jawel, maar was ook aan het etenquote:
nope..quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Kon zijn dat je ook in andere topics actief was!
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb dat ook met een ambulant begeleider gehad.
Die KWAM me soms echt achterlijk uit de hoek zeg!![]()
![]()
dat is wel slimquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
foto's gemaakt van hoe het vanaf de andere kant (dus geen bebording) en qua bosjes er uit ziet?
Was het geen eenrichtingsstraat? Voordat je dan daar ook nog een boete voor krijgtquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ga ik binnenkort doen!
Kwam jij net niet in een ander topic ook al met die tip, of was dat een ander modje?
Oh, de grap was dat ik insinueerde dat ik geen mens zou zijn.quote:
ook goeie opmerking iddquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was het geen eenrichtingsstraat? Voordat je dan daar ook nog een boete voor krijgt
bye Dalekquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, de grap was dat ik insinueerde dat ik geen mens zou zijn.
Geen verdere vragen, ik keer nu terug naar mijn planeet.
maar dan zeg je dat je van jezelf vindt dat je nooit debiele dingen zou zeggenquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vertelde eens aan iemand dat ik planologie had gestudeerdquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lieverd als er iemand altijd met een open en welwillige instellingen heen gaat ben ik het wel, net zoals ik altijd te horen krijg dat ik therapietrouw ben. Ik zeg ook niet dat ik nooit iets aan ze gehad heb, maar stuk voor stuk schoten ze stelselmatig te kort op een bepaalde momenten en dan volgden er de standaard vragen om je inderdaad aan het denken te zetten. Het probleem is alleen, aan al die dingen heb ik zelf al duizenden keren gedacht en daarom klop ik aan voor hulp. Ik zeg ook niet dat ze als mens debiel zijn, maar ze gaan dan terug in hun default 'dit heb ik zo geleerd' vragen modus. Dat gedrag noem ik debiel. Zeg dan gewoon: shit eigenlijk kan ik ook niks voor je betekenen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*kraakt hersenen*
ik snap 'm nieee
[..]
Ik heb eigenlijk aan al mn therapeuten wel iets gehad. Sommige waren geen goede match met mij maar zou echt geen een als 'debiele therapeut' omschrijven. Weet niet of dit aan je eigen instelling ligt tbh
Nou vooruit.quote:
okquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Lieverd als er iemand altijd met een open en welwillige instellingen heen gaat ben ik het wel, net zoals ik altijd te horen krijg dat ik therapietrouw ben. Ik zeg ook niet dat ik nooit iets aan ze gehad heb, maar stuk voor stuk schoten ze stelselmatig te kort op een bepaalde momenten en dan volgden er de standaard vragen om je inderdaad aan het denken te zetten. Het probleem is alleen, aan al die dingen heb ik zelf al duizenden keren gedacht en daarom klop ik aan voor hulp. Ik zeg ook niet dat ze als mens debiel zijn, maar ze gaan dan terug in hun default 'dit heb ik zo geleerd' vragen modus. Dat gedrag noem ik debiel. Zeg dan gewoon: shit eigenlijk kan ik ook niks voor je betekenen.
was nog de minikiprollade aan het etenquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Wat is het geworden vandaag?
Dat is ook wel weer zo en zo bedoel ik dat juist niet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:35 schreef Crack_ het volgende:
Dit klinkt lullig, zo bedoel ik het niet. Al is zo'n post beginnen met lieverd wel onwijs belerend
moest lachen
Oeh heb ik meteen inspiratie. Heb nog wat stokbrood en nog wat geen-zin-om-te-koken blik met soep.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
was nog de minikiprollade aan het eten
uurtje geleden al groentensoepje
Was een parkeerplaats van een zwembad. Geen officiële straat, maar ik maak me idd ook wat zorgen over een eventuele éénrichtingsverkeer daarop, hoewel dat volgens mij wettelijk niet mogelijk zou moeten zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was het geen eenrichtingsstraat? Voordat je dan daar ook nog een boete voor krijgt
Lekker speulen met analoge spullekesquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Mijn lens komt morgen als het goed is. (De winkel had het pakket vandaag pas afgegeven aan UPS)
Kreeg net een berichtje dat mijn camera inmiddels in Europa is, en Frankfurt uit is richting NL.
Als ik morgen beide binnen krijg wordt dit een leuk weekend.
Skaro?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Natuurlijk zeg ik debiele dingen. Maar dit is een grapje.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dan zeg je dat je van jezelf vindt dat je nooit debiele dingen zou zeggendat kon ik me niet voorstellen, dat je dat van jezelf zou vinden
![]()
Er is een hoop moeilijke techmeuk om mee te spelen, boeken, muziekinstrumenten, rare plantjes, en ik.quote:hoe is die planeet? wat heb je daar? even inventariseren of we ( = mensen) over willen nemen
En wat voor eten?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Natuurlijk zeg ik debiele dingen. Maar dit is een grapje.
[..]
Er is een hoop moeilijke techmeuk om mee te spelen, boeken, muziekinstrumenten, rare plantjes, en ik.
De belangrijkste vraagquote:
Raxacorricofallapatorius?quote:
Absoluutquote:
Is het er het hele jaar door niet warmer dan 15 graden? Zo ja, heb je nog plek voor iemand?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Natuurlijk zeg ik debiele dingen. Maar dit is een grapje.
[..]
Er is een hoop moeilijke techmeuk om mee te spelen, boeken, muziekinstrumenten, rare plantjes, en ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |