobank, zonmw, bedenk het maar. Mensen met geld
Nee met de trein.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heeeeeeey
[..]
oh toch nog zo lang, met het vliegtuig?
Achja, het volk heeft gekozenquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was ook een beetje de aanpak hier. Niet optimaal, maar beter dan het alternatief I guess.
[..]
Jawel maar als het te lang duurt doet ze alsof ze gaat aanvallen en inmiddels heb ik dat door als ze er zat van is en dan gaat ze verder slapen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, dat vindt ze ook lekker? Buikjes kroelen is heeeeerlijk
[..]
oh lol, waarom kreeg ze een hartaanval? Dat die kat weer terug zou komen?
[..]ik ben het hier mee eens
en het geluid is niet zoooo boeiend, hij reageert op mn stem en dat vind ik wel cute
[..]
en als dat niet kan, wat doet ze dan?!of heb je dat nog nooit geprobeerd, doe eens!!
En ook op wetenschap. Wetenschap is een linkse hobby.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achja, het volk heeft gekozenhet volk wil bezuinigen op onderwijs, dusja.
Schipholtunnel meteen weer afgesloten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest echt enorm kakken net in de trein.
Dat wordt minstens een landelijke sein- en wisselstoring.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Schipholtunnel meteen weer afgesloten.
Rare bijnaam voor een anus.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Schipholtunnel meteen weer afgesloten.
Lijkt mij ook wel fijn, alleen jammer dat het iets langer duurtquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel heel fijn verder.
Wel gebruik van gemaakt?quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:12 schreef CherryLips het volgende:
We hadden op de heenweg een upgrade gekregen maar dat hadden ze niet gezegd
Wel qua stoelen, maar we wisten niet dat het eten ook gratis wasquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel fijn, alleen jammer dat het iets langer duurt
[..]
Wel gebruik van gemaakt?
Hoe doet ze dat?quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel maar als het te lang duurt doet ze alsof ze gaat aanvallen en inmiddels heb ik dat door als ze er zat van is en dan gaat ze verder slapen.
Nee ze was bang dat die kat aangereden was ofzo. En als ze niet op schoot kan liggen dan gaat ze wel op de andere bank liggen op haar kleedje.
kut linksequote:Op donderdag 15 mei 2025 17:12 schreef Recce het volgende:
[..]
En ook op wetenschap. Wetenschap is een linkse hobby.
lekker gourmetten oid tijdens ESF?quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:16 schreef Ama het volgende:
Oké ik heb spinazie uit de vriezer gehaald en ik heb nog allemaal bakjes met vlees want barbecue aanbieding dus ik ga even kijken wat ik ga maken. Heb ook nog krieltjes enz.
ohhhhhnooo, daar zou ik van balenquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel qua stoelen, maar we wisten niet dat het eten ook gratis was
Ze doet alsof ze je gaat bijten en dan kan ze ook moeilijk stoppen.. maar echt haar bekkie om je arm ofzo heen maar tot nu toe heeft niemand haar tanden echt in een lichaamsdeel gehad.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe doet ze dat?![]()
De ene kat hier gaat zeuren en heel hard kopjes geven en de ander gaat aandacht trekken (in gordijn klimmen, op tv klimmen als ik toevallig tv kijk, dit is de slimmere kat)
En ahhh, dat is wel sneu
[..]
kut linkse
hahahahaha dit klinkt ook wel heel snoezig hoorquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze doet alsof ze je gaat bijten en dan kan ze ook moeilijk stoppen.. maar echt haar bekkie om je arm ofzo heen maar tot nu toe heeft niemand haar tanden echt in een lichaamsdeel gehad.
Katten en bezoek vind ik sowieso soms wat moeilijk. Een hond kun je meer africhten 'ga in je mand liggen' dan een katquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:18 schreef Ama het volgende:
Ook niet iedereen van mijn visite kan dat waarderen want ze gaat dat eigenlijk standaard doen na een tijdje omdat ze gewoon een error krijgt.
spinazie in deelblokjes?quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:16 schreef Ama het volgende:
Oké ik heb spinazie uit de vriezer gehaald en ik heb nog allemaal bakjes met vlees want barbecue aanbieding dus ik ga even kijken wat ik ga maken. Heb ook nog krieltjes enz.
Ja Hedwig gaat eigenlijk standaard bij iedereen op schoot liggen en je afleberen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahaha dit klinkt ook wel heel snoezig hoor
[..]
Katten en bezoek vind ik sowieso soms wat moeilijk. Een hond kun je meer africhten 'ga in je mand liggen' dan een kat
Demente honden nietquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahaha dit klinkt ook wel heel snoezig hoor
[..]
Katten en bezoek vind ik sowieso soms wat moeilijk. Een hond kun je meer africhten 'ga in je mand liggen' dan een kat
Dat zijn wel meteen de drie lekkerste merken voor kroketten.quote:
300 miljoen omzet is niet veel, had verwacht dat ze groter waren.quote:
oh dat lebberen is ook maar irirtantquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja Hedwig gaat eigenlijk standaard bij iedereen op schoot liggen en je afleberen.
youre specialquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:27 schreef Recce het volgende:
Mijn beest gaat ergens achter het gordijn zitten als er bezoek is. Alleen bezoek dat er een paar keer geweest is, benadert ze om te besnuffelen. Alleen ik mag haar aaien.
nee true, en die plassen ook nog regelmatig. Worden katten minder snel dementquote:
Dat klinkt echt heeeel aandoenlijkquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:32 schreef Ama het volgende:
Ze rent ook steeds met vrienden mee als ze weggaan. Mijn beste vriendin durft niet eens meer vanuit de achtertuin meteen weg te fietsen omdat Hedwig achter haar aan gaat rennen.
en sinds wanneer ja ok hahaquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:39 schreef Nattekat het volgende:
Eindelijk thuis
Het is echt ongelofelijk hoe erg verschrikkelijke projecten je leeg kunnen zuigen.
Er staat niets over dat ze stoppen met kroketten dus komt goed.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zijn wel meteen de drie lekkerste merken voor kroketten.
Ja anders voelde ik weer een nieuwe mental breakdown aankomen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er staat niets over dat ze stoppen met kroketten dus komt goed.
Chat GPT gewoon aan het werk zetten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:39 schreef Nattekat het volgende:
Eindelijk thuis
Het is echt ongelofelijk hoe erg verschrikkelijke projecten je leeg kunnen zuigen.
Zelfs die schrok zich rot van de spaghetti waarmee ik moet dealen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Chat GPT gewoon aan het werk zetten.
Ik hoef sommige developers stuk minder lastig te vallen als ik even wat scriptjes wil maken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs die schrok zich rot van de spaghetti waarmee ik moet dealen.
🤌quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niemand om het naartoe te delegerenquote:Op donderdag 15 mei 2025 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoef sommige developers stuk minder lastig te vallen als ik even wat scriptjes wil maken.
Ik ben een manager dus ik moet welquote:Op donderdag 15 mei 2025 18:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niemand om het naartoe te delegeren
Gewoon de spaghetti breken voordat je het in de pan doet en ketchup als saus doenquote:Op donderdag 15 mei 2025 18:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik het naar jou delegeren?quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben een manager dus ik moet wel
Poepen!quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:18 schreef Ama het volgende:
Eten was lekker. Maar nu komt het minder leuke gedeelte aan eten (maken).
quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja anders voelde ik weer een nieuwe mental breakdown aankomen.
jaaaaaaaaquote:
Bwehehequote:
ik vind het ook echt een uitvindingquote:Op donderdag 15 mei 2025 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoef sommige developers stuk minder lastig te vallen als ik even wat scriptjes wil maken.
Tja als je crack gebruikt, ga je er snel ouder uit zien he!quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:33 schreef Crack_ het volgende:
Ohjaaaa, ik werd van de week 35 geschat
omg
En dat is te jong of te oud?quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:33 schreef Crack_ het volgende:
omg
jaquote:Op donderdag 15 mei 2025 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja als je crack gebruikt, ga je er snel ouder uit zien he!
ik ben 33 en meeste mensen schatten me jonger, dus dat was even schrikkenquote:
Lol. Dat word ik niet eens. En ik ben 36.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:33 schreef Crack_ het volgende:
omg
Broekiequote:Op donderdag 15 mei 2025 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja
[..]
ik ben 33 en meeste mensen schatten me jonger, dus dat was even schrikken
Lang niet gezien. Alles goed?quote:
dat wordt een belletje morgenquote:Op donderdag 15 mei 2025 18:45 schreef Ama het volgende:
Maar goed aanrecht is weer leeg en de gootsteen ook.
Wel kut want ik dacht eerst dat de vuilniszakken in mijn kastje onder de gootsteen nat werden steeds door het afdroogrekje (na het afwassen) maar het lekt daar gewoon en ik kan draaien aan dingen wat ik wil maar alles lijkt vast te zitten.
Ik zag dit vanochtend ineens ook bij de wc dat er achter water vandaan kwam als ik doortrok maar daar was gewoon iets niet goed aangedraaid. Hebben ze weer lekker gedaan met de verbouwing laatst.
Mag ik nu meedoen aan de special olympics?quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
youre specialook wel zielig hoor, voor dat beestje. Hoe oud was ze ook al weer?
Ik lees het en hoor tegelijkertijd een vliegtuig over gaan richting Rotterdam Airport. Is dat Bal?quote:
Nope, Bal is net op Schiphol geland.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik lees het en hoor tegelijkertijd een vliegtuig over gaan richting Rotterdam Airport. Is dat Bal?![]()
Toevallig was het wel.quote:
wrijf het er even inquote:Op donderdag 15 mei 2025 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol. Dat word ik niet eens. En ik ben 36.
Maar ik denk ook niet dat ik jou op 35 zou schatten tbh.
Wil je dat?quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Mag ik nu meedoen aan de special olympics?Luna is 17, geloof ik. Moet ik een keer nakijken.
Ik denk dat dit een uitligger is die uitgesloten kan worden van het resultaat.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wrijf het er even in![]()
![]()
![]()
Maar ik heb denk ik echt nog nooit gehad dat iemand me ouder inschattewel dat mensen me uitlachen als ze horen wat mn leeftijd is, dus weenie. Ik ga er van uit dat deze persoon blind is
Wat. En dat mag zich therapeut noemen?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:01 schreef Crack_ het volgende:
Mijn therapeut vroeg ooit aan mij waarom ik het belangrijk vond om gezond te leven. Ik vond dat echt zo'n onwijs debiele vraag. NOU WAAROM DENK JE
Soms stelt een therapeut je een vraag met het doel om je na te doen denken over het antwoord, en niet omdat die persoon zich compleet niet voor kan stellen dat iemand gezond wil leven.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat. En dat mag zich therapeut noemen?
"OMDAT IK DE VEERTIG NOG WIL HALEN, RANDDEBIEL!" ?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:01 schreef Crack_ het volgende:
Mijn therapeut vroeg ooit aan mij waarom ik het belangrijk vond om gezond te leven. Ik vond dat echt zo'n onwijs debiele vraag. NOU WAAROM DENK JE
Dat is wel heel ehh streng?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat. En dat mag zich therapeut noemen?
Dat was dit niet hoorquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms stelt een therapeut je een vraag met het doel om je na te doen denken over het antwoord, en niet omdat die persoon zich compleet niet voor kan stellen dat iemand gezond wil leven.
Dat klopt, daarom zei ik ook dat ik haar vraag debiel vondquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:13 schreef Nizno het volgende:
sowieso is het een vraag gewoon om je na te laten denken en te laten praten. geeft geen mening over het onderwerp
was dan ook meer een reactie op aequequote:Op donderdag 15 mei 2025 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom zei ik ook dat ik haar vraag debiel vond
oh, ik voelde me aangesprokenquote:
Die downs is minderquote:
Ohhh, daar ga ik dus de mist in bij mijn imitatie van een normaal persoon.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Het is net een mens, die zeggen af en toe debiele dingen
Ja hoop gedoe in mijn leven, geweldige dingen die ineens een heel negatieve wending krijgen, maar toch weer een sprankje hoop geven.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die downs is minderhier gaat het wel.
Daarom mijn opmerking. Als het woord 'excessief' er in was gebruikt had ik het wel begrepen. Dit klonk meer als een vraag om te doen overkomen dat ze je aan het denken wilt zetten en dus de therapeut uit te hangen, maar eigenlijk daar geen goede vraag voor had.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat was dit niet hooren als het dat wel was, was het echt een hele rare timing. Het ging ook over super basale dingen, iets als 'ik wil beginnen met hardlopen want mn conditie is echt heel slecht en heb al jaren niet gesport' oid. Zoiets. En dan de vraag 'haha waarom vind je gezondheid belangrijk?'
Mijn antwoord was ook gewoon zoiets van 'nou ehhh als je het leven nu al niet zo heel leuk vindt dan gaat het echt niet leuker worden als ik ook nog geens gezondheidsklachten krijg'
Ze heeft af en toe wat apart uitspraken vind ik
Heb dat ook met een ambulant begeleider gehad.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ik voelde me aangesproken![]()
maar in dat geval, @:aeque ze is een prima therapeut. Het is net een mens, die zeggen af en toe debiele dingen
foto's gemaakt van hoe het vanaf de andere kant (dus geen bebording) en qua bosjes er uit ziet?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoop gedoe in mijn leven, geweldige dingen die ineens een heel negatieve wending krijgen, maar toch weer een sprankje hoop geven.
Maar ook leuke dingen die ff een kloterig einde hebben!
Vandaag een super leuke dag gehad met Mini-ToT en zijn vriendinnetje, wat eindigde in een parkeerboete van ¤129 omdat ik een piepkleine, pikzwarte laadpaal achter de bosjes over het hoofd had gezien!Godskolere zeg.....en het bordje "Alleen voor elektrische voertuigen" stond net in de andere richting dan waar ik vandaan kwam rijden.
Was druk met de koters aan het kletsen en ik had niks gezien.
O dat is balen zeg. Zo zonde geld altijd.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoop gedoe in mijn leven, geweldige dingen die ineens een heel negatieve wending krijgen, maar toch weer een sprankje hoop geven.
Maar ook leuke dingen die ff een kloterig einde hebben!
Vandaag een super leuke dag gehad met Mini-ToT en zijn vriendinnetje, wat eindigde in een parkeerboete van ¤129 omdat ik een piepkleine, pikzwarte laadpaal achter de bosjes over het hoofd had gezien!Godskolere zeg.....en het bordje "Alleen voor elektrische voertuigen" stond net in de andere richting dan waar ik vandaan kwam rijden.
Was druk met de koters aan het kletsen en ik had niks gezien.
Haha ga ik binnenkort doen!quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
foto's gemaakt van hoe het vanaf de andere kant (dus geen bebording) en qua bosjes er uit ziet?
neuj ik zie je hier posten. heb niet in pohi gekekenquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ga ik binnenkort doen!
Kwam jij net niet in een ander topic ook al met die tip, of was dat een ander modje?
Schijnbaar kun je wel quoten.quote:
Kon zijn dat je ook in andere topics actief was!quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj ik zie je hier posten. heb niet in pohi gekeken
*kraakt hersenen*quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ohhh, daar ga ik dus de mist in bij mijn imitatie van een normaal persoon.
Ik heb eigenlijk aan al mn therapeuten wel iets gehad. Sommige waren geen goede match met mij maar zou echt geen een als 'debiele therapeut' omschrijven. Weet niet of dit aan je eigen instelling ligt tbhquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarom mijn opmerking. Als het woord 'excessief' er in was gebruikt had ik het wel begrepen. Dit klonk meer als een vraag om te doen overkomen dat ze je aan het denken wilt zetten en dus de therapeut uit te hangen, maar eigenlijk daar geen goede vraag voor had.
En wat betreft je reactie op mij, klopt ik ben streng. Maar ik heb dan ook inmiddels genoeg debiele therapeuten/psychologen gehad om te weten dat er zelden echt kwaliteit tussen zit.
jawel, maar was ook aan het etenquote:
nope..quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Kon zijn dat je ook in andere topics actief was!
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb dat ook met een ambulant begeleider gehad.
Die KWAM me soms echt achterlijk uit de hoek zeg!![]()
![]()
dat is wel slimquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
foto's gemaakt van hoe het vanaf de andere kant (dus geen bebording) en qua bosjes er uit ziet?
Was het geen eenrichtingsstraat? Voordat je dan daar ook nog een boete voor krijgtquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ga ik binnenkort doen!
Kwam jij net niet in een ander topic ook al met die tip, of was dat een ander modje?
Oh, de grap was dat ik insinueerde dat ik geen mens zou zijn.quote:
ook goeie opmerking iddquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was het geen eenrichtingsstraat? Voordat je dan daar ook nog een boete voor krijgt
bye Dalekquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, de grap was dat ik insinueerde dat ik geen mens zou zijn.
Geen verdere vragen, ik keer nu terug naar mijn planeet.
maar dan zeg je dat je van jezelf vindt dat je nooit debiele dingen zou zeggenquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vertelde eens aan iemand dat ik planologie had gestudeerdquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lieverd als er iemand altijd met een open en welwillige instellingen heen gaat ben ik het wel, net zoals ik altijd te horen krijg dat ik therapietrouw ben. Ik zeg ook niet dat ik nooit iets aan ze gehad heb, maar stuk voor stuk schoten ze stelselmatig te kort op een bepaalde momenten en dan volgden er de standaard vragen om je inderdaad aan het denken te zetten. Het probleem is alleen, aan al die dingen heb ik zelf al duizenden keren gedacht en daarom klop ik aan voor hulp. Ik zeg ook niet dat ze als mens debiel zijn, maar ze gaan dan terug in hun default 'dit heb ik zo geleerd' vragen modus. Dat gedrag noem ik debiel. Zeg dan gewoon: shit eigenlijk kan ik ook niks voor je betekenen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*kraakt hersenen*
ik snap 'm nieee
[..]
Ik heb eigenlijk aan al mn therapeuten wel iets gehad. Sommige waren geen goede match met mij maar zou echt geen een als 'debiele therapeut' omschrijven. Weet niet of dit aan je eigen instelling ligt tbh
Nou vooruit.quote:
okquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Lieverd als er iemand altijd met een open en welwillige instellingen heen gaat ben ik het wel, net zoals ik altijd te horen krijg dat ik therapietrouw ben. Ik zeg ook niet dat ik nooit iets aan ze gehad heb, maar stuk voor stuk schoten ze stelselmatig te kort op een bepaalde momenten en dan volgden er de standaard vragen om je inderdaad aan het denken te zetten. Het probleem is alleen, aan al die dingen heb ik zelf al duizenden keren gedacht en daarom klop ik aan voor hulp. Ik zeg ook niet dat ze als mens debiel zijn, maar ze gaan dan terug in hun default 'dit heb ik zo geleerd' vragen modus. Dat gedrag noem ik debiel. Zeg dan gewoon: shit eigenlijk kan ik ook niks voor je betekenen.
was nog de minikiprollade aan het etenquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Wat is het geworden vandaag?
Dat is ook wel weer zo en zo bedoel ik dat juist niet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:35 schreef Crack_ het volgende:
Dit klinkt lullig, zo bedoel ik het niet. Al is zo'n post beginnen met lieverd wel onwijs belerend
moest lachen
Oeh heb ik meteen inspiratie. Heb nog wat stokbrood en nog wat geen-zin-om-te-koken blik met soep.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
was nog de minikiprollade aan het eten
uurtje geleden al groentensoepje
Was een parkeerplaats van een zwembad. Geen officiële straat, maar ik maak me idd ook wat zorgen over een eventuele éénrichtingsverkeer daarop, hoewel dat volgens mij wettelijk niet mogelijk zou moeten zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was het geen eenrichtingsstraat? Voordat je dan daar ook nog een boete voor krijgt
Lekker speulen met analoge spullekesquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Mijn lens komt morgen als het goed is. (De winkel had het pakket vandaag pas afgegeven aan UPS)
Kreeg net een berichtje dat mijn camera inmiddels in Europa is, en Frankfurt uit is richting NL.
Als ik morgen beide binnen krijg wordt dit een leuk weekend.
Skaro?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Natuurlijk zeg ik debiele dingen. Maar dit is een grapje.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dan zeg je dat je van jezelf vindt dat je nooit debiele dingen zou zeggendat kon ik me niet voorstellen, dat je dat van jezelf zou vinden
![]()
Er is een hoop moeilijke techmeuk om mee te spelen, boeken, muziekinstrumenten, rare plantjes, en ik.quote:hoe is die planeet? wat heb je daar? even inventariseren of we ( = mensen) over willen nemen
En wat voor eten?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Natuurlijk zeg ik debiele dingen. Maar dit is een grapje.
[..]
Er is een hoop moeilijke techmeuk om mee te spelen, boeken, muziekinstrumenten, rare plantjes, en ik.
De belangrijkste vraagquote:
Raxacorricofallapatorius?quote:
Absoluutquote:
Is het er het hele jaar door niet warmer dan 15 graden? Zo ja, heb je nog plek voor iemand?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Er is een hoop moeilijke techmeuk om mee te spelen, boeken, muziekinstrumenten, rare plantjes, en ik.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo en zo bedoel ik dat juist niet.
Snap je wel meteen waarom ik ook hulp (nodig) heb.
Die burger ziet eruit, alsof hij niet in je mond past.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier @:karzai natuur voor je [ link | afbeelding ]
oeleboelewoeleleeeeequote:Op donderdag 15 mei 2025 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Mijn lens komt morgen als het goed is. (De winkel had het pakket vandaag pas afgegeven aan UPS)
Kreeg net een berichtje dat mijn camera inmiddels in Europa is, en Frankfurt uit is richting NL.
Als ik morgen beide binnen krijg wordt dit een leuk weekend.
oh grapje, ja okequote:Op donderdag 15 mei 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
en dieren, zijn er ook dieren?!!?!?!quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]zeggen we beiden dingen die we anders bedoelen dan hoe het misschien overkwam, wat een eitjes
dat is geen vis gok ikquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
lekkerbekjes met kaas en uiquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is geen vis gok ik
geniet er vandit moet lekker zijn
moete gij eens oplette jongequote:Op donderdag 15 mei 2025 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die burger ziet eruit, alsof hij niet in je mond past.
Dakloptquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je me wel een beetje gemist kaneel?quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
Heb het weleens geprobeerd, zo'n burger. Maar is niet aan mij besteed, ben ik bang. Kan mijn kaak niet ontwrichten. Ben geen slang @ettovanbelgië .quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Sinds de laatste keer dat je hier postte?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb je me wel een beetje gemist kaneel?
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Wat zijn die 2 die het niet doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Of sinds ons laatste privecontact?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb je me wel een beetje gemist kaneel?
ah oke dat was 1 reden waarom de spoiler weer dicht gingquote:
Patatjes zijn slap als een doek.e n burger kun je met mes en vork gewoon afstapelenquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het weleens geprobeerd, zo'n burger. Maar is niet aan mij besteed, ben ik bang. Kan mijn kaak niet ontwrichten. Ben geen slang @:ettovanbelgië .
Patatjes zien er wel goed knapperig uit!
Was het ondanks de slappe patatjes wel lekker?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Patatjes zijn slap als een doek.e n burger kun je met mes en vork gewoon afstapelen
Ja hoor. En wat duurder dan de pizza gisteren maar nog steeds goed te doenquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was het ondanks de slappe patatjes wel lekker?
Peuter proof is niet zo moeilijk. Gewoon wat zwaars op de krat zetten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Je huis peuter proof maken is makkelijker dan hond proof
maae wat voor burger is het?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor. En wat duurder dan de pizza gisteren maar nog steeds goed te doen
Kiep zei die eerder tochquote:
ow gemistquote:
Maar hoezo zit je op BNdeStem, dat is helemaal niet jouw regioquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)-zonrecord~a689e637/
Neeeeeeeeee
Was het ookquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is geen vis gok ik
geniet er vandit moet lekker zijn
joh dat stond 10min voor de foto aan.quote:
Klopt. Of een slot op de deur maken en een luikje zagen om voedsel naar binnen te gooienquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Peuter proof is niet zo moeilijk. Gewoon wat zwaars op de krat zetten.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds de laatste keer dat je hier postte?
Ik kan wel een dagje zonder mijn fokmaatjes hoor.
Bedoelde het meer in de zin van weer in eenzelfde topic posten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of sinds ons laatste privecontact?
Zag je naam af en toe voorbijkomen in active topics. Dat gaf wel wat rust!
Kiep kiep dubbel kiep. Helemaal over de kop jwzquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Komt gewoon langs op mijn feed. Stond tussen de recepten en haakpatronen inquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoezo zit je op BNdeStem, dat is helemaal niet jouw regio
Uhuhquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komt gewoon langs op mijn feed. Stond tussen de recepten en haakpatronen in
Fieeeeeedquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komt gewoon langs op mijn feed. Stond tussen de recepten en haakpatronen in
Ik heb nog geen enkele keer een zomer des doods meegemaakt sinds ik in mijn kas woon. Gelukkig heeft moeder natuur gewacht tot ik een zonnescherm hadquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
Neeeeeeeeee
Tis echt zoquote:
Ohja ff kijken hoe het met de kiepjes in xe oven gaatquote:
Ja DPG heeft niet de meest slimme trackersquote:
Goed om je weer te zien.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Bedoelde het meer in de zin van weer in eenzelfde topic posten.
Maar dank je daarvoor je bent altijd wel een van de weinige geweest die het zich oprecht afvroeg.![]()
Dus iedereen: Kaneel is simpelweg een enorme baas. Maar dat wisten jullie vast al!
Vaarwel!quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga NU 20 km fietsen met mijn niet-nieuwe fiets, DOEI. Wish me luck!!!!!!!!!
Ik wou dat ik dit bericht niet had gelezen. RIP mijn nachtrust deze zomer.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
Neeeeeeeeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Succes fietsquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik krijg ook regionaal nieuws uit Drenthe, en dingen van omroep West enzoquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja DPG heeft niet de meest slimme trackers
sterktequote:Op donderdag 15 mei 2025 20:10 schreef Crack_ het volgende:
Luckquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:10 schreef Crack_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |