SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
🐙
Leuk woordquote:
Nog geen wijn dit jaar dus.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:19 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Steeds maar een paar besjes per tak, maar struikje is ook nog niet zo groot![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:19 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Steeds maar een paar besjes per tak, maar struikje is ook nog niet zo groot![]()
Gewoon zo opetenquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
die van mij doen het dit jaar ook echt extreem goed, misschien omdat ze vorig jaar juist niet konden groeien?
Zal straks ook een fotootje maken![]()
wat doe jij met die dingen, eet je ze zo of doe je er iets mee?
Tja. Je moet je PCI-e lanes toch uit de lengte of de breedte halen ergens.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zit te prutsen in mijn PC, Nieuwe SSD ingebouwd. Zag de PC ineens de oudere drives niet meer. Ik zoeken, blijkt dat het moederbord bepaalde controllers uitschakelt als ik 2 M.2 SSD's erin zet. Dus even wat dingen verplaatsen en oude schijven eruit en klaar.
#techtalk
Blijken de SATA-connectoren te zijn. Ik heb er 6. En nummer 5 en 6 worden uitgeschakeld als ik 2 M.2 SSD's erin zet. Stond gewoon in de handleidingquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja. Je moet je PCI-e lanes toch uit de lengte of de breedte halen ergens.
Ja. En die hangen dan beide aan dezelfde sata controller, en die hangt waarschijnlijk aan de PCI-e lanes die je SSDs nu gebruiken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijken de SATA-connectoren te zijn. Ik heb er 6. En nummer 5 en 6 worden uitgeschakeld als ik 2 M.2 SSD's erin zet. Stond gewoon in de handleiding
Preciesquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. En die hangen dan beide aan dezelfde sata controller, en die hangt waarschijnlijk aan de PCI-e lanes die je SSDs nu gebruiken.
RTFMquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijken de SATA-connectoren te zijn. Ik heb er 6. En nummer 5 en 6 worden uitgeschakeld als ik 2 M.2 SSD's erin zet. Stond gewoon in de handleiding
quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
read the F-ing nummerbord
jaren geleden ergens tegen gekomen... vonnik grappig
Lekkerquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
@:ltvdk Ik ben bij Lidl en kijk ze hadden echt Dr Pepper vanille.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |