SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Neuh maar we struisvogelen lekker door.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed om je weer te zien.
Alles goed verder?
Ja je zit hier ook met Ama uut Emmn en een hele roedel tuig uit de Haaglanden en omstrekenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik krijg ook regionaal nieuws uit Drenthe, en dingen van omroep West enzo
quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, er staat hier zowaar weer eens een keer een huis onder de 2 tonTot je bij de kleine letters komt en het weer een dump van de woningbouw blijkt te zijn die geen zin meer heeft in de onderhoudskosten
Beetje zelfde regeling als hoe ik aan mijn woning ben gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al had ik geen Koopgarantregeling"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, er staat hier zowaar weer eens een keer een huis onder de 2 tonTot je bij de kleine letters komt en het weer een dump van de woningbouw blijkt te zijn die geen zin meer heeft in de onderhoudskosten
Gevonden. Ligt een beetje uit de richting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Tuig meldt 💚💛quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je zit hier ook met Ama uut Emmn en een hele roedel tuig uit de Haaglanden en omstreken
Ja ik ookquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje zelfde regeling als hoe ik aan mijn woning ben gekomen
Al had ik geen Koopgarantregeling
Spijtig.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Neuh maar we struisvogelen lekker door.
Hoe is het bij jullie? Doet Loka ook nog aan fok of dat niet meer?
Wel een huisje dat je helemaal eigen kunt maken voor de handige klusser. Al was het gebouw ertegenover waarschijnlijk veel leuker geweest voor jou,die is recentelijk verkocht (huis met garage en showroomquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gevonden. Ligt een beetje uit de richting.
Hier lag gewoon de vraagprijs een stuk lager dan xe gemiddelde vergelijkbare particuliere woning. En als je van hun een andere woning achterliet én minimaal de vraagprijs bood, dan had je voorrang.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ookIk heb wel zo'n soort koopgarant, al zal die toen wel anders hebben geheten. Plus al dat gekut met inschrijvingen en lotingen was er toen allemaal niet
BOSTIJGERINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier lag gewoon de vraagprijs een stuk lager dan xe gemiddelde vergelijkbare particuliere woning. En als je van hun een andere woning achterliet én minimaal de vraagprijs bood, dan had je voorrang.
Wat er op neer kwam dat je alleen hoefde op te bieden tegen andere huurders.
En ik moest er minimaal 3 jaar blijven wonen
Wel handig voor zijn collectie drakendildos.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een huisje dat je helemaal eigen kunt maken voor de handige klusser. Al was het gebouw ertegenover waarschijnlijk veel leuker geweest voor jou,die is recentelijk verkocht (huis met garage en showroom)
Met jullie als ouders kan dat ook niet anders.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spijtig.
Ja, wel prima. Kleine groeit als kool. Iedere dag kan ze wat nieuws lijkt het.
Loka lurkt vooral. Soms een post in OUD, of KLBSC.
Etto aardappelkrokEtto!quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BOSTIJGERINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
DAN KOMT PLOTSELING DE BAAS VAN DEZE TENT HIERO! EN DAT BEN IKquote:
Alle dingen die beter voor me zijn kan ik niet betalen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een huisje dat je helemaal eigen kunt maken voor de handige klusser. Al was het gebouw ertegenover waarschijnlijk veel leuker geweest voor jou,die is recentelijk verkocht (huis met garage en showroom)
Hier was de woningbouw toen gewoon wanhopig op zoek naar geld, die hadden zelfs een lijst gepubliceerd met alle huizen die de vrije verkoop ingingen zodra de huurders er uit gingenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier lag gewoon de vraagprijs een stuk lager dan xe gemiddelde vergelijkbare particuliere woning. En als je van hun een andere woning achterliet én minimaal de vraagprijs bood, dan had je voorrang.
Wat er op neer kwam dat je alleen hoefde op te bieden tegen andere huurders.
En ik moest er minimaal 3 jaar blijven wonen
Hij zou vandaag toch al komen?quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, dus het is ergens tussen de zes-en-een-half tot zeven uur rijden van Stuttgart tot aan mijn lokale Fedex sorteercentrum. En hij is een uurtje geleden vertrokken.
Zou ik morgen m'n camera krijgen denken jullie?
Ja detailquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alle dingen die beter voor me zijn kan ik niet betalen.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier was de woningbouw toen gewoon wanhopig op zoek naar geld, die hadden zelfs een lijst gepubliceerd met alle huizen die de vrije verkoop ingingen zodra de huurders er uit gingen![]()
Hebben ze nog wel flink wat gezeik mee gehad
Ik zou vandaag lieveheersbeestjeslarven krijgenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij zou vandaag toch al komen?
Of was dat iemand anders die vandaag een pakje zou krijgen.
Das was de lens, maar de winkel had het pakketje nog niet aan de koerier overhandigt. Nu wel. Lens komt morgenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij zou vandaag toch al komen?
Of was dat iemand anders die vandaag een pakje zou krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |