Voor onze veiligheid?quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:31 schreef Ama het volgende:
Nou ik verkas zo dadelijk maar weer naar het andere topic.
Moet er ook niet aan denkenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)-zonrecord~a689e637/
Neeeeeeeeee
Ja en het is ook een beetje sneu als ik hier in mijn eentje de hele tijd over de live show ga praten.quote:
Schoonzusje stuurde dinsdagavond een filmpje, baby was behoorlijk aan het buikdansen op de halve finalequote:Op donderdag 15 mei 2025 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en het is ook een beetje sneu als ik hier in mijn eentje de hele tijd over de live show ga praten.
Hoezo? Er is toch geen eredivisie vandaagquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:31 schreef Ama het volgende:
Nou ik verkas zo dadelijk maar weer naar het andere topic.
Eurodivisiequote:Op donderdag 15 mei 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo? Er is toch geen eredivisie vandaag
dan gaat er sowieso een schaduwdoek of 3 komen om de boel af te dekkenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)-zonrecord~a689e637/
Neeeeeeeeee
doek van screens.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dan gaat er sowieso een schaduwdoek of 3 komen om de boel af te dekken
zit er nu al sterk aan te denken 1 aan te schaffen en die buiten te spannen voor het raam als tijdelijke oplossing
Ik zit er ook aan te denken voor op mijn balkon voor de slaapkamerramenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dan gaat er sowieso een schaduwdoek of 3 komen om de boel af te dekken
zit er nu al sterk aan te denken 1 aan te schaffen en die buiten te spannen voor het raam als tijdelijke oplossing
Veel te heetquote:
Wat voor screens zijn datquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
je kan door die screens nog steeds naar buiten kijken, uiteraard wel wat moeilijker dan helemaal zonder maar da lijkt me logisch
creabea hoorquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
doek van screens.
[ afbeelding ]
met popnagels aan elkaar geknutsend vanwege hoge teringramen maar dat terzijde
Daar heb ik screens voor genomen. Zodat ik nog gewoon naar buiten kan kijken. Maar toen ze eenmaal hingen had ik spijt. Moet even goed mijn gordijnen nog naar beneden doen omdat de zon wel blijft verblinden. Het houdt wel de grootste warmte buiten Maar ik zit even goed nog in het donker nuquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
je kan door die screens nog steeds naar buiten kijken, uiteraard wel wat moeilijker dan helemaal zonder maar da lijkt me logisch
Net zelfs 2 supermarkten afgewerktquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:44 schreef mschol het volgende:
ik moet naar de supermarkt helaas, geen groente in huis
die in elektrische witte bakken zitten... geen idee precies wat voor soort.quote:
ik hoef de gordijnen niet dicht te hebben met mijne.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik screens voor genomen. Zodat ik nog gewoon naar buiten kan kijken. Maar toen ze eenmaal hingen had ik spijt. Moet even goed mijn gordijnen nog naar beneden doen omdat de zon wel blijft verblinden. Het houdt wel de grootste warmte buiten Maar ik zit even goed nog in het donker nu
Nu is het toch best lekker buiten?quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Heb de rolluiken op de slaapkamer maar omlaag gedaan tegen de warmte.
O echt? Iedereen die ikweet en ze hebben klaagt over hetzelfde.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoef de gordijnen niet dicht te hebben met mijne.
laten doenquote:
echte screens wil ik laten plaatsen, dan worden ze ook elektrisch enzoquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
laten doen![]()
Heb een crea bea vader
onderkant is ook ideaal dat je niet een afgeraffelde rand krijgt enzo...
en door de popnagels weet je ook welke kant binnen en buiten is...
hoewel het niet echt uit maakt... want als het buiten donker is en ik doe binnen het licht aan heb je ook inkijk naar binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |