al die dode vliegjes in huis denken daar anders overquote:
Ja de onzin topquote:
Die waren misschien niet geboren als het water niet was afgesloten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
al die dode vliegjes in huis denken daar anders over
ze houd zich niet aan mijn checklistquote:
Ja had gekund tochquote:
Als je het water aan laat staan gaat het waterslot in je pot zichzelf niet spontaan bijvullen hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
al die dode vliegjes in huis denken daar anders over
Dan rest nog wel de vraag, heeft ballie het geduld om 5 munuten de stroom van dat ding af te halen?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze houd zich niet aan mijn checklist
Maar ik denk eerlijk gezegd dat de resetknop weinig zal doen aangezien 5min van de stroom net zo werkt
Als ze die spinnen nou niet uit huis had gezet, waren die nog af en toe naar de WC gegaan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je het water aan laat staan gaat het waterslot in je pot zichzelf niet spontaan bijvullen hoor.
ze heeft een automatische spoelknop die ieder uur gaatquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je het water aan laat staan gaat het waterslot in je pot zichzelf niet spontaan bijvullen hoor.
neufquote:
Wut.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze heeft een automatische spoelknop die ieder uur gaat
Of überhaupt de gaskraan weer opengezet in de meterkast?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je ook niet zitten draaien aan het gaskraantje bij de ketel?
ze heb veul geldquote:
quote:Komende zomer wordt waarschijnlijk extreem warm in Europa, lente in Nederland breekt nu al zonrecord
Deze zomer wordt het in Europa waarschijnlijk uitzonderlijk warm, verwacht het Duitse Max Planck Instituut voor Meteorologie donderdag.
die stond niet uit, heeft ze net gechecktquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Of überhaupt de gaskraan weer opengezet in de meterkast?
Ah, ja ik had niet alles teruggelezen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
die stond niet uit, heeft ze net gecheckt
gewoon duwenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:09 schreef Modus het volgende:
Ik zou dit ook wel slecht trekken na zo'n reis
Lekker de hele dag in een krap vliegtuig tussen allemaal vieze zwetende mensen gezeten en dan eindelijk thuis zijn en dan geen warm water hebben, ja daar gaat denk ik niemand goed opquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:09 schreef Modus het volgende:
Ik zou dit ook wel slecht trekken na zo'n reis
Had even iemand huisje op orde laten maken in dat geval.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker de hele dag in een krap vliegtuig tussen allemaal vieze zwetende mensen gezeten en dan eindelijk thuis zijn en dan geen warm water hebben, ja daar gaat denk ik niemand goed op
men neme een washand, een teil, zeep en een waterkoker met koud water.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker de hele dag in een krap vliegtuig tussen allemaal vieze zwetende mensen gezeten en dan eindelijk thuis zijn en dan geen warm water hebben, ja daar gaat denk ik niemand goed op
nee die stond openquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je ook niet zitten draaien aan het gaskraantje bij de ketel?
hmm meterkastquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Of überhaupt de gaskraan weer opengezet in de meterkast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |