Demente honden nietquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahaha dit klinkt ook wel heel snoezig hoor
[..]
Katten en bezoek vind ik sowieso soms wat moeilijk. Een hond kun je meer africhten 'ga in je mand liggen' dan een kat
Dat zijn wel meteen de drie lekkerste merken voor kroketten.quote:
300 miljoen omzet is niet veel, had verwacht dat ze groter waren.quote:
oh dat lebberen is ook maar irirtantquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja Hedwig gaat eigenlijk standaard bij iedereen op schoot liggen en je afleberen.
youre specialquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:27 schreef Recce het volgende:
Mijn beest gaat ergens achter het gordijn zitten als er bezoek is. Alleen bezoek dat er een paar keer geweest is, benadert ze om te besnuffelen. Alleen ik mag haar aaien.
nee true, en die plassen ook nog regelmatig. Worden katten minder snel dementquote:
Dat klinkt echt heeeel aandoenlijkquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:32 schreef Ama het volgende:
Ze rent ook steeds met vrienden mee als ze weggaan. Mijn beste vriendin durft niet eens meer vanuit de achtertuin meteen weg te fietsen omdat Hedwig achter haar aan gaat rennen.
en sinds wanneer ja ok hahaquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:39 schreef Nattekat het volgende:
Eindelijk thuis
Het is echt ongelofelijk hoe erg verschrikkelijke projecten je leeg kunnen zuigen.
Er staat niets over dat ze stoppen met kroketten dus komt goed.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zijn wel meteen de drie lekkerste merken voor kroketten.
Ja anders voelde ik weer een nieuwe mental breakdown aankomen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er staat niets over dat ze stoppen met kroketten dus komt goed.
Chat GPT gewoon aan het werk zetten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:39 schreef Nattekat het volgende:
Eindelijk thuis
Het is echt ongelofelijk hoe erg verschrikkelijke projecten je leeg kunnen zuigen.
Zelfs die schrok zich rot van de spaghetti waarmee ik moet dealen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Chat GPT gewoon aan het werk zetten.
Ik hoef sommige developers stuk minder lastig te vallen als ik even wat scriptjes wil maken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs die schrok zich rot van de spaghetti waarmee ik moet dealen.
🤌quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niemand om het naartoe te delegerenquote:Op donderdag 15 mei 2025 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoef sommige developers stuk minder lastig te vallen als ik even wat scriptjes wil maken.
Ik ben een manager dus ik moet welquote:Op donderdag 15 mei 2025 18:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niemand om het naartoe te delegeren
Gewoon de spaghetti breken voordat je het in de pan doet en ketchup als saus doenquote:Op donderdag 15 mei 2025 18:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik het naar jou delegeren?quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben een manager dus ik moet wel
Poepen!quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:18 schreef Ama het volgende:
Eten was lekker. Maar nu komt het minder leuke gedeelte aan eten (maken).
quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja anders voelde ik weer een nieuwe mental breakdown aankomen.
jaaaaaaaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |