Ja hoop gedoe in mijn leven, geweldige dingen die ineens een heel negatieve wending krijgen, maar toch weer een sprankje hoop geven.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die downs is minderhier gaat het wel.
Daarom mijn opmerking. Als het woord 'excessief' er in was gebruikt had ik het wel begrepen. Dit klonk meer als een vraag om te doen overkomen dat ze je aan het denken wilt zetten en dus de therapeut uit te hangen, maar eigenlijk daar geen goede vraag voor had.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat was dit niet hooren als het dat wel was, was het echt een hele rare timing. Het ging ook over super basale dingen, iets als 'ik wil beginnen met hardlopen want mn conditie is echt heel slecht en heb al jaren niet gesport' oid. Zoiets. En dan de vraag 'haha waarom vind je gezondheid belangrijk?'
Mijn antwoord was ook gewoon zoiets van 'nou ehhh als je het leven nu al niet zo heel leuk vindt dan gaat het echt niet leuker worden als ik ook nog geens gezondheidsklachten krijg'
Ze heeft af en toe wat apart uitspraken vind ik
Heb dat ook met een ambulant begeleider gehad.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ik voelde me aangesproken![]()
maar in dat geval, @:aeque ze is een prima therapeut. Het is net een mens, die zeggen af en toe debiele dingen
foto's gemaakt van hoe het vanaf de andere kant (dus geen bebording) en qua bosjes er uit ziet?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoop gedoe in mijn leven, geweldige dingen die ineens een heel negatieve wending krijgen, maar toch weer een sprankje hoop geven.
Maar ook leuke dingen die ff een kloterig einde hebben!
Vandaag een super leuke dag gehad met Mini-ToT en zijn vriendinnetje, wat eindigde in een parkeerboete van ¤129 omdat ik een piepkleine, pikzwarte laadpaal achter de bosjes over het hoofd had gezien!Godskolere zeg.....en het bordje "Alleen voor elektrische voertuigen" stond net in de andere richting dan waar ik vandaan kwam rijden.
Was druk met de koters aan het kletsen en ik had niks gezien.
O dat is balen zeg. Zo zonde geld altijd.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoop gedoe in mijn leven, geweldige dingen die ineens een heel negatieve wending krijgen, maar toch weer een sprankje hoop geven.
Maar ook leuke dingen die ff een kloterig einde hebben!
Vandaag een super leuke dag gehad met Mini-ToT en zijn vriendinnetje, wat eindigde in een parkeerboete van ¤129 omdat ik een piepkleine, pikzwarte laadpaal achter de bosjes over het hoofd had gezien!Godskolere zeg.....en het bordje "Alleen voor elektrische voertuigen" stond net in de andere richting dan waar ik vandaan kwam rijden.
Was druk met de koters aan het kletsen en ik had niks gezien.
Haha ga ik binnenkort doen!quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
foto's gemaakt van hoe het vanaf de andere kant (dus geen bebording) en qua bosjes er uit ziet?
neuj ik zie je hier posten. heb niet in pohi gekekenquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ga ik binnenkort doen!
Kwam jij net niet in een ander topic ook al met die tip, of was dat een ander modje?
Schijnbaar kun je wel quoten.quote:
Kon zijn dat je ook in andere topics actief was!quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj ik zie je hier posten. heb niet in pohi gekeken
*kraakt hersenen*quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ohhh, daar ga ik dus de mist in bij mijn imitatie van een normaal persoon.
Ik heb eigenlijk aan al mn therapeuten wel iets gehad. Sommige waren geen goede match met mij maar zou echt geen een als 'debiele therapeut' omschrijven. Weet niet of dit aan je eigen instelling ligt tbhquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarom mijn opmerking. Als het woord 'excessief' er in was gebruikt had ik het wel begrepen. Dit klonk meer als een vraag om te doen overkomen dat ze je aan het denken wilt zetten en dus de therapeut uit te hangen, maar eigenlijk daar geen goede vraag voor had.
En wat betreft je reactie op mij, klopt ik ben streng. Maar ik heb dan ook inmiddels genoeg debiele therapeuten/psychologen gehad om te weten dat er zelden echt kwaliteit tussen zit.
jawel, maar was ook aan het etenquote:
nope..quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Kon zijn dat je ook in andere topics actief was!
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb dat ook met een ambulant begeleider gehad.
Die KWAM me soms echt achterlijk uit de hoek zeg!![]()
![]()
dat is wel slimquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
foto's gemaakt van hoe het vanaf de andere kant (dus geen bebording) en qua bosjes er uit ziet?
Was het geen eenrichtingsstraat? Voordat je dan daar ook nog een boete voor krijgtquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ga ik binnenkort doen!
Kwam jij net niet in een ander topic ook al met die tip, of was dat een ander modje?
Oh, de grap was dat ik insinueerde dat ik geen mens zou zijn.quote:
ook goeie opmerking iddquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was het geen eenrichtingsstraat? Voordat je dan daar ook nog een boete voor krijgt
bye Dalekquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, de grap was dat ik insinueerde dat ik geen mens zou zijn.
Geen verdere vragen, ik keer nu terug naar mijn planeet.
maar dan zeg je dat je van jezelf vindt dat je nooit debiele dingen zou zeggenquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vertelde eens aan iemand dat ik planologie had gestudeerdquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lieverd als er iemand altijd met een open en welwillige instellingen heen gaat ben ik het wel, net zoals ik altijd te horen krijg dat ik therapietrouw ben. Ik zeg ook niet dat ik nooit iets aan ze gehad heb, maar stuk voor stuk schoten ze stelselmatig te kort op een bepaalde momenten en dan volgden er de standaard vragen om je inderdaad aan het denken te zetten. Het probleem is alleen, aan al die dingen heb ik zelf al duizenden keren gedacht en daarom klop ik aan voor hulp. Ik zeg ook niet dat ze als mens debiel zijn, maar ze gaan dan terug in hun default 'dit heb ik zo geleerd' vragen modus. Dat gedrag noem ik debiel. Zeg dan gewoon: shit eigenlijk kan ik ook niks voor je betekenen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*kraakt hersenen*
ik snap 'm nieee
[..]
Ik heb eigenlijk aan al mn therapeuten wel iets gehad. Sommige waren geen goede match met mij maar zou echt geen een als 'debiele therapeut' omschrijven. Weet niet of dit aan je eigen instelling ligt tbh
Nou vooruit.quote:
okquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Lieverd als er iemand altijd met een open en welwillige instellingen heen gaat ben ik het wel, net zoals ik altijd te horen krijg dat ik therapietrouw ben. Ik zeg ook niet dat ik nooit iets aan ze gehad heb, maar stuk voor stuk schoten ze stelselmatig te kort op een bepaalde momenten en dan volgden er de standaard vragen om je inderdaad aan het denken te zetten. Het probleem is alleen, aan al die dingen heb ik zelf al duizenden keren gedacht en daarom klop ik aan voor hulp. Ik zeg ook niet dat ze als mens debiel zijn, maar ze gaan dan terug in hun default 'dit heb ik zo geleerd' vragen modus. Dat gedrag noem ik debiel. Zeg dan gewoon: shit eigenlijk kan ik ook niks voor je betekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |