quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo en zo bedoel ik dat juist niet.
Snap je wel meteen waarom ik ook hulp (nodig) heb.
Die burger ziet eruit, alsof hij niet in je mond past.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier @:karzai natuur voor je [ link | afbeelding ]
oeleboelewoeleleeeeequote:Op donderdag 15 mei 2025 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Mijn lens komt morgen als het goed is. (De winkel had het pakket vandaag pas afgegeven aan UPS)
Kreeg net een berichtje dat mijn camera inmiddels in Europa is, en Frankfurt uit is richting NL.
Als ik morgen beide binnen krijg wordt dit een leuk weekend.
oh grapje, ja okequote:Op donderdag 15 mei 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Natuurlijk zeg ik debiele dingen. Maar dit is een grapje.
[..]
Er is een hoop moeilijke techmeuk om mee te spelen, boeken, muziekinstrumenten, rare plantjes, en ik.
en dieren, zijn er ook dieren?!!?!?!quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]zeggen we beiden dingen die we anders bedoelen dan hoe het misschien overkwam, wat een eitjes
dat is geen vis gok ikquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier @:karzai natuur voor je [ link | afbeelding ]
lekkerbekjes met kaas en uiquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is geen vis gok ik
geniet er vandit moet lekker zijn
moete gij eens oplette jongequote:Op donderdag 15 mei 2025 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die burger ziet eruit, alsof hij niet in je mond past.
Dakloptquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je me wel een beetje gemist kaneel?quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
Heb het weleens geprobeerd, zo'n burger. Maar is niet aan mij besteed, ben ik bang. Kan mijn kaak niet ontwrichten. Ben geen slang @ettovanbelgië .quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Sinds de laatste keer dat je hier postte?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb je me wel een beetje gemist kaneel?
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Wat zijn die 2 die het niet doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Of sinds ons laatste privecontact?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb je me wel een beetje gemist kaneel?
ah oke dat was 1 reden waarom de spoiler weer dicht gingquote:
Patatjes zijn slap als een doek.e n burger kun je met mes en vork gewoon afstapelenquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het weleens geprobeerd, zo'n burger. Maar is niet aan mij besteed, ben ik bang. Kan mijn kaak niet ontwrichten. Ben geen slang @:ettovanbelgië .
Patatjes zien er wel goed knapperig uit!
Was het ondanks de slappe patatjes wel lekker?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Patatjes zijn slap als een doek.e n burger kun je met mes en vork gewoon afstapelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |