SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
🐙
Leuk woordquote:
Nog geen wijn dit jaar dus.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:19 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Steeds maar een paar besjes per tak, maar struikje is ook nog niet zo groot![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:19 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Steeds maar een paar besjes per tak, maar struikje is ook nog niet zo groot![]()
Gewoon zo opetenquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
die van mij doen het dit jaar ook echt extreem goed, misschien omdat ze vorig jaar juist niet konden groeien?
Zal straks ook een fotootje maken![]()
wat doe jij met die dingen, eet je ze zo of doe je er iets mee?
Tja. Je moet je PCI-e lanes toch uit de lengte of de breedte halen ergens.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zit te prutsen in mijn PC, Nieuwe SSD ingebouwd. Zag de PC ineens de oudere drives niet meer. Ik zoeken, blijkt dat het moederbord bepaalde controllers uitschakelt als ik 2 M.2 SSD's erin zet. Dus even wat dingen verplaatsen en oude schijven eruit en klaar.
#techtalk
Blijken de SATA-connectoren te zijn. Ik heb er 6. En nummer 5 en 6 worden uitgeschakeld als ik 2 M.2 SSD's erin zet. Stond gewoon in de handleidingquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja. Je moet je PCI-e lanes toch uit de lengte of de breedte halen ergens.
Ja. En die hangen dan beide aan dezelfde sata controller, en die hangt waarschijnlijk aan de PCI-e lanes die je SSDs nu gebruiken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijken de SATA-connectoren te zijn. Ik heb er 6. En nummer 5 en 6 worden uitgeschakeld als ik 2 M.2 SSD's erin zet. Stond gewoon in de handleiding
Preciesquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. En die hangen dan beide aan dezelfde sata controller, en die hangt waarschijnlijk aan de PCI-e lanes die je SSDs nu gebruiken.
RTFMquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijken de SATA-connectoren te zijn. Ik heb er 6. En nummer 5 en 6 worden uitgeschakeld als ik 2 M.2 SSD's erin zet. Stond gewoon in de handleiding
quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
read the F-ing nummerbord
jaren geleden ergens tegen gekomen... vonnik grappig
Lekkerquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
@:ltvdk Ik ben bij Lidl en kijk ze hadden echt Dr Pepper vanille.
[ afbeelding ]
Maar ze was bij de Lidl niet de Vomar?quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekkerhier alleen geen Vomar in de buurt. Net wel bij de Xenos nog wel Coca Cola Oreo kunnen scoren
ah oke ik dacht dat het aan mij lag... wilde niet te dom reagerenquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ze was bij de Lidl niet de Vomar?
Oh lol jaquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier welquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:14 schreef Ama het volgende:
Vomar doen wij niet aan hier in het Noorden.
Goeie smoes welquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh
Maar die heb ik hier ook niet echt lekker in de buurt
Ja was ook wel een beetje een vage foto, zag er vomarerig uitquote:
ja ze had er idd beter boven kunnen zetten dat ze in de LIDL was...quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was ook wel een beetje een vage foto, zag er vomarerig uit
Ik ben daar ook echt gevoelig voor, sfeertje op werkquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah bah.Daar zaten wij een tijdje terug ook mee. Het lijkt er nu op het mee gaat vallen hier, maar de eerste weken na de aankondiging merkte je echt dat de sfeer op de werkvloer anders was.
Dacht ik zeg nog even in welke supermarkt ik stond toen ik de foto maakte.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was ook wel een beetje een vage foto, zag er vomarerig uit
voor op mn fiets. een mooie grotequote:
Tekst lezen als er een plaatjes staatquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ze had er idd beter boven kunnen zetten dat ze in de LIDL was...
o wacht....
LTVDKquote:
jijquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft zn ijsje laten liggen?!!?!?!?!![]()
![]()
Ik moest hier een beetje om lachenquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Heb je nou die Dracula ijsjes nog gekocht?quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |